Відгуки з Tripadvisor

Elena
Останавливались тут під час тривалого транзиту між перелітами. Провели в готелі всього кілька годин днем. Номера чистые, сотрудники приветливые. Ужинали в Стейк Хаусе, дуже смачно, але не дєшево. Бургер, піца і кола вийшли близько 250 AED. Успели навіть трохи поплавати в басейні. Вобщем для відпочинку між передалами готель ідеально підходить. Показати ще

Maria Eva
Всем добрый день! Хочу поделиться опытом. Літелі з дочерем із Мале, була довга пересадка, потрібно було виспатися, хотіли взяти симпатичний готель недалеко від аеропорту. По прибуті на ресепшн перший раз зустріла таке хамство. На жаль, не пам'ятаю імені одного із співробітників, це було 16.01.2020 приблизно о 22:30. Ім'я другого було Іссам, який просто поміявся надо мною, я дуже устала і просто не поняла, що я кажу. Після того, як я його осадила, він став вести себе по другому, запропонував останній виїзд і прислав фрукти. Ми бронювали прем'єр номер з балконом, так як мені важливо мати можливість вийти на балкон посидіти там і випити чашечку кави. Балконів в готелі ми не побачили, вихід на балкон у вигляді узкой щели. Номера грязные, мы боялись ходити босиком и стоять у ванній босіком. Перший раз вижу таке в готелі 5 зв'язок. Після того, як я пожаловалася, що номер грязний, нам 'в ковычках' підвищили категорію. В ковчиках, тому що цей номер з повністю закупореними вікнами, ви не зможете дишати повітрям і відкривати навіть маленьке окошко, вид в цьому номері був на які то труби.( см фото). Те хто пише відгуки, просто врут або не бачив нормальних готелів. Завтрак абсолютно посредственный. Правду сказати, що обслуговуючий персонал, який я зустрічала після спілкування з ресепшн, був дуже обхідним. Дуже жаль, що звичайні працівники на ресепшн дозволяють вести себе таким чином і робити висновки про готель і сервіс. Всю ніч мені хотілося їхати в інший готель, тільки усталість не дала мені це зробити. Утром ми побачили номери на першому поверсі з виходом до басейну, як раз тієї категорії, яку ми бронювали. Цих кімнат мало. Вид в цих номерах хоть як то може покрасити НЕчистоту номерів. Ми просто хотіли розслабитися і провести добре вечір і утро. Можливо, це не той рівень, але тоді це готель 3 зірки, не вводите в заблудження гостей. В готелі були з 16.01.2020 22:30 вечора по 17.01.2020 10:20 утра. Показати ще

Liudmila124
Оказалось, буває... Поимев однажды печальный опыт «Мариоттов» и « Хилтонов» в Иордании, стараюсь уникати помпезних п'ятизвезд, де відчуваєш себе , м'яко кажучи, не дуже комфортно... Буквально, як той мизерний кусочок пересушений до того ж рибки на громадной , но зато дизайнерски украшенной тарелке...🙄🙄🙄🙄, коли думаешь, на один укус проглотить ці 100 баксов або потянути сомнительное удовольствие...???🙄🙄🙄 Да еще этот официант дышит в спину...☹️😡 😡 Ось тут зовсім інший варіант! Шикарный ! готель з дуже приємною атмосферою! Саме та грань, коли тебе зустрічають гідно, важливо, привітливо, але без подобострастія! Улыбаются ВСЕ!!! И каждую секунду готовы прийти на помощь... Ты еще не успел растеряться, а кто-то уже спрашивает, чем вам помочь... Це, кстати, характерно доя ВСЕГО Дубая и ОЧЕНЬ приятно!!!!!!! Потрясающая кухня! Просто потрясающая! Вкусно было ВСЁ! Даже кофе!!!!!!! Что бывает редко крайне!!!!!!! Що ще? К Room Service претензий никаких! Все якісно, все як надо. В кімнаті є все, навіть утюг і доска. Для нас, як не дуже добре володіючих англійською мовою ( тому ж азіатським його варіантом), доповненим приятним бонусом виявилося присутність на ресепшн русскоговорящих девушек! Вони нам дуже, звичайно, допомогли зорієнтуватися і відчути себе комфортніше. ДЯКУЮ! Спасибо всем! За вашу професійну роботу і наш якісний відпочинок! Показати ще