• [email protected]
    • +38 (044) 303 9 303
    • (0800) 30 97 97 - дзвінки безкоштовні по всій Україні

Агентам

Maraya

Банско

На основании рейтинга Tripadvisor

71%

Сучасний невеликий готель, який відмінно підійде для сімейного відпочинку з дітьми.

Після 5 листопада готель відкривається після реновації (ресторан, лобі, номери, басейн). Розміщення з тваринами за запитом тільки на 1ом поверсі (кімнати Economy).

www.bansko-maraya.bg

Загальна інформація

Реновація К-ть номерів К-ть корпусів Check-in Check-out
2016 56 1 14:00 12:00
  • Розміщення з тваринами: за додаткову плату

Розташування

Гірськолижний курорт

У 800 від центру міста і в 700 м до гондольного підйомника.

Трансфер

Готель надає безкоштовний трансфер до гондольного підйомника.

Аеропорт: Софія

Відстань до найближчих підйомників: 700 м


Типи номерів

Номери розташовані на першому поверсі (ground floor). Балконів немає. Одне двоспальне ліжко. Праска за запитом на рецепції.

Характеристика номерів:

Площа номера 18 кв.м.
Максимальна кількість гостей у номері (дорослих) 2
Максимальна кількість гостей у номері (з дітьми) 1+1

Додаткові опції:

Покриття підлоги килимове покриття
  • Wi-Fi: безкоштовно
  • ванна / душ
  • туалет
  • рушники
  • фен
  • мінібар: за додаткову плату
  • телефон
  • опалення
  • TБ: супутникове

Спеціальні послуги:

прибирання номера щодня

заміна білизни 2 рази на тиждень

заміна рушників

Два окремі ліжка. Праска за запитом на рецепції. Балкон не у всіх номерах.

Номери Mansard -розташовані на верхньому поверсі зі скошеним дахом.

Характеристика номерів:

Площа номера 20-30 кв.м.
Максимальна кількість гостей у номері (дорослих) 3
Максимальна кількість гостей у номері (з дітьми) 2+2

Додаткові опції:

Тип додаткового місця крісло-ліжко / диван-ліжко
Покриття підлоги килимове покриття
  • балкон: так
  • Wi-Fi: безкоштовно
  • ванна / душ
  • туалет
  • рушники
  • фен
  • мінібар: за додаткову плату
  • телефон
  • опалення
  • TБ: супутникове

Спеціальні послуги:

прибирання номера щодня

заміна білизни 2 раза в неделю

заміна рушників

Вітальня з м’якими меблями і одна спальня з двоспальним ліжком, розділені дверима. Праска за запитом на рецепції. Кухня не у всіх номерах.

На поверх з апартаментами ліфт не доїжджає, підйом по сходах.

Характеристика номерів:

Площа номера 40 кв.м.
Кількість номерів 10
Максимальна кількість гостей у номері (дорослих) 4
Максимальна кількість гостей у номері (з дітьми) 3+1

Додаткові опції:

Тип додаткового місця диван
Покриття підлоги ламінований паркет
  • балкон: так
  • Wi-Fi: безкоштовно
  • ванна / душ
  • туалет
  • рушники
  • фен
  • мінібар: за додаткову плату
  • телефон
  • кухня / кухонний блок
  • опалення
  • TБ: супутникове

Спеціальні послуги:

прибирання номера щодня

заміна білизни 2 рази на тиждень

заміна рушників


Інфраструктура та послуги

  • Закрытый подогреваемый бассейн
  • більярд
  • Настільний теніс
  • Тренажерний зал
  • Шахи
  • ресторан
  • лобі-бар 24 часа
  • система харчування:

Про ресторан

Основний ресторан на 100 місць. Часи роботи: сніданок 07: 00-10: 00, обід і вечерю 11: 00-24: 00.

  • wi-fi у лобі: безкоштовно
  • кімната для зберігання лиж: безкоштовно
  • конференц-зала
  • ліфт
  • парковка без охорони: безкоштовно
  • пральня: за додаткову плату
  • сейф на reception: за додаткову плату
  • транспорт до підйомника: безкоштовно
  • дитячі стільчики в ресторані
  • Дитяче ліжко
  • критий басейн: безкоштовно
  • масаж: за додаткову плату
  • парна: безкоштовно
  • сауна: безкоштовно
  • Тренажерний зал

Зверніть увагу! Готель залишає за собою право змінювати вартість, види послуг і час їхнього надання, зокрема й назви номерів, залежно від сезону і погодних умов – без попереднього повідомлення. Фото, розміщені на сайті joinup.ua, можуть відрізнятися від фотографій готелів в реальності. Згідно з агентською угодою на реалізацію турпродукту п.6.9. 6.10, туроператор, надаючи інформацію про готелі, керується тільки класифікацією готелів, яка надається адміністрацією готелю. Також туроператор не володіє інформацією щодо планів готелів на проведення на території готелю або прилеглій території будівельних чи ремонтних робіт.

Відгуки з Tripadvisor

oselestinova

Встретили дуже радушно. За час перебування претензій до готелю не виникло, що буває нечасто. Адміністратор замечательная, вежлива и отзывчивая. Дуже тепло, чисто і уютно. Удобные кровати, любое пожелание выполняется тут же. Бассейн, масаж, більярд, теніс, шахмати, зручний лоббі-бар. Близко до центральної вулиці, но при цьому тихо і спокійно. Отличный подъезд к отелю. Є пожалуй, один мінус: маловата парковка. Но все же место нашлось всем. браво!!! Показати ще

Sergey K

Готель, для людей без претензій! Хороший і вежливий персонал, особливо адміністратор Світлана! Все роблять для комфорту проживання. Є спеціальна кімната для зберігання спортивного інвентарю. Безкоштовний трансфер до підйомника і назад. Є телевізор і Wi-Fi в номерах. Смутил не великий вибір блюд на сніданок і ужин. Показати ще

mixcool

До тех пор пока там працює ця же адміністрація, їхати туда не рекомендую нікому! Почалося все з того, що у них виявився овербукінг. Ми летелі втроем, брали один люкс на двох і один сингл-номер. Бронировали готель за 2,5 месяца!!! А по приїзді вони нам заявляють, що у них немає вільного номера сингл і пропонують одному з нас уїхати зовсім в інший готель, який знаходиться навіть не поруч! Пропонували компенсувати цей «косяк» масажем для нашого друга. Ще проблема ускладнилася тим, що на ресепшені працює молода людина, яка не говорить по-російськи і дуже погано виясняється і розуміє по-англійськи. В підсумку ми вирішили це питання поселенням на одну ніч до нашого друга (у нас був двокімнатний номер). По заселенню в номер виявилося, що після купання в душевій кабіні у нас весь пол стає однією великою лужею. Предъявлять по этому поводу отелю мы не стали, решили что это нам не мешает сильно жить. Ввечері на ужині вияснилась ще не дуже приємна деталь – напої в ужину не входять. Напитки можна заказати за доп.плату в баре. По поводу уборки – уборка досить дивна в цьому готелі, щодня вони тільки виносять мусор. Все остальное в їх обов'язки видимо не входить. На четвертий день нам все же вирішили змінити постель. То чи це по графіку так, то чи причиною послужило те, що чоловік отримав травму, йому наклали в лікарню компрес і він на простих від цього компресу залишив великі жовті п'ятни. На наступний день по поверненню в номер нас підозвал ресепшоніст, який не говорить нормально ні по-російськи, ні по-англійськи і почав нам показувати 4!!! Простини с красными пятнами и утверждать, что это простыни из нашего номера. На питання «Яким чином ми могли вивезти 4 простини, якщо у нас одна ліжко і постальне змінили один раз?» він відповісти не міг, сказав, що він не знає, але це точно з нашого номера. Судя по всему решили спихнуть на нас написанные простыни. Ми розуміли, що теоретично запакувати простинь ми могли (вдруге жовте п'яте від компресу після химчистки змінює форму і колір?:)). Но чому 4 простини??? Бодалися ми ще довго з адміністрацією цього готелю, ще складність була зі слабким знанням мови в цього ресепшоніста. По підсумку нам прийшло звернутися до Гідам Музенідіса для допомоги. Ребята оперативно среагували і прибутки нам в готелі допомогти з цим питанням. У підсумку ми запропонували погодитися на дві пропозиції, ми вирішили не бодатися далі і погодилися. На ресепшене нам сказали, що ми можемо оплатити прості (20 євро за штуку) або купити дві білі простіни самостійно. Ми вибрали другий варіант, очевидно, що це дешевше. Утром в день отъезда нам другий ресепшионист (который кстати говорил по-русски и вообще был гораздо вежливее) пояснил, где находится магазин с последним белем в Банско, дал нам карту. Це було непросто зробити за 1,5 години до від’їзду, але наш цей магазин знайшов і купив прості речі. Довольні прийшли в готель, віддали ці простини і тут керуюча цим готелем жінка почала досканально вилучати склад і товщину придбаних простий, після чого заявили, що вони не такі! Ви собі можете представити цю наглость! Вони самі нам сказали адресу магазину, надіслали нам самих шукати цей магазин і тут вони виявляють, що ці простини їм не підходять! Оставалось уже хвилин 20 до нашого від'їзду, ми почали з ними сильно ругатися по цьому приводу, вони упорно не хотіли віддавати паспорта. Після чого ця жінка подзвонила кому-то, гучно ругалась на болгарском. Після цього дзвінка вони віддали без слов паспорта. Ми на нервах і в такому суете вибирали речі з номера, забили там свою рацію. То чи вони не перевірили наш номер, то чи просто не захотіли нам повідомити, що ми там що-то забили. В підсумку ми уїхали без рації… Що можу відзначити по самому готелі – розташування удачне, в готелі тепло. Но адміністрація оставляет желать кращого. Не рекомендую нікому їхати в цей готель. Не портите себе отдых! ps Добавлю, що Інтернет є тільки на ресепшене… Показати ще