Відгуки з Tripadvisor

Alex. B.
Маленький, тихий уютний готель зі своїм власним пляжем, окружним дикою природою в годині їзди від аеропорту Ель Катей. Літелі з туроператором Пегас авіалінії Nordwind,це окремий кошмар(убитий самоліт,бортпроводники хами,питання жахливе,у одного сусіда по кріслу його крісло розвалилося прямо під ним,у інших не відкидалися спинка і кожен раз надо було вставити і зняти крісло повністю, Б-Безопасність) Приїхали в готель в 23-00, нас заселили в номер 315 з видом на море без без. балкона (кстати,оттуда слишне вечірнє шоу приблизно на 23-00).При зустрічі нам навіть не дали в номері приватні напої і закуски,це при тому,що ми летіли 11 годин+1,5 години на таможню (в літаку дають митну декларацію-заповнюйте уважно,на контроль надіраються до кожної букви,велика чергу і співробітники взагалі не спешат) +1 година на дорогу до готелю. Це перший мінус-ми очікували більш уважної зустрічі. Отель маленький,молодежи мало-для громких тусовок не подойдёт,для тех кто хочет тишины и без детей-идеально.По еде хороший асортимент і різноманітність,алкоголь хороший,коктейльная карта достойная,вино и шампанское испанское хорошего качества. Є три ресторани а-ля карт(самий нормальний Rodizio, італійський і французький так себе), можна ходити кожен день по резервації.Один загальний буфет,завтраки обіди різноманітні,все є і все смачно,на будь-який смак.Обслуговування дуже хороше,все стараються,з першого разу згадують вас і ваші рекомендації,правда з англійською не у всіх добре,хотя стараються,улибаються і взагалі себе відчуваєш як вдома.Уборка номерів и территории хорошая,везде чисто,белье свіжее и белое,полотенца,халаты,тапочки.Пляжные полотенца выдаются неограниченно сколько хочешь с 9 утра,лежаки и зонтики свободные всегда есть,никто не лежить друг у друга на голове.Пляж і територію готелю постійно обихаживают,убирают,чистят,моют. Дуже красиве місце, пляж здається на фото маленьким,но на самому місці він великий і вода дуже чиста.Все було ідеально,якщо не один НО-коронавірус.Начинала з 15.03 Домінікана перестала приймати туристів з Європи і Росії,а тих, хто тут вже знаходиться,начало евакуювати.При нас привезли групу іспанців в наступний день увезли.Отель помітно опустел,і,як слідство,наверное скоротили співробітників або вони були настолько в шоке від проісходящего,что все просто посыпалось-еда ухудшилась,обслуговування резко упало в якості,нас могли не зустріти,проігнорувати просьбу,вообще не підходити,в Rodizio ми вчетвером сиділи без їжі і напитків 20 хвилин,мясо не носили,а то що носили була індейка і сосиски.На нашу скаргу менеджер відповів,что принесло в номер вина в якості вивинених,но і цієї мелочі ми не дождались-о нас просто забили.При чому до цього всі 9 днів все було ідеально-ходили менеджери,за всіма слідували,самі обслуговували і уділяли кожному гостю увагу,офіціанти справлялись і встигли ухаживать за всіма. Однак,хочу руководству пережить цей криз,очень надеюсь,що скоро все наладиться і Ви наладите роботу як можна швидше-ми хотіли б до вас повернутися😘 Показати ще

Луговой Андрей
Luxury Bahia Principe Samaná Друга спроба написати відгук про цей готель (перша чому видалена адміністрацією трипадвайзера). Проблема готелю це невміння і бажання забезпечити мінімальний сервіс і ось чому : заселились 30 грудня ввечері отримали номер ( при заселенні відвалилась дверь шафи ). Постели застиранные чуть не до дыра с чьими то ресницами и волосами . Крім того, диван, на якому спала дочка, була абсолютно неудобною і знесеною. Утром 31 го при прийнятті душа закончилась вода )) правда минут через 10 пошла снова !! попросили змінити номер і початок : після пятого або шостого дзвінка на ресепшн нам це вдалося зробити на номер в тому ж корпусі часу до 16 !! В новому номері було дві кровати і поганий запах, поломан замок на двері тераси . Вийшли на пляж - не оказалось полотенец , пошли на бассейн - не оказалось свободных мест . Захотел купить в магазине отеля бритву - мальчик по непонятной причине не смог продать . Далее интересней : прийдя на новорічний ужин і имея на руках ваучер с подтверждением оплаты с удивлением узнали ☝️ увага - у нас нет резервацій на столик снаружи ( де основне мероприятие) ! И предложили нам присесть в пустом зале внутри ресторана возле подносов с едой . Безусловно ми покинули сей бред і удалились . Кстати , При входе в ресторан были выставлены рекламные плакаты Moet Shandon , но разливали какую-то не очень , испанскую cava ! Так зазвичай роблять дешеві готелі, коли марка платить товар за рекламу, а цей товар попросту продають за гроші! Так було і з нами - купили бутилку Moet за 155$ . Новий рік був іспорчен !!! Далее , ☝️ утром 1 го в номере не оказалось шампуня и геля для душа . Це ще 20 хвилин дзвінків і передзвінів по підсумку прийшла баришня і принесла тільки гель ! Ще 15 хвилин і шампунь з'явився. Після сніданку в 10 утра вдалося зайняти місця на басейні. Полотенца брали самі так як нікого з персоналу не було . Как позже узнали у них пересменка . Тягали лежаки искали матрацы - все сами . І як тільки влеглися і розслабилися і навіть кайфанули , вдруге з'явилися ребята - працівники , які почали демонстративно піднімати столи в сусідньому баре зі страшним скрипом і лязгом . Спеціально !!! Ми собрались і покинули цей Luxury hotel до 12:00 витримав в нем 2 суток, що при цьому обозначало причину нашого рішення на стойці гостя. Вивод : Готель 4+ ( плюс за красиву територію) з таким же сервісом . Тот хто розуміє, що такий пятизвездочный сервіс випробовує такі ж ,,удовольствия,, как и мы . Цей Готель Не рекомендую категорично , якщо тільки ви не виграли проживання в нем в лотерею .... Показати ще

Юлия Г
Нам дуже сподобалось! Природа замечательная, отель прекрасный. На екскурсії бачили цілу сім'ю китів, вони чудові. Еда дуже смачна і різноманітна) Дуже дружний колектив, завжди веселі та доброзичливі: Роза, Хосе, Альберто. Чистенько і красиво, все радує і нічого не роздражає. Анімація супер, дружні і веселі ребята. Кожен вечір різні розваги, окремо спасибі Черні, він прекрасний танцор і чудовий артист. З удовольствием рекомендую!!! Показати ще