• [email protected]
    • +38 (044) 303 9 303
    • (0800) 30 97 97 - дзвінки безкоштовні по всій Україні

Агентам

Long Beach Resort

Північне узб. - Когалла

Long Beach Resort Long Beach Resort 4

Шрі-Ланка, Південне поб. - Коггала

10 7 1018
Входить до групи готелів: Koggala Hotels

На основании рейтинга Tripadvisor

70%

Готель розташований на красивому узбережжі в зелені тінистих пальм, на золотому пляжі і є одним з найчарівніших готелів на Шрі Ланці. Відноситься до комплексу Koggala Hotels, до мережі якого входять: Club Koggala Village 3*, Koggala Beach 3*+ і Long Beach Resort 4*.


Інформація про структуру і номерному фонді готелю:

Готель складається з протяжного головного 3-х поверхового корпусу (ближче до моря) і невеликого 2-х поверхового корпусу позаду головного.

Загальна кількість номерів — 208.

Tel: +94 91 228 3333
www.thelongbeachresort.com

Загальна інформація

Рік будівництва Реновація Загальна площа К-ть номерів Check-in Check-out
1979 2014 11 000 кв.м. 208 14:00 12:00
  • Номери для людей з обмеженими можливостями: ні
  • Наявність суміжних номерів: ні
  • Розміщення з тваринами: ні

Розташування

Пляжний готель

Готель розташований в курортному селищі Оггала.

  • Відстань до моря: перша берегова лінія.
  • Відстань до Унаватуны: 9 км.
  • Відстань до Коломбо: 154 км.
  • Відстань до Канді: 231 км.
  • Відстань до Сигирии: 279 км.
  • Відстань до Нувара-Елії: 249 км

Готелі поруч – Club Koggala Village 3*, Koggala Beach 3*+.

Аеропорт: Міжнародний аеропорт Бандаранаике - 161 км

Відстань до моря: 1 лінія


Переваги

  • Бесплатный wi-fi

Типи номерів

Standard Garden View – однокімнатний номер з видом на сад. У номері надається двоспальне ліжко. Номери розташовані в додатковому корпусі. Є номери тільки з вікном.

Додаткове спальне місце не надається.

Характеристика номерів:

Площа номера 18 кв.м. (total)
Кількість номерів 28
Кількість кімнат у номері 1
Максимальна кількість гостей у номері (з дітьми) 2+1

Додаткові опції:

Тип додаткового місця не передбачено
Покриття підлоги керамічна плитка
Краєвид із номера на сад
Розташування номера в додатковому корпусі
Наповнення міні-бару не заповнюється, у номери надається питна вода
Кількість санвузлів 1
Туалетні засоби мило, шампунь, гель для душу
  • кондиціонер: центральний
  • Wi-Fi: ні
  • туалет
  • рушники
  • фен
  • мінібар
  • телефон
  • набір для кави і чаю
  • сейф у номері: безкоштовно
  • стельовий вентилятор
  • TБ: супутникове

Спеціальні послуги:

прибирання номера

room service: платно

заміна білизни

заміна рушників

Standard Sea View – номер з видом на океан. У номері надається одна двоспальне ліжко. Номери розташовані в основному корпусі.

Надається тільки одне додаткове спальне місце – односпальне ліжко (необхідно враховувати при розміщенні 2+2/3+1). Номери мають різну конфігурацію.

Характеристика номерів:

Площа номера 20-25 кв.м.
Кількість номерів 172
Кількість кімнат у номері 1
Максимальна кількість гостей у номері (з дітьми) 2+2/3+1

Додаткові опції:

Тип додаткового місця односпальне ліжко
Покриття підлоги керамічна плитка
Краєвид із номера на океан
Розташування номера у головному курпусе
Наповнення міні-бару не заповнюється, у номери надається питна вода
Кількість санвузлів 1
Туалетні засоби мило, шампунь, гель для душу
  • тераса / балкон
  • кондиціонер: індивідуальний
  • Wi-Fi: ні
  • фен
  • мінібар
  • телефон
  • набір для кави і чаю
  • сейф у номері: безкоштовно
  • стельовий вентилятор
  • TБ: супутникове

Спеціальні послуги:

прибирання номера

room service: платно

заміна білизни

заміна рушників


Інфраструктура та послуги

  • тип пляжа: міський пляж
  • вхід у море: піщаний
  • Берег: піщаний пляж
  • шезлонги: ні
  • парасольки: ні

Шезлонги і парасольки встановлені на території готелю.

  • загальна кількість басейнів: 2
  • Дитячий басейн: без підігріву
  • відкритий басейн: без підігріву
  • шезлонги: безкоштовно
  • парасольки: безкоштовно
  • Дайвінг центр: платно
  • Дискотека
  • Настільний теніс
  • Жива музика

В готелі:

  • вечірні шоу – проводиться один раз в тиждень (тайська, інтернаціональне, ланкійське, італійське);
  • східна музика;
  • вогняні вистави;
  • дискотека в готелі Koggala Beach.
  • ресторан
  • бар біля басейну
  • лобі-бар
  • система харчування:

Система RO – без харчування..

Система BB — включає сніданок з напоями (чай, кава, вода).

Система HB — включає сніданок з напоями (чай, кава, вода) і вечеря (всі напої за додаткову плату).

Система FB — включає сніданок з напоями (чай, кава, вода), обід і вечеря (всі напої за додаткову плату).

Система AI-inclusive:

Включається в All-inclusive: сніданок, обід, вечеря, безалкогольні та алкогольні напої місцевого виробництва.

Не входить в All-inclusive :

  • імпортні алкогольні напої, місцеві алкогольні напої преміального класу, ігристі вина;
  • напої в пляшках як місцевого, так і імпортного виробництва;
  • свіжовичавлені соки;
  • замовлення їжі і напоїв в номер;
  • послуги SPA-центру.

Ресторани:

  Додаткова інформація Час роботи
Сніданок Головний ресторан, шведський стіл 07:00-10:00
Обід Головний ресторан, шведський стіл 13:00 -15:00
Вечеря Головний ресторан, шведський стіл 18:30-21:30

Бари:

  • Лобі бар.
  • Бар біля басейну.

Увага! Заборонено в ресторани на вечерю приходити в спортивному одязі, шортах, купальних костюмах, пляжного взуття.

Готель, на свій розсуд, може змінити час, місце подачі і концепцію наданих послуг у ресторанах і барах без попереднього повідомлення.

  • wi-fi: безкоштовно
  • банкетный зал

В готелі:

  • банкетний зал (max 350 чол.).
  • Дитячий басейн: без підігріву
  • дитячі стільчики в ресторані
  • Дитяче ліжко: за запитом
  • SPA-салон: платно

Зверніть увагу! Готель залишає за собою право змінювати вартість, види послуг і час їхнього надання, зокрема й назви номерів, залежно від сезону і погодних умов – без попереднього повідомлення. Фото, розміщені на сайті joinup.ua, можуть відрізнятися від фотографій готелів в реальності. Згідно з агентською угодою на реалізацію турпродукту п.6.9. 6.10, туроператор, надаючи інформацію про готелі, керується тільки класифікацією готелів, яка надається адміністрацією готелю. Також туроператор не володіє інформацією щодо планів готелів на проведення на території готелю або прилеглій території будівельних чи ремонтних робіт.

Відгуки з Tripadvisor

Сергей Г

отдыхали с мужем в этом отеле уже второй раз. очень доволен. отличный песчаный пляж. питание в этот раз было лучше. чем в прошлом раз. понравились и завтраки и ужины. персонал очень доброжелательный. особенно хочу отметить профессиональную работу ассистента регионального менеджера Benisha Показати ще

R7063YR_Киев, Украина

Отзыв пишу для того, чтобы гости этого отеля были готовы к тому, что они могут обворовать прямо в номере. Мы закончили этот отель с 27 января 22 года по 7 февраля 22 года. Мы точно знали, куда поехали, потому что каких-то особенных ожиданий не было. Единственное, что было не понятно, как изменился отель и остров за то время, пока Шри-Ланка не побывала у туристов. Как позже ожидали сюрпризы. Первое - это обеспеченность автомобиля. В день, когда мы приехали отель был заполнен на +/- 5%. Вообще можно сказать не было. Кроме нас было около 15 человек. было бы это плюс, но не в этой гостинице. Особенно это сказалось на питании. Мы купили тур с завтраком и ужином. Такого отвратительного питания я не встречал больше нигде. Одни и те же 10-12 лотков с кашей, рисом и вонючими протухшими окорочками. И так все 12 дней. Из фруктов три банана и 200 грамм арбуза на 15 человек. За два года простоя комнаты превратилась в вонючие келии, а санузлы воняют как общественные. Случай утром в 7:30 местный завхоз заводил газонокосилку и предполагается, что ожидается по-раньше. Не хочу сгущать краски, ощущение от пребывания в отеле было как от посещения в убитой общении в студенческие годы. В сейфе и украли 200$. Надо, что вор оказался с остатками денег, потому что взял не все деньги, а оставил и нам оставил на текущие расходы. Скорее всего рассчитывали, что кража осталась непокупной. Как позже у людей тоже из соседнего номера потянули из сейфа 100$. Люди просто решили, что потеряли эти деньги. Дежурный менеджер явно в курсе такого бизнеса, потому что сильно отговаривал, не обращался в полицию. Особенно неожиданно его заявление о том, что если я напишу о краже, то не удастся улететь домой до окончания расследования. Посмеялся с его угрозой, поехал к полицаям, написал заяву, но в процессе стало понятно, что вся эта возня не имеет смысла. Воровство в отеле "Лонг Бич" похоже на норму и никому нет дел до того, что туристам чистят карманы. Таксисты стоят под отелями, что туристы здесь чистят. Очевидно, что украденные деньги не велика потеря, но сам факт того, что отель так связан с портит отношение к Шри Ланке в целом. Если вдруг решите остановиться в этом отеле, то не увидите ничего ценного ни в номере, ни в сейфе. Кстати, при заселении на ресепшене вас заставят подписать бумажку о том, что отель не несёт Запись за пропажу в номере. Всем хорошего отдыха. Показати ще

_S6913SN

Отдыхали вдвоём с мужем в отеле в 2021 году. В конце концов остались очень довольны и с ненужными эмоциями. Знали, что едем в карантине и что на Шри-Ланке открыта только Южная часть, а лучшие работают только некоторые и то не на полную. Не смотря на то, что в день было к чему придраться в плане чистоты, а так же первый на то, что за местом проживания в этом периоде ни на шаге, хочу сказать, что отдых мы делаем сами своим изначальным настроем на него . Красота природы, берегов, океана, свое берет и на мелочи уже не обращаешь внимания. Персонал в отеле оказался вежливым, доброжелательным, все улыбались. Океан просто шикарный, чистый, чистый, теплый. Песочек на пляже чистый и комфортный. Чего только стоят эти рассветы и закаты! А фрукты! Еда очень вкусная, не смотря на то, что обычно в этом обширном меню....но опять же - карантин.... по прилёту домой за своей едой мы совершенно не соскучились))) Природа на Шри-Ланке шикарная, все утопает в зелени. Планировали посетить экскурсии, так как туроператор заявлял, что после сдачи второго теста на пятый день нас все-таки выпустят за пределы отеля. Мы нашли в интернете по отзывам местного гида Джемини, который очень хорошо говорит по-русски и знает прекрасно свою страну. Было много обращений за интересными недорогими обращениями. За 2 недели до прилета в отель мы начали с ним переписываться, но вероятно, что тот минимум экскурсий, разрешимо государство, которое возможно было осуществить только с гидами в отеле((( С марта Шри-Ланка должна открыться для туристов полностью, поэтому, наверное, хочется Именно Джемини, так как не рассматривал приоритеты в стране, он нам очень помогал - передал нам кокосовое масло для тела и волос, крем и листочки алоэ вера, всегда был на связи, многое подсказывал и консультировал. Я уверен, что он получит дело с очень добрым и отзывчивым человеком. Показати ще