Відгуки з Tripadvisor

IM772742
Багато років відпочиваємо в Калелла, в цьому готелі перший раз. Слишала багато хорошого і забронювала номер через сайт готелю. Ціна виявилася цілком себе невисокою. Номер брала "улучшенный". Коли заселилася хотіла написати не позитивний відгук, пізніше повідомивши з працівниками інших готелів, де жили раніше, виявилося, що зниження якості проживання відбулося в'їзді, т.е. це загальна ситуація. Тепер конкретно. "Улученный номер" досить великий, ліжко по зручності середня. В номері: міні-бар (морозит так себе), телевізор (один русский канал), чайник, чашки, чай/кофе/сахар. В міні баре 4 бутилочки води, 3 баки фанти.Еще плюс бутылка води 1,5 літра. Це дуже зручно, коли заселяєтеся. Wi-fi працював відмінно. Ванная большая, гель для душа и жидкое мыло не понятные. Гель покупала свой. полотенца белые. но ванна як-то схоже на спілкування. В номері халати, тапки і два полотенца для спа. При заселенні дають безкоштовний квиток в спа, який розташований в готелі. Можна відвідати: невеликий басейн з гідромасажною струменем, сауна. Також при заселенні дають талончик на коктейль, в баре готелю з меню можна вибрати будь-який - коктейлі смачні. Еще про номер - есть сейф. Розетки розболтані, це точно можна виправити без затрат. Уборка хорошая. В номерах балконы. У мене був з видом на інші готелі, все було нормально, але внизу ресторан і запахи йдуть в кімнату. Кондиціонер працював нормально. В цілому, якщо без особистих претензій - номер підійде, жити можна. А вот ресторан - історія грустная. Завтраки бідні - яйця жарені,сосиски, жарена вітчина, йогурти, омлет надо просити, щоб зробили, роблять без бажання. Короче, если надо поесть - бутерброд з маслом і сиром. Все постояльцы цим и наедались. Ужины тоже грустные. Разнообразия нет. Конечно, есть блюда из рыбы - одно, как правило, из мяса одно, паста, пицца, фрукты, 2 десерта (не пробувала). Все в малому кількості, враження, що боятся потратить лишнього і готові осторожно. Персонал ресторану зовсім не рад. Персонал ресепшен вежливый. Вобщем, жити можна, але точно не 4 зірки.Как будто резко в готелі скончилися гроші, хоча багато можна відправити без витрат. Показати ще

Morz1612
Отдыхали в августе 2019. Отмечу сначала плюсы. Городок Калеля, море, пляжі - просто чудесно. Но имейте вид, что на море всегда волны и сразу глубоко. Готель сам по собі тихий і спокійний. Нет анимации, мало детей. Нас це влаштувало, так як ми відпочивали без дітей і хотіли спокійного відпочинку. Очень милая русскоговорящая девушка на ресепшен, которая всегда старалась помочь. Тепер про недоліки. Готель зажат між іншими готелями, вікна виходять прямо в чужі вікна. Вокруг досить шумно. У нас не працював унітаз - в бачок не наливалась вода. Після звернення не ресепшен, неісправність не була усунена. Кожен день приходилось по кілька раз відвинчувати кришку і опускати поплавок. З туалетних приналежностей у ванній кімнаті тільки рідке мило і гель в контейнерах. Однак, до моменту нашого поселення, контейнер з гелем був пустий. Чому -то немає сушилок для купальників і полотенців. Кормили , на мій погляд, добре. Вибір невеликий, но все смачно. Однак обслуговування в ресторані залишає бажання кращого. Офіціант не підходить, щоб запропонувати за ужином напої. Его нужно звать, долго ждать и часто приходилось есть всухомятку. В ресторане негде взять лишнюю салфетку, зубочистку. Соль і перець не на кожному столі. Відпочинок в цьому готелі не був комфортним. У деяких іспанських готелях 3* обслуговування сподобалося набагато більше. Показати ще

beltar
Разу скажу, що сам місто Калеля до відвідування, особливо якщо ви рекомендуєте відпочити сім'єю і хочете просто поплавати і позагорати, а також з'їздити на екскурсію в Барселону і інші найближчі міста. Могу відзначити і доброжелательность местных жителей. Ми в цьому місті відпочивали вже 5 разів з них 3 рази зупинялися в готелі мережі Best Western Les Palmeres. Зараз, в серпні 2019р. пожалели, що переплатили за нього (на дорожче приблизно на 10% інших аналогічних 4-х зіркових готелів у цьому місті), адже надіялися отримати хороший сервіс. Що маємо в підсумку: 1. Дуже скромне харчування в порівнянні з минулими роками і готелями, розташованими поруч. На завтрак бывает буквально иногда нечего взять. Кофе часто вариться в звичайній дешевій побутовій кофеварці. Скромний вибір фруктів і особливо риби, креветки були за тиждень всього 1 раз (раніше майже кожен раз). Такое впечатление, что у них глибокий криза і тотальна економія-даже яиницу ждешь по 5 хвилин, жарят, коли люди стоять уже в з протянутою тарелкою; 2. Звичайне «жлобство»: питьевая вода, яка на ужин просто так не дається (як і інші напої) і продається в 5 разів дорожче, ніж в магазині з минулого виїзду подорожчала ще в 2 рази – якщо раніше 2 євро стоїла бутилка 1 літр, то теперь только 0,5л (Причем в других отелях цена осталась прежней). 3. Персонал, особливо горничний і деякі офіціанти стали непривітними, часто нездорові і не підходять навіть для того, щоб продати на ужин воду або вино (прийшло кілька разів є всухомятку), таке враження, що старі співробітники уйшли і набрали нових, часто чорношкірих (я- не расист, но раніше працювали в основному іспанці). На мою просьбу, долить рідкого мила (да тепер тут в кімнаті дешеве розливне мило з пластикових бідонів замість одноразового мила), показане на екрані смартфона через гугл перекладчик на (іспанською мовою!) Горничная ответила, что НЕПОНИМАЕТ. Тільки похід вниз на рецепцію допоміг вирішити питання. При чому раніше були довільні сервісом і привітністю персоналу – наша дитина повар узнал через 2 роки, коли ми приїхали черговий раз і подарували йому конфету, казалось би мелоч, але як це багато значить для дітей! 4. Номера: в кімнатах і раніше були неповноцінні кровати для додаткових місць (просто сетка з матрасом). Зараз ВСЕ спальні місця такі. Виявляється неприятна асоціація зі спілкуванням або навіть з тюремною, хоча матраси і відносно зручні. Загальний стан кімнат задовольняє, хоча роздражають скрипучие двері, плоха шумоізоляція і повна відсутність защілок в санузлах в номерах. На зеркале в ванной комнате потемнения и сколы от времени. Стул із проломанною седушкою, який нам достався, доповнює загальну картину. Я розумію, що в серпні мало кімнат і висока завантаженість, але нам було ще і номер біля витяжної труби з видом на відкриту лісницю сусіднього готелю (він був розташований в 20 метрах від нашого), на якому постійно збиралися французькі підростки. Труба постоянно издает гул, подростки постоянно кричат. Сон сами понимаете какой. Напомню, що в цьому готелі ми 3 рази з дітьми (про що передуповнювалися співробітниками готелю при бронюванні). Це я до слова про програму лояльності. Виводи, як говорити, робити тільки вам. Спасибі за увагу. Показати ще