Відгуки з Tripadvisor

Kseniya Z
Напишу очень подробный отзыв, т.к. багато років тому сама працювала в сфері обслуговування, і розумію, що важливо писати позитивні коментарі, і згадувати імена персоналу, коли залишаєшся задоволені обслуговуванням, а не тільки писати негативні відгуки.. Хочу поділитися позитивними враженнями від відпочинку в Le Meridien. Потрясающая организация от самого прилета и до вылета обратно домой. Разу в аеропорту зустрічає представник готелю, веде до гідроплану, весь маршрут до острова курує дуже вежливий персонал, тому втратити неможливо. По прилету ребята красиво зустрічають, смачнішими напитками і холодним полотенцем, Маадх дав всю необхідну інформацію на ресепшене, а після все детально розповів і показав на багги вздовж усього острова, де розташований, дуже вежливий і вулибчий парень. У нас была водная вилла на рассвете, чистейшая, новая, красивая! Особиста подяка Татьяне з ресторану Turquoise, можна сказати, що вона мене курувала весь віддих, давала інформацію, все цікаво розповідала, допомагала у вирішенні мелких проблем, дуже енергійна, помітила, як до кожного гостя у не був індивідуальний підхід! Афраз із хаузкіпінгу тримав наш номер в ідеальній чистоті, убралися 2 рази в день, утром і ввечері готовили номер ко сну, завжди все було чисто і точно складено, такого хаузкіпінгу я ще ніде не зустрічала! Идеальная работа! В ресторані на сніданок було потрясаюче обслуговування, весь персонал був дуже свіжий, Амір любезно приносив нам каву, Міхал каждое втро спитав, як наші справи і все чи добре, Ассаф завжди цікавився все чи смачно, парень, який робив блінчики утром красивими надписами піднімал настрій, Рафа завжди вулибалась, цікавилися нашим відвідуванням в готелі і весь персонал ресторану були дуже учтиві! Нам повезло відвідати ужин винного обіду, де ми пробували 6 видів вина і блюдо, це було потрясающе! Зумительная подача и интересная презентация! Мега піднімала настрій своїм вежливим обслуговуванням! Так же ми поїхали на екскурсію на острів Пікнік і залишилися дуже довільні! Шираз дуже веселий, веселив і розважав нас. В обіднє час ми плавали в басейні при ресторані, а Робін учтиво вживав за нами і вгостив смачнішим мороженим на острові. Дівчата з дайв-центру грамотно все розповідали, проінструктували, окремо спасибі Дзерре за її професіоналізм і допомогу в снорклінге. Похід в спа це просто рай! Ritchen, Tashi нереально ніжні, свіжі і приємні в спілкуванні! Чокі така мініатюрна, але так класно зробила масаж, я дійсно побувала в раю, це найкращий масаж в моєму житті! Золотые ручки! На ужин ми ходили в Японський ресторан, нас обслуговувала красотка Іша і вежливий Сон Ху, красива подача, смачні страви, ми залишилися дуже довольні. Роза на ресепшене допомогла нам з нашими питаннями і проблемами, спасибі величезне за допомогу і розуміння! В цілому весь персонал готелю дуже вежливий, неділя відпочинку на вищому рівні, ребята більші молодці, гідний персонал і обслуговування і дуже красивий острів і коралловий риф!!! Показати ще

Наталья П
Жили на водній віллі, ванна з видом на океан, повний восторг! Номера современные, весь готель відрізняється свіжістю, тому що він новий. Дуже красивий і багатий риф! Є русскоговорящий персонал, в центрі дайвінг отзывчивая русскоязычная девушка Дзера. Отель большой, есть где погулять, можно выбрать рестораны на ланч и ужин. Ще сподобалось кіно під небом. На острові є парник, можна поесть свіжі овочі. В общем и целом остались довольны, бронировали пикник под открытым небом, было романтично. Сервіс в готелі порадовал Показати ще

Татьяна М
Я не дуже розумію, откуда такий рейтинг у готелю?! Це не перша наша поїздка на Мальдиви. І вона стала величезним розочаруванням. Никогда не думала, що Мальдиви можуть бути такими! Начну з головного! Наші ноги до колен покусані москитами, мошками та іншими насеками. Не просто покусаны, а расчесаны до мяса! Отель не обрабатывают от насекомых, мы не видели этого ни разу! Перестали ходить босиком (хотя, за этими людьми и ездят на Мальдивы)! Прошло почти два месяца, язвы от вкусов не заживают. Ні мазі, ні ліків не допомагають! Недалеко від готелю промисловий острів, де живуть місцеві, жгут мусор, він носить на водних віллах, в океані плаває мусор. Єда в головному ресторані, як в забіговці! Готель пропонує своїм гостям пакет all inclusive! На самому ділі це не зовсім так і не коштує цих грошей. Це самий скудний і не смачний вибір єди для всіх наших подорожей. Еда на 2 зірки. Персонал до кінця не знає, що саме вам безкоштовно. Было и такое, что сегодня сок в ресторане бесплатно, а сегодня за деньги. Питання в системі шведського столу жахливе. Либо всё острое, либо ещё острее! Я перестала ходити на ужин. Хотите морепродукты на гриле, доплатите 120$ на людину! Ось таке «все включено». А на обід головний ресторан вирішили закрити, у зв'язку з тим, що готель не закритий повністю. Но, разве гости виноваты, что отель не заполнен? Нас по сути лишили обеда. Є ще пара ресторанів а ля карт, але вибір по меню настолько скудный, что у нас 17 дней один и тот же салат, заставляя по кілька разів переделывать его, потому что ОСТРО! Обслуживание хромает, все учительно довго, очікування салату по 40 хвилин, фактично в пустому ресторані, це ненормально. Персонал вялий! Таке ощущение, що в цьому готелі, все- відпочиваючі, включаючи персонал. Завтраки скудные, інші страви тільки під замовлення! У зв'язку з цим, яичницю, омлет, або варені яйця, ви будете ждати 25-30 хвилин, ви вже з'єднаєте хліб і ваша кава залишиться.. Персонал некомпетентний і нетороплив. І саме головне про те, що ви повинні знати, якщо любите плавати і ходити босиком, (для чого і єдуть сюда) в цьому готелі це неможливо! Максимальная глубина воды на пляже по пояс, везде, это максимум. А с утра, во время отлива, по колено. Все дно в осколках кораллов, песок так же местами из колотых кораллов. Неужели не можна хоча б на головному пляжі почистити вхід в море? В цьому готелі босиком не ходять і ноги не моют! Ходиш по піску, а потім засовуєш грязні ноги в шльопанці, щоб піти в ресторан, спортзал або туалет. Нігде, взагалі НИГДЕ немає води з половником, щоб ополоснути ноги. Я бачила, що люди, які уходять з пляжу, моють ноги в басейні, тому що ніде більше. Ось і судите про чистоту басейна. В отеле идет стройка! Загорати і закускати ви будете під звуки трактора і драги, яка качає пісню. Ми навіть намагалися переїхати в інший готель, нас тільки було зруйновано, але керівництво Le Meridien відмовилося від повернення коштів! В готелі НЕТ нормального басейна. Мне негде было плавать. По суті, головные бассейны - это две мелкие лужи по пояс. НИКОГДА И НИГДЕ такой глубины и размера бассейна не видела. Можливо дизайнер проектував басейни, боялся утонути. Грязно! Каждое утро я ходила по пляжу и собирала мусор в пакет. Пластикові бутылки, салфетки, соломинки, стаканчики від мороженого, осколки стекла. Як взагалі таке можливо в готелі такого рівня? Однажды чуть не поранила ногу про каністру, яка вже почала розлагатися в песці. В найкращих традиціях Анапи! Пляж дуже грязний! Нет, це не означає, що люди свині, це означає, що на пляжі НЕМАЄ ОДНОЇ МУСОРКИ!!! Я п'ять днів просила поставити мусорку, але нікто не відреагував. Очищення басейну і циркуляцію води іноді виключали, тоді вода була мутна і чого там тільки не плавало, мухи, мошки, пена.. Бунгало на воді неплох, НО самольоти садятся прямо тобі на голову. Начиная с 6 утра до самолётами присоединяются багги. Я не виспалась в цьому готелі ні разу! Никакой тишины и приватности. Нас переселили на останні три дні в самий дальний і дорогий будинок, щоб поспати в тишині, але там була нова напасть, роем летали комари! Не помогал фумітокс навіть! Окрема боль- це напор води в душі і кранах, його НЕТ! Невозможно промить голову!Сливы забити! Оказывается отель так экономит воду! Це дуже легко, бути економним за рахунок інших! Гулять в отеле негде. Є одна вузька дорожка, на якій носяться сумки, в дикому кількості, як на МКАДе, всі кусти в пилу. Дорога в готель не для гостей гуляючих пішки. По пляжу гулять неможливо, боляче, пісок як битое скло, із колотих коралів. Ніяких розваг, вечорів, тематичних ужинів за 17 днів не було ні разу. Тоска смертная. Цей готель буде розочарованим для тих, хто вперше поїде на Мальдиви. Поверьте, буває інакше і іноді дуже дешево! Мальдивы совсем иные! В общем, бардак в этом отеле поражает. А рыба гниёт с головы. Я інакше вважаю, власникам потрібно уважно підбирати команду персоналу, цей готель обречений. Ведь йому всього 2 роки, а виглядає все вже як пошатанні 2 зірки. Я не потребую відповіді на готель на свій відгук. На даний момент пояснення мені безрізні. Отдых уже іспорчен. И до них пор вирішуються проблеми со здоровьем. А керівництво готелю не вирішує проблем. Все це я пишу для тих людей, які зараз знаходяться в пошуковому готелі. Вірю, вам НЕ ПОНРАВИТСЯ в готель Le Meridien Maldives. ЭТОТ ОТЕЛЬ АБСОЛЮТНО НЕ СТОИТ СВОИХ ДЕНЕГ! Не відповідає явному статусу та відгукам. PS ВАЖНО!!! Будьте ВНИМАТЕЛЬНЫ когда берёте сдачу наличными в отеле! На Мальдивах не приймають долара старше 2009 року і ми спеціально купили нові купюри з собою! А в цьому готелі вам будуть давати сдачу СТАРИМИ купюрами, упевненими, що в'їзд їх приймають. ОБМАН! В підсумку ніде не прийняли! Даже в аэропорту, замотать чемодан не змогли, не взяли ці гроші у нас! Питання до руководству готелю, чому ваш персонал обманює гостей? Показати ще