• [email protected]
    • +38 (044) 303 9 303
    • (0800) 30 97 97 - дзвінки безкоштовні по всій Україні

Агентам

Otium Park Club Akman (ex.Larissa Akman Park)

Чам'юва

Otium Park Club Akman (ex.Larissa Akman Park) Otium Park Club Akman (ex.Larissa Akman Park) 4

Туреччина, Чамьюва

10 8 184
Входить до групи готелів: Larissa Hotels

На основании рейтинга Tripadvisor

80%

Готель клубного типу на самому березі моря з зеленою територією та сімейною атмосферою. Номера оформлені в теплих тонах та обставлені дерев’яними меблями допоможуть відчути себе як вдома. Протягом усього дня доступні змагання та спортивні заходи. Є міні-клуб, анімаційні шоу та змагання для дітей. Вечірня анімація і професійні вистави також зроблять Ваш відпочинок незабутнім. Рекомендовано для сімейного відпочинку.


Інформація щодо структури та номерного фонду готелю:

Готель складається з дев’яти 3-х поверхових корпусів (ліфта немає).

Загальна кількість номерів — 140.

Реновація — в готелі проводиться косметичний ремонт за необхідності.

Tel: +90 (242) 824 62 96
Fax: +90 (242) 824 66 54
www.larissahotels.com

Загальна інформація

Рік будівництва Реновація Загальна площа К-ть номерів Check-in Check-out
1995 2013 10 000 кв.м. 140 14:00 12:00
  • Номери для людей з обмеженими можливостями: так, за запитом
  • Наявність суміжних номерів: ні
  • Розміщення з тваринами: ні

Розташування

Пляжний готель

Готель розташований недалеко від міста Кемеру, в курортному районі Чамъюва.

  • Відстань до моря: перша берегова лінія.
  • Відстань до міста Кемер: 8 км.
  • Відстань до центру Анталії: 48 км.

Готелі поруч: праворуч – Kilikya Resort Camyuva 5* (див. на море).

Аеропорт: Міжнародний аеропорт Анталія - 60 км

Найближче місто/курорт: Кемер


Типи номерів

Standard Roomоднокімнатний номер із краєвидом на сад або територію готелю. У номері надається одне двоспальне ліжко або два односпальних ліжка.

Надається тільки одне додаткове спальне місце — мобільне односпальне ліжко. Номери мають різну конфігурацію.

Характеристика номерів:

Площа номера 20 - 22 кв.м. (total)
Кількість номерів 140
Кількість кімнат у номері 1
Максимальна кількість гостей у номері (з дітьми) 2+1/3

Додаткові опції:

Тип додаткового місця мобільне односпальне ліжко
Покриття підлоги керамічна плитка
Краєвид із номера на сад або територію готелю
Наповнення міні-бару не заповнюється
Кількість санвузлів 1
Туалетні засоби мило, шампунь, гель для душу
  • балкон: так
  • кондиціонер: індивідуальний
  • Wi-Fi: ні
  • душ
  • туалет
  • рушники
  • фен
  • туалетні засоби
  • мінібар: безкоштовно
  • телефон
  • сейф у номері: за додаткову плату
  • TБ: каналы (old)

Спеціальні послуги:

прибирання номера

room service: за додаткову плату

заміна білизни

заміна рушників


Інфраструктура та послуги

  • тип пляжу: приватний пляж
  • вхід у море: піщано-гальковий
  • Берег: піщано-гальковий
  • шезлонги: безкоштовно
  • пляжні рушники* луна-парк
  • матраци: ні
  • парасольки: безкоштовно
  • пірс
  • загальна кількість басейнів: 2
  • Дитячий басейн: без підігріву
  • відкритий басейн: без підігріву
  • Водні гірки
  • шезлонги: безкоштовно
  • рушники* луна-парк
  • матраци: ні
  • парасольки: безкоштовно
  • аеробіка: безкоштовно
  • анімація: безкоштовно
  • більярд: за додаткову плату
  • вечірні програми / Шоу: безкоштовно
  • Водні види спорту: за додаткову плату
  • Волейбольний майданчик на пляжі: безкоштовно
  • Дартс: безкоштовно
  • Денні спортивно-розважальні програми: безкоштовно
  • Дискотека: безкоштовно
  • Настільний теніс: безкоштовно
  • ресторан
  • бар біля басейну
  • ресторан a la carte: дрес-код
  • система харчування: AI
  • наявність імпортних алкогольних напоїв
  • соки-фреш: за додаткову плату

Система All inclusive — діє з 10:00 до 22:30 (час вказано за загальної тривалості надання алкогольних спиртних напоїв).

Передбачає: сніданок, обід, легкі закуски, вечеря і сервіс безалкогольних та алкогольних напоїв місцевого виробництва. Всі напої сервіруються у склянках або чашках по одному за замовлення.

Не входить до системуи All inclusive:

  • імпортні спиртні напої та ігристі вина;
  • спеціальні види кави;
  • напої в пляшках;
  • свіжовичавлені сік;
  • кальян.

Ресторани:

Додаткова інформація Час роботи All-inclusive
Сніданок головний ресторан, шведський стіл, інтернаціональна кухня 07:00-10:00 включено
Закуски 11:30-16:30 включено
Обід 12:00-14:00 включено
Полуденок 17:00-18:00 включено
Вечеря 19:30-21:30 включено

Аля-карт ресторани:

  1. A’la Carte ресторан – платно*.

*відвідування – за попередньої попередньою резервації резервацією на ресепшенірецепції.
Бари:

Послуги Години роботи All-inclusive
Бар біля басейну сервіс напоїв 10:00-22:30 включено

Увага! Заборонено до ресторанів на вечерю приходити у спортивному одязі, шортах, купальних костюмах, пляжному взутті.

При низькій заповнюваності готелю, гостям готелю пропонується set-menu (комплексне меню) замість шведського столу.
Готель, на свій розсуд, може змінити час, місце подачі та концепцію наданих послуг у ресторанах і барах без попереднього повідомлення.

  • wi-fi у лобі: безкоштовно
  • оренда автомобіля
  • лікар: за додаткову плату (за викликом)
  • обмін валют
  • оплата кредитною карткою
  • перукарня
  • факс / ксерокс / принтер
  • дитячий клуб
  • анімація
  • Дитячий басейн: без підігріву
  • водні гірки
  • ігровий майданчик
  • Дитяче ліжко: безкоштовно (на вимогу)
  • масаж: за додаткову плату
  • процедури по догляду за обличчям
  • процедури по догляду за тілом
  • сауна: безкоштовно
  • хамам
  • СПА-салон

Зверніть увагу! Готель залишає за собою право змінювати вартість, види послуг і час їхнього надання, зокрема й назви номерів, залежно від сезону і погодних умов – без попереднього повідомлення. Фото, розміщені на сайті joinup.ua, можуть відрізнятися від фотографій готелів в реальності. Згідно з агентською угодою на реалізацію турпродукту п.6.9. 6.10, туроператор, надаючи інформацію про готелі, керується тільки класифікацією готелів, яка надається адміністрацією готелю. Також туроператор не володіє інформацією щодо планів готелів на проведення на території готелю або прилеглій території будівельних чи ремонтних робіт.

Відгуки з Tripadvisor

denisvV6236JN

Мы останавливались в этом отеле с 12 по 19 июля 2022 года. Это, безусловно, не 4-х отзывов, как отель, и я жалею, что не оставил все негативные отзывы, прежде чем бронировать турпакет. Все эти отзывы были ошибочными, поэтому я очень надеюсь, что читающие мои отзывы будут более внимательными. Все отели начинаются со стойки регистрации, и именно здесь начинается все «веселье». Вместо улыбки на лице и готовности помочь мужчина-администратор, назвавший себя грузином, встретил нас с выражением лица «что вам от меня нужно?» Так как мы забронировали два номера, я ожидал, что ссылка на увеличение количества, на что администратор поручил, и сказал, что это очень сложно. Тогда он выбрал меня: «ты хочешь хороший или стандартный номер?» Какова будет доплата за «хороший» номер. Ответ был таков: «ты мне сам скажи сколько ты мне дашь за хороший номер»! В конце концов, мы согласились заплатить ему 50 евро наличными за два «хороших» номера, потому что рядом друг с другом. Очевидно, что я не первый, кто пожаловался на этого администратора за вымогание денег с клиентов, но этот выходец из гостеприимной Грузии до сих пор там работает! Это говорит только о том, что владельцу отеля или просто наплевать на всё, что творится в отеле, или он просто находится в доле. После отрицательного опыта на стойке регистрации я, возможно, и не написал этот отзыв, если бы все остальное прошло хорошо. Но нет, сюрпризы только встречаются. «Хорошие» номера случились изрядно потасканными, в одном из них была сломана душа, а холодильник не охлаждал, раковины и водостоки в душевых были забиты так, что при естественном состоянии ноги были по щиколотку в воде, простыни и одеяла старые, неглаженные и пятна . После моей жалобы, они обещали все, но ничего так и не произошло, пока я не пошел снова к администратору и не поговорил с ним на повышенных тонах. На мои жалобы ответ был один: «так бывает»! Наконец, в конце дня, пришли два оборудования и починили канализацию и душ. За эту работу ожидаются необычайно чаевые. Я обычно даю чаевых персоналу отеля, когда они очень стараются или убирают после меня номер, но чаевых за починку того, что должно было быть в полном порядке до поселения (?) -увольте. Несмотря на красивые фотографии, которые можно найти в Интернете, еда была посредственной и сниженной качества. Каждый день одно и то же. Из мясного каждый день были только курица и индейка, а также куриные пупки и печенка. Не было ни говядины, ни баранины. Рыба была маленькая и костлявая, как будто пойманная в близлежащей канаве. Десерт был однообразным. Не ожидайте увидеть в прилавках пахлаву или другие восточно-сладкие. Из вкусного могу отметить только лепешки, которые пекут на ужин. Еще одно неприятное впечатление — это обилие мух во всех обеденных зонах. Мухи садятся на еду в прилавках и атакуют вас за столом. Администрация даже не пытается с ними бороться. Я понимаю, что полностью избавиться от мух на улице невозможно, но можно хотя бы попытаться найти случайное применение в кондиционируемых пациентах свободно от мух. Из хорошего, что есть в этом отеле - это расположение, неплохая территория и пляж. Замечательно, но за него вся благодарность природе. В заключение, этот отель мог бы стать 4-звездочным отелем, если бы руководство отремонтировало номер, больше заботилось о своих клиентах и не пыталось сэкономить на еде. И, конечно, администратор на стойке регистрации - это его отель, и к выбору необходимо подходить с вниманием. Я был в 4-х лучших отелях Турции, и этот отель точно не может быть одним из них. Показати ще

EvgeniyaDomkina

В 2021 г. Первая поездка была в начале июля, из минусов - номер у хозчасти на первом этаже, подуставший, из техники все работало (чайник, холодильник, кондиционер), в номер приходил спать и переоделся, заселили сразу по приезду, ничего не доплачивали. Второй раз летали в начале октября, сразу после регистрации успели на завтрак, за номер доплатили 20 $, целенаправленно об этом договорились на ресепшн, был вид на море и соседний отель Киликия. По питанию претензии нет, голодными не ходил, выбор фруктов не богат,но всегда 4-5 видов представлено, индейка,рыба международной в день,сыры и оливки в изобилии,традиционная турецкая кухня,в качестве продуктов вопросы ни разу не возникало,шеф умница , в баре угощают щедро (в 2020 году отдыхали в Ланкоре Кемер, там бармены очень жадные и кладут один лед в бокал). Отель привлекает почти полным отсутствием анимации, а та ,что есть ненавязчивая. Ощущение, что приехал на дачу к бабушке. Тихо, по-семейному. Поедем еще. Показати ще

Bingo_Bongo1979Кривой Рог, Украина

Тут много всего написано и отрицательного и положительного. Только скажу, что море рядом, питание хорошее и в изобилии. Для размеренного и спокойного отдыха возможно. Развлечений можно сказать , что нет. Есть рядом заброшенный отель, через дорогу. Туда можно один раз сходить на экскурсию. Также можно покататься на электромопеде в трехколесном взяв его напрокат, поехать в супермаркет или подняться на верх в заброшенный отель (один человек потянет легко на горку). И еще, как метеоры, молодцы, со стола сразу убирают грязную посуду, даже если ты не успел доесть) Показати ще

Час вильоту

Замовити
дзвінок