Відгуки з Tripadvisor

Александр А
Забронювали готель на букінге. Прийшло повідомлення від них з описом які вони молодці. Написали в повідомлення свої побажання. Ответа нет. Готелі трансфер від готелю попросити ((( тишина !)))))Приїхали на заселення на 2 години раніше. Номер не готовий. В принципі нічого страшного. Говорят, приходите через час все буде готово. Пришли через 1,5 - не готово. Ну добре. Пишем в повідомлення на букінге, ноль реакції. Спрашиваем на ресепшен чому не відповідає два дня), а вони - у нас нічого немає. Показываем переписку - делают круглые глаза. С горем пополам заселились. В номері немає туалетної папери (Карл!) і зубних щіток. Попросили принести. Бумагу принесли, а щетки будуть тільки завтра (!). На пятерку не тянет конечно же 🤨!!! Холодильник на максимуме еле морозит. Хотели сдать белье в стирку, ні Сумки для белья ні бланка для заповнення немає. Пошли на пляж. Валяется мусор на берегу. Вообщем дорого пафосно и беспонтово! расстроитесь, не 5 звёзд уж точно Показати ще

Maps692001
Очень старая мебель.Еда в ресторане ну где то как в 2* отеле .Кондиціонер як би є но він взагалі не тянет!!! Ощущение что попал в 3* за больше чем 200евро в день .Ужас.Но Территория отличная.Пляж хороший

jelena I
Covid вніс свої поправки в роботу готелю і я була до чого-то готова закрити очі,но...почему уборка в 5* 1 раз в 2 дня?т.е ми приїхали сім'єю і у нас 2 дня стоять повні мусорники і не змінюють полотенца.Уборка відворотітельная!!!За 7 днів мало того що убирали через раз,но і убирали у другу половину дня коли хочеться прийти до моря і відпочити.Обично ми сиділи на терассе і ждали уборку замість того,щоб відпочити!!!Ми звернулися на рецепшн до Алени і нам обіцяли убирати кожен день,но це не завжди проходило,все час надо що то запитати.Алена ,спасибо вам велике,без вас наверно взагалі було все погано ви як то допомагали і споживали мінуси.З 4 ресторанів працює 1 і шведський стіл.При цьому на шведському столі вам викладає персонал,у мене благо з собою були одноразові перчатки і я знайшла рішення,щоб саме накласти еду.Я не люблю писати плохі відгуки і завжди найду хороші моменти і розумію, що ресторани закриті і еда не дуже,т.к мало гостей в готелі,но мене дістала у борка!!!!!!Терпение моє лопнуло!!!Моя сім'я заплатила повну вартість за 5*і відповідному сервісу, але його ми не отримали.Гостиниця замість того,щоб утримати своїх гостей, які приїхали і заплатили повну вартість в це не просто час зробили все возможное, щоб ми не вернулись.Еслі б не відворотна уборка я б поставила оцінку вище.В даний момент живем в готелі в номері 825.Із плюсів:більше шикарне і прозоре,особистий (кроме уборки) дуже хороший і отзывчивый.Алена на рецепції супер !!!!Решала всі наші питання.Бунгало з видом на море і террасою.Хороший ресторан Парео аля карт де ми і питались.Красивий панорамний басейн. Показати ще