Відгуки з Tripadvisor

Maksim
Віддихали вдвоєм з дружиною в серпні 2022 року. Допомога у виборі та купівлі готелю в туркомпанії Bestprice-Tour. Був переїзд з готелю Амарі, по прильоту в Мале нас уже чекали, відразу ж зареєстрували на гідросамолет і ввезли в лаундж нового терміналу TMA. Безплатно в цьому лаундже тільки бутерброд і холодний напіток. Вся остальная еда и кофе за деньги. Такого не очікував, для яких-то готелів кофе і еду тут можна взяти безкоштовно (можно це своєчасно, тільки термінал відкрився). І тут нам дуже пригодився ланч-бокс, виданий в Амарі. Трансфер до готелю гідросамолетом + катер. Дело в тому, що прямо возле Кандолу гідросамолети не садяться, а садятся вони або возле Constance Halaveli, або Safari, або W Maldives – відтуда вже 10-15 хвилин на катері. По прилету зустрічає співробітник готелю, нас зустрічала російська дівчина Анна, поки поїхали на лодку, вона відповіла на деякі питання. Ще один нюанс з приводу трансферу на гідросамолетах: раніше ці літаки практично завжди летіли в один готель, редко два. Зараз, у зв'язку з оптимізацією, вони можуть зробити і дві і три проміжні посадки (може і більше, на моніторі в зале очікування в деяких маршрутах світилося до шести готелів). Тех, кого вкачує, пейте таблетки заздалегідь. Встреча на пирсе без пафоса, барабанів і толпи персонала. Остров дуже маленький, тому Анна відразу зробила нам міні-екскурсію, по дорозі в номер. Ми бронировали виллу на воде без бассейна, но нам сделали апгрейд до виллы на воде с бассейном у виді того, що у віллі без басейну незабаром почали ремонт (видимо сломалась). По редким русским отзывам думал, что русских тут нет вообще. Но ошибся. Вони є, і досить часто. За час нашого перебування було 5 пар з Росії, інші іностранці. Номер. Вілла на воде з басейном, звичайно, шикарна. Большая, просторная, много полочек и ящичков под одежду, утюг с гладильной доской, чайник, капсульная кофеварка. Матрас комфортний. Шикарная большая веранда с диванчиком, столиком маленьким, столом побільше, лежаками, зонтом. Бассейн глубиной 1,2м – невеликий, але дуже комфортний. По прибуттю корзина з фруктами. GoPro зараз дають за запитом. В номері Bluetooth-динамік Bang&Olufsen (очень класний) і iPad з інформацією про острові, меню всіх ресторанів. Розеток під наші вилки виявилося всього дві (на столі), одна з яких не працювала. Возле кровати розеток нет. Вобще, розеток багато, но все англійські. Тут пригодились мої адаптери, які завжди беру з собою, т.к. одной работающей розетки виявилося недостатньо. Кондиціонер вбудований в стену, на голову не дует. Ванна кімната теж класна, повністю скляна (двері в душ і потім туалетенние). Раньше видимо были роллеты на стеклах, сейчас нет - сняли. Щоб було не душно днем, потрібно відкрити скляні двері в океан. Взагалі, спочатку така «відкритість» нас смутила, але потім ми розслабилися і ходили як готелі, ванна проглядається тільки з водою, а плаваючих в цій рекреаційної одиниці (почему, опису далі). Із мінусів: конкретно цей номер вимагає ремонту. Розетки вивалюються із стени, в душі відвалюється плитка, на піводні з великих плиток ходила ходуном. Кондиціонер досить шумний (шелестить, як будто снаружи іде дощ і постійно щелкает). И если днем со всеми другими звуками это не напрягает, то ночью мешает спать. А ще з нього іноді іде дуже неприємний запах тухлятини. На четвертий день сломався вхідний замок, про який видимо давно знають, але не роблять. Після того, як пару раз викликали «ремонт» і там що-то робили, в наступному випадку, коли він опять не відкрився, вже самі знали куда лезть і що шевелить, щоб він запрацював. Мінібар. У нас була система All-Incluisive, тому все (кроме двох бутилок Шампанського) входило у вартість. Для інших планів харчування в нім все платно. Ітак: спрей, кола, фанта, тоник, соки, мінеральна вода, чіпси, оливки, шоколадні батончики, пиво, горілка, ром, джин, виски, ігристе і 22 бутылки різних він (червоних, білих, розових). Пополняется ежедневно всем, что выпьете/съедите. Есть даже шейкер мешать коктейли. Остров очень маленький, зеленый, внутри пара дорожек, гулять собственно нигде. По кругу обойти проблематично, т.к. западная сторона (возле двухэтажных бунгало) сильно подмыта – там намывают песок. Ресторани і бар в одному місці, тут же поруч і дайв-центр. Дуже тихо. Все або в своїх номерах, або на снорклінге. Лагуны у острова нет. Просто плавать дуже проблематично. Во-перше, досить мало, во-вторих, дно усипано остатками кораллів і камнями. Напротив водников так вообще сплошные камни. Поэтому либо купаться в басейне, либо снорклинг. Риф. Взагалі, основна причина, по якій вибрали цей готель – його «удивительный» (або розпіарений) риф. Що можу сказати. Ми обпливли Кандолу по кругу. Риф мертвий, приблизно 70% цього кола голих каменів. І тільки з юга, слева і справа від service-jetty веселее. После Амари в целом грустно. Чим можна похвалитися Кандолу, так це кількість черепах (говорять, що їх більше 20) і величезна рослинність анемонов (рибок немо). Такого кількості анемонов в одному місці я поки ніде не бачив. Більшість черепах плаває в камнях проти водників. № Плавать тут (напроти водників) дуже важко, згідно з картою острова взагалі заборонено, персонал говорить, що дуже небезпечно, т.к. мелко. Так і є. Тут дуже мало, у відливі чути більше півметра, у приливі чути більше метра, але над камнями плавати все рівно дуже важко, тільки навколо них. И второй нюанс – тут постоянно волниться – может об эти самые камни ударить. Основний маршрут у Кандолу, власне під ним навіть заточені лестниці на пірсах, це від пристані прибуття до пристані для обслуговування (пірнання) або на оборот. По маршруту привязаны круги. І, в принципі, якщо пливти від причалу прибуття, самое цікаве починається ближче до причалу обслуговування – як раз тут поле анемонов, НО тут часто мутно. Тут же наросло твердих кораллов. Далі, якщо обпливти службову пристань, то ще яке-то час ці же корали, потім пусто. Напроти водників уздовж рифа теж майже не на що дивитися. И еще один нюанс – з західної сторони на острів іде протягом, т.е. плыть от водников налево, к западной оконечности рифа, как собственно и от service-jetty в право (до водникам), приходится против течения, оттуда же идет волнение. Але навіть якщо ви це все осилите, подивіться там розве що на голих каменях. Самое простое і доступне (і більш цікаве в цьому готелі) – це між пірсами і возле сервісної пристані. Ось тому більшість і плаває тут, а напроти водників і вздовж рифа напроти водників практично нікого. Кого бачили: рибу-клоуна і голуболицу рибу-ангела, акулу-няньку, рифових чорноперих і білоперих, групперів (єсть дуже крупні), лобстерів, двох різних мурен, оранжевого летрина, носорогов, тригерів (єсть просто величезні), п'ятнистого сладкогуба, рибу -еж, гранулированные морские звезды, много стай рыб ну и конечно же вышеописанных анемонов и черепах. Осьминогов не нашли. Ось якщо на Ангсане Іхуру вони були, то ми їх бачили кожен заплив, тут не побачили, хоча плавали дуже багато. В цілому, якщо ви не іскушений сноркленгіст, то повинно сподобатися. Питание – вот тут отелю твердая п'ять. Питание только аля карт (по меню), навіть завтрак (здесь представлений невеликий шведський стіл, но вибір маленький). Кожен прийом їжі – це похід в ресторан, сервірування столу, індивідуальне замовлення, очікування. Шведського столу в обід і ужин тут немає. П'ять ресторанів, у двох з них (Японський і Мексиканський) надо записатись заздалегідь (там просто мало місць, вони майже індивідуальні), один основний (Маркет) працює завжди і ще два можна відвідувати без запису, а саме Гриль і Середземноморський (тут місця завжди). є). Ось в останніх двох ми в основному і ужинали. В гриле дуже смачне м'ясо, ягненок, гребешки, осьминоги, лангустини. В Середземноморському салат з осьминогом, гноччи з трюфелем, філе міньон. Да все дуже смачно. Во всех ресторанах. Пробуйте. Із-за малої кількості людей іноді в ресторані взагалі нікого немає. Що не сподобалося: немає сирів (любим брі, камамбер), семги на сніданок, фруктів мало, попросили манго – порізали ціле - воно недоспелое і кисле. Сервіс. Наше знайомство з островом почалося з цієї розмови. Взагалі, майже всі у відгуках згадують чути чи не вищий (космічний) рівень. Ми люди сервісом не ізбаловані і особливо нічого такого не ждали. Але нам прямо так і сказали, що сервіс тут є. І ми звичайно стали звертатися на нього до уваги. І прямо «супер» рівня не побачили. Отелю есть к чему стремиться. Дуже багато все залежить від людей. Хто-то старається дуже сильно, хто-то взагалі не старається. Ось прийшли ми на сніданок, в ресторані одні, замовили кофе і нам його не 15 хвилин. Бар, де його роблять, в 20 кроках. Я розумію, що спешить некуда, але не так же. У перші дні хто-то навіть називав нас по іменах (як і писали), але потім наші імена забили. Поменялась часть официантов. И опять же сначала обслужили именно незаметно, вино закончилось – долили, блюдо закончили – тут же незаметно поменяли, при этом четко подгадывая, когда доедите. Потом стало намного хуже. Вино забывали подливать, законченное блюдо забирали, а другое не приносили. Я один вечір навіть забив, що я там роблю, думав, що вже просто сижу. Ну да ладно. Опять же пишут, что запоминают предпочтения. Наши не запам'ятали. Сломался замок, а мы после снорка, мокрые, ветер дует. Тут не прийнято по WhatsApp зв'язок тримати. Надо ідти на ресепшен. Іду, говорю, що карта не працює, «может карта розмагнітилася». Нет, говорят, замок несправжній. Т.е. вони в курсі. «Сейчас придут». Іду навпаки, ждем возле двері, неспеша іде техніка БЕЗ усього. Потыркал замок – да говорит, не відкривається. Звонит другому. Ще хвилин через 5 приходить іншій з батарейками. Меняє, а він по-прежнему не відкривається. Там пружина заедает оказывается. Пошевелили – запрацювало. Ушли. На след.день така же ситуація, тільки на виході з номера (ми стали перевіряти відразу). Опять пришли пошевелили пружинки. Наступні разы (а це повторялось до нашого від'їзду) ми вже самі вскривали замок і шевелили цю пружинку. Уборка. Помню в Веліганду (4*) ми не зауважили, коли у нас убираються: вышел, пришел – уже убрано, притом в разное время. Ми не розуміли, як вони видять, що ми уйшли, тому що ми їх не бачили. Тут все по класиці. Хоча номерів не багато і вже на другий день понятно, коли люди просипаються і куда/когда ходять. К самому уборке претензій немає, разве что расходники у ванній – деякі коробочки були порожні, щітка з пастой була одна (а нас двоє), і всі мелочі, які повинні кожен день додавати – не добавляли. Так, ще. Ланч бокс…. Спрашиваем вечером, как это при раннем вылете. Нам говорять: можна позавтракати в ресторані, спеціально придет повар і приготувати. Мы говорим, что не надо, мы рано утром не едим, только кофе пьем, нам бы ланч бокс в дорогу. добре Приносять вечір за ужином анкету, що ми хочемо в ланч боксі. Відметили фрукти, сэндвичи, напої. Ну отлично все вроде. І тут нам все це приносять після ужина. Зачем? При цьому порізані фрукти в простій картонній коробочці, яка через 15 хвилин промокла від соку з цих же фруктів. Що з цим робити? С собою как везти? И опять же – ни ложек, ни вилок – как это есть? В загальному прийшло єсть цей «салат» в номері, сендвічі поклали в холодильник і утром забрали з собою. У ланч-боксе з попереднього готелю, який ми з’їли в лаундже, теж був фруктовий салат. Але він був у непромокаемом герметично закритому контейнері, були ложки і вилки дерев'яні в комплекті і видали нам його утром перед виїздом. Екскурсії. Brali Sunset Cruise – в описі цієї екскурсії красується красива парусна лодка/яхта, яка також присутня у відео-оглядах. Цей лодки не було. По факту повезли на звичайну пластикову дайверську лодку, на пів просто бросили насипні кресла-пуфіки. Смисл екскурсії – морська прогулка навколо острова, потім лодка відпливає чути далі, розгортається і пливе до острова з видом на закат, ви в цей час їсте фрукти і п'єте шампанське. Антуража с ЕТОЙ лодкой ноль. Закат отлично смотрится и с острова. І, кстати, на що звернули увагу в інші дні. Екскурсія називається «Sunset», т.е. щоб саме подивитися на закат. По факту везуть і в хмарність, коли заката не видно і відразу понятно, що і не буде видно. Тому якщо ця екскурсія для вас безкоштовна і просто охота покататися в море неважливо на чому, з бокалом шампанського, то можна покататися, ну а закат як повезет. Також брали екскурсію на китову акулу. Говорят, что ехать минут 35-40. По факту. Везут до готелю LUX South (53км по прямій), пливуть 1 годину 15 хвилин (сказали, вже коли відпливли), це ще море спокійніше було. Далеко, довго, дорого (около 350$ з людини, нас було четверо, якщо вдвоємо, то ще дорожче). Увидеть акул НЕ гарантують. Еще и лодка была маленькая, открытая, без тента, на 4 человека. Плили сидя за «водителем», проти ходу лодки, упершись ногами в пол. Сидушка, ніяк не прикріплена, постійно з'їздила. От солнца отворачивались, но все равно у нас сгорели лица (хоть и намазывали), вторая пара сидела напротив нас на пуфике прямо за моторами, их поливало брызгами. Більше ні однієї такої маленької лодки я там не побачив. Даже з недорогих готелів припливли криті комфортні лодки. Когда Анна узнала – удивилась (а может сделала вид). Чому це ніяк не контролюється при такому «сервісі» - непонятно. Так, акулу побачили. Касательно самой экскурсії, хто ще не був і хоче відвідати (це вже не до готелю). Везут з утра «в толпу», т.е. в це місце приплітає дуже багато лодок. Далі все плавають «в пошуку» акули вздовж острова Дігура і готелю LUX, ви відразу одягаєте своє снаряження, готові маску, камеру, ласти і ждете. Первая лодка, которая видит это чудо, передает координаты остальными. Останні на «космічній швидкості» летять до цього місця, коли спокійно тут одягнутися, підготувати маску, не торопившись спуститися у воду НЕТ. Все пропустите. Акула вас не ждет. Как только лодка останавливается, все просто выпрыгивают у воду. Успели увидеть – классно, не успели, обратно в лодку, плывем, тормозим, опять выпрыгиваем. В воде, помимо вас, людина 50 народів (а може і більше). Нікто ні на кого не дивиться, все стараються побачити акулу. Тут могут ударити ластами, селфи-палками, долбануть об лодку (если она рядом). Такой некий суп із людей. Акула, коли дуже багато народу, швидко входить на глибину. тому. Ету екскурсію потрібно брати індивідуально і пливти туда в окремо від толпи час, акули там потрапляють постійно, просто можливо доведеться більше шукати. Ще краще, звичайно, це пливти туди з готелю ближче – буде і швидше і дешевше. Итог. Готель дуже специфічний. Ради рифа сюда ехать точно не стоит. Ради еды/релакса можна. Якщо любите ресторани і ресторанну еду, сервування, очікування, подачу – це для вас. Повара тут, як говорити, «от бога». Тут все вкусно. Номера теж шикарні. Так, немножко разваливаются, но это не мешает лежать в бассейне или в бассейне с бокалом вина и наслаждаться тишиной и океаном. Самолеты летают вдалеке, ничего не мешает релаксу. Ну и рыбок можно подивитись. Показати ще

valrim
Це був абсолютно райський, шикарний віддих. Маленький острів, де ти відчуваєш себе королем. Высочайший рівень обслуговування, ресторани запредельного якості, чудовий риф, плаванье з черепахами - це нечто:) Каждое твое желание или просьба виконується незамедлительно. Велика подяка російськомовному менеджеру Елене, вона чудовий професіонал, допомогла нам в любо мелочі 24/7. Команда управління головою з Лаурою і Марком - найкращі! Лаура фактично організувала нам всю поїздку в деталях, починаючи від замовленого індивідуального трансферу з аеропорту до острова на лодці, забезпечуючи організацію складного трансферу назад із-за важких погодних умов. Безпека і зручність клієнта - головний девіз команди готелю. Ми обов'язково вернемся в цей рай на землю:) Показати ще

NLB-Artem
Кандолу - абсолютно райський острів з волшебним сервісом. Загальні плюси: 1) Остров маленький, всього 30 віл, все ОЧЕНЬ приватно, інших відпочиваючих майже не бачиш. Есть выбор - виллы на воде или на пляже. 2) На всіх віллах забезпечена максимальна приватність. Ми брали виллу на воде с бассейном - прекрасный вид на закат, и можно ходить хоть голышом - никого не смутишь. 3) Шикарний риф прямо навколо острова з продуманними маршрутами для снорклінга і дайвінга. Можна пливти прямо від виллы, або з кількох пірсов. Животный мир виключно багатий - прямо до вілли підплітають черепахи, дрібні рифові чорнопері акули (вони не небезпечні), флейторили, риби-попугаї, риби-бабочки, риби-хірурги, кальмари і масу іншої живності. На рифе же можна побачити всю палітру тропічних риб, що мешкають на Мальдивах - акули-няньки, скати, мурени, групери, баракуди... Да все, що зручно. При цьому в околицях дійсно немає небезпечних акул (що мене несказанно порадувало). 4) Самі виллы не очень большие, но продуманные. Є все, що потрібно. И все дышит отдыхом и негой) У виллы на воде есть небольшая особенность - кому-то может мешать плеск волн по ночам. Я швидко привик. Ласти, маска, трубка і навіть підводна GoPro надаються безкоштовно. Так, ніяких комарів не було і в поміні. 5) На 30 виллах працює 5 ресторанів зі стравами на будь-який смак - японський (естественно, не тільки суші), середземноморський, мексиканський, з місцевої та міжнародної кухні. Завтраки дуже хороші. Так, у нас був все включено. Зазвичай не люблю таку систему - немає бажань тільки є і пити, але тут вона мене дуже порадувала. По-перше, на всі делікатеси ми потратили би більше, ніж різниця між напівпансіоном і все включено, во-вторых, в пакет входив великий холодильник для вина, щодня доповнюваного, і вина там були дуже неплохі, в тому числі і улюблені нами в жарком кліматі Рислінг і Савіньон Блан з дуже хорошим букетом. 6) Сервіс - сказка. Персонал був безупречен. Русскоязычный консьерж встретила на быстроходном катере у соседнего острова, где приземлился гидроплан, ответила на все вопросы, моментально надала все необходимое содействие. Офіціанти були більш ніж передові, точні та неназойливі. Особливо хотів би відзначити роботу співробітників водних видів спорту. Честно говоря, з аквалангом наряляв років 15 тому, а також з дитинства страждав акулобоязнью, но ребята мене вилечили! Повантаження з аквалангом, а потім і снорклінг навколо Ріфа були організовані нас настільки спокійно і впевнено, що я дуже швидко освоївся, і жалел тільки про те, що приєднання вже закінчується. Так же прекрасно була організована поїздка на пустинні острови і снорклінг на затопленому рифе. Високий професіоналізм і дружелюбие! Так, за підсумками поїздки нам змонтували дуже якісний відеофільм. В общем, крайне рекомендую, и планирую посещать! Показати ще