Відгуки з Tripadvisor

Radmila B
vcera sem byla......v laznic teplice......za matkou evou r.roz.p....ona tam lezi....od ctvrtka.....od 14.brezna.. ....radmila koupila me obed...v jidelne...tech kam. lazni.....jidelna byla mala.....ale jidlo moc dobre....salaty...voda....cockova..polevka...a pak velikansky rizek pres cely talir..... ak tomu hranolky...moc me to chutnalo......a talir byl veliki....a rizek tez veliki...radmila..praha4..michle....a litomerice

Barbora
Úklid ok, hygiena termalnich bazénů ve lmi mšpatná, jídlo vynikající včetnè obsluhy, kavàrna Si si, předražená, neustàlá výměna rehab.pracovníka, masáže standard. Cvičení laxní.Doporučovala bych kultůrniho referenta, nehoþ lázeňský program žàdný.

Julia D
Це санаторій - готель. На жаль, я мав досвід залишитися там. Вони рекламують пакет під назвою «Spa Holiday», але не мають для цього належних умов або навичок обслуговування клієнтів. Працівники ресторану не вміють посміхатися, що налаштовує на наступний день. Ванни в процедурних кабінетах досить брудні, а персонал знову непривітний. Коли я зайшла в кімнату - це було моє найбільше розчарування. Номер не відповідав стандартам, яких я очікував, і, звичайно, не тому, що показано в брошурі чи на веб-сайті. Стеля лущиться, стіни брудні та подряпані, волосся в унітазі та душовому піддоні, простирадло не повністю покриває матрац, телефонна слухавка замазана губною помадою та прилипла до неї жувальна гумка, на стіні висять запорошені квіти, обігрівач/радіатор у ванній теж брудний з чимось липким на ньому. Обов'язково, прибирання номерів необхідно проводити НЕ ПІСЛЯ прибуття гостя! Коли я звернувся до цих питань, вони спробували прибрати номер і навіть запропонували мені інший номер, який був такого ж поганого рівня! Я хотів би зазначити, що мої двоюрідні брати та сестри також зупинилися там, і їм надали чудову відремонтовану та простору кімнату. Я намагався пояснити це керівництву, що мене не влаштовує така домовленість, враховуючи, що я плачу більше, щоб залишитися в номері сам (і моя кімната була абсолютно ЖАХЛИВОЮ). Усе, що я отримав від них (від пані Уллерової – начальника приймально-приймальної служби) – це пропозиція 10 євро знижки з мого остаточного рахунку, що мені здалося досить образливим (враховуючи, що я залишався там на 11 ночей, а моя мама залишалася там на 3 тижні, чия кімната була не краща). Їхній директор, містер Віднер, також не допомагав, навіть не зрозумівши моєї ситуації та врешті відмовившись зі мною спілкуватися. Повна трата часу та грошей на відпустку. Ганьба керівництву за те, що воно було досить грубим і нікчемним. Будь ласка, двічі подумайте, перш ніж навіть розглядати можливість туди поїхати!!! Показати ще