Агентам

Jaime I

Салоу

Jaime I Jaime I 3

Іспанія, Салоу

10 6 2331

На основании рейтинга Tripadvisor

60%

Готель Jaime I розташований в центрі Салоу, за 5 хвилин ходьби від пляжу Леванте. До послуг гостей 2 відкритих басейни, корт для сквошу та номери з власним балконом. У ресторані з обслуговуванням за системою “шведський стіл” готують страви міжнародної кухні. Крім того, працює кілька барів, у тому числі бар біля басейну. На території є фітнес-центр, настільний теніс, дитячий майданчик і сауна.

Tel: +34 977 38 83 92

Загальна інформація

Рік будівництва Реновація
1975 2019

Розташування

Міський готель

Аеропорт: Реус - 8 км

Відстань до моря (3 лінія): 600 м


Типи номерів

Характеристика номерів:

Площа номера 20 м2
  • балкон: так
  • кондиціонер
  • ванна / душ
  • туалет
  • рушники
  • фен
  • телефон
  • сейф у номері: за додаткову плату
  • письмовий стіл
  • шафа
  • TБ: канали

Характеристика номерів:

Площа номера 20 м2
  • балкон: так
  • кондиціонер
  • ванна / душ
  • туалет
  • рушники
  • фен
  • телефон
  • сейф у номері: за додаткову плату
  • письмовий стіл
  • шафа
  • TБ: канали

Інфраструктура та послуги

  • критий басейн
  • відкритий басейн
  • більярд: за додаткову плату
  • Настільний теніс: за додаткову плату
  • Тренажерний зал: за додаткову плату
  • ресторан
  • бар
  • кав'ярня
  • wi-fi: за додаткову плату
  • ліфт
  • обмін валют
  • парковка: за додаткову плату
  • пральня: за додаткову плату
  • анімація
  • ігровий майданчик
  • дитячі стільчики в ресторані
  • джакузі: за додаткову плату
  • масаж: за додаткову плату
  • сауна: за додаткову плату
  • хамам: за додаткову плату
  • анімація

Зверніть увагу! Готель залишає за собою право змінювати вартість, види послуг і час їхнього надання, зокрема й назви номерів, залежно від сезону і погодних умов – без попереднього повідомлення. Фото, розміщені на сайті joinup.ua, можуть відрізнятися від фотографій готелів в реальності. Згідно з агентською угодою на реалізацію турпродукту п.6.9. 6.10, туроператор, надаючи інформацію про готелі, керується тільки класифікацією готелів, яка надається адміністрацією готелю. Також туроператор не володіє інформацією щодо планів готелів на проведення на території готелю або прилеглій території будівельних чи ремонтних робіт.

Відгуки з Tripadvisor

Галина грачева

Отличный отдых .Расположение отеля хорошее,рядом торговые улицы,детский парк.Сам отель большой,хорошее обслуживание.Полотенце меняют каждый день.Но работа гида Галина ужасна.При встрече опоздала на 20 минут.Потом очень торопилась.Успели взять 2 экскурсии,3 - ю пообещала оставить на ресепшне но ничего не оставила.После многократных звонков на телефон ,она не отвечала.Очень странно что такой гид работает в Испании.А в целом отдых получился хороший... Показати ще

Светлана

Від аеропорту приблизно 1,5 години, дуже швидко до цього готелю розвозять туристів. Це не ТУРЦІЯ, коли часами розвозять по готелюм . По розташування відразу відмітки , поруч з клубами, в яких деякі горлопанят до 7 утра. Ресторани, кафе, фастфуди також поруч. Рано утром грязно і мусор після нічних горлопанов.Ближе до 10 всі вулиці убирають. До моря 7-8 хвилин. Пляж Льенгуадец піщаний із жовтого піска, дно піщане хороше, нога не провалюється, полого. До 10:30 утра не знайдете собі місця позагорати. Народа дуже багато. На пляжі платні шезлонги і зонтики, є бар з русскоговорящими працівниками. !!!!!!!!!!! Рядом також є інші пляжі, пожалуста, місця всім хватить. !!!!!!!!Про магазины продуктовые!!!!!!!!!!!!Очень важлива інформація, всі супермаркети "з птичкою емблемою" - це дорогие магазини, розраховані на туристів. Обвешивают и ещё берут доп плату за охлаждённые напитки. Ідіть в Спар або магазин для місцевих. !!!!Теперь про отель... Отель очень простой, без изысков. Як заходиш в готель і потрапляєш в зону ресепшн відразу розумієш. Старий готель, необхідний базового ремонту. Далі, розподіляють всіх по корпусам, Пікассо, Далі, Миро. Там обстановка по краще, по красивіше. Всі номери практично одинакові, з балконами. Кстати, якщо хочете тишини , то вибирайте номери не з видом на басейни. Там анімація до 24:00 ідёт . Причём очень громко. Вобще, готель шумний, активний, анімація хороша для дорослих, особливо для пенсійного віку. Там пенсіонери і пожилые люди до 24:00 не спят, представьте, дети теж носяться і орут. Я була в шоке!!! Наш ребёнок уже в 22:00 засипав , а ці мексиканські та іспанські детишки ні в одному оці. На фотографиях видите покрывало на кроватах?...это и есть одеяло, имейте ввиду те, кто любит одеяло нормальное как мы привыкли. Их там нет. Простиня и вот это цветное противное покрывало. Мильні приналежності поповнюють щодня. Полотенца нормальные свіжі , тоже ежедневно меняют. Номер уборщица приходить убирати вже в 8-9 утра, убирає дуже погано. Я після неё протирала пол сама і поверьте мене , пили повно було. А балкон вона взагалі не трогала. Питание!!!!! Те, хто дуже любить покушать, то смело беріть концепцію харчування "Все включено" або "Повний пансіон", але в готелі хороша, кожен день на ужині нове блюдо. Ось , наприклад, список за наші 11 днів: Ребришки говядина , куропатки, стейки свині, утка, куриця, морепродукти немножко, індейка. І для дітей є асортимент : паста, рис, картопля фри, салати, зелень, колбаски, тефтелі, солодкості, фрукти. Алкоголь нормальный. !!!!!!!!!!! Столов дуже багато, скатерти так себе, як у великому столовому ощущенні. А голову краще не піднімайте, не дивіться на потолок і т.п. Там як будто з моменту будівництва 1974 року не мили і не белили. Но еда зато всех устраивает, навалом. !!!!!!!!Про персонал. Хочу сказати тут багато прав, персонал дійсно надо воспитывать и обучать основам сервиса и гостеприимства!!!!!!!!!! Іспанці любят тільки себе і свою країну, свою мову. Тому мовний бар'єр відчуваєте. На анг яз трохи говорят і каплю по-русски. Думаю , я досить розповідала. Вибір за вами путешественники! Показати ще

Jaqveline

Віддихаю в Салоу з 2003 року і в перший раз стикаюся з такою ситуацією: залишили речі в кімнаті для багажу готелю на першому поверсі корпусу Пікассо, а коли настало час заселятися і іти в номер, речей в кімнаті не виявилося! На питання про пошук і компенсацію персонал готелю відповідає, що це не його відповідальність. До слова в готелі є камера зберігання, яка запирається на індивідуальний ключ. Но чтобы ей скористатися потрібно спочатку заселитися в номер (відповідно мені не дали ей скористатися) Показати ще