Відгуки з Tripadvisor

Voyager25992200937
Ужасное разочарование! Заплатили за Vip номер з тракліном. Нам влаштували скандал і не дали взяти булочку для дитини. Уборка в номерах жахлива, щоб помити джакузі потрібно було попросити у адміністратора. Іспорчений відлих і настрій. кому не радую. Обслуживающий персонал грубо розмовляє. Показати ще

Tanya N
Останавливались тут на одну ніч. Не дивлячись на суботу, нас відразу заселили в 15:30. Ми отримали номер з прекрасним видом на лагуну. Розташування готелю в 3 хвилинах ходьби спокійним кроком від набережної. Готель з компактною, добре продуманною територією, для дітей є цілий ігровий центр. Летом тут, я думаю, шумновато. Номера современные и просторные, зручні кровати, уборка так собі, на меблі була погана витерта пил. Несомненным плюсом является наличие отопления, а не только кондиционеров. Есть телеканалы на русском языке. Бассейны открытые с подогревом. Небольшой спа с джакузи, хамамом и сухой сауной- вход платный. Хто замовляє масаж, користується спа безкоштовно. Після заселення ми подзвонили на ресепшен і попросили принести халати і тапочки. По приводу бутилок з мінеральною водою нам сказали, що тільки за додаткову плату. У ванній кімнаті чому-то не було крему для тіла. Для 5* як-то странно. На ужин ми отримали ваучери в сусідньому готелі Лагуна той же мережі Ізротель, наверне із-за невеликої завантаженості готелю. Там у столовій було дуже багато людей, і приходилось ждати в чергові за деякими стравами. Єда в Лагуне була не плоха, солодкі газовані і пиво включені у вартість напоїв. Завтракали ми вже в своїй готелі. Хорошие завтраки з неплохим вибором. Кава робить бариста і там завжди чергу. В загальному готелі вийшло хороше враження. А в не сезон взагалі рекомендую. Показати ще

Полина
놘 — ,Було оплачено велику суму за додаткові послуги за сніданок в італійському кафе роял,по приїзді на кабале нам це підтвердили і все пояснили.Но в наступний день, коли ми прийшли на сніданок, було повне розочарування два,оказано днями раніше з 1.01 кафе роял закрився,і нам запропонували звичайний сніданок. Також поразило що коли я пошла на рецепшен разбираться,мало того що персонал нечего не знал про це ,но вийшла заступник директора Алена і теж переконала мене що сніданок в Роял є,пока не подзвонила в столову і ей сказали що кафе закрилось Як персонал і керівні особи не знають, що відбувається в 2шагах від них?Не кажучи про те ,що зобов'язані були повідомити про зміни нам до приїзду.Я потребувала компенсацію ,мені успакоили і сказали, що я повернувся при виїзді різницю в сумі в обід і дають скидку на один раз на ужин.Прі виселенні опять нас очікував обман,наша різниця в сніданках була зарахована в оплату ужина якоби отриманого по скидки.В підсумку у нас скидка одноразова на ужин 25% і ця вся компенсація,а ми на цьому втратили 300шек так взяли пакет дорожче з сніданком в кафе Рояль.Відпуск був іспорчен тк настрій був жахливий і у нас і наших друзів.Представители гостиницы даже не пожелали извенится за то что создали.Обман был в гостинице на каждом шагу,гостеприимство Vip за яке ми кстати заплатили навіть і не пахло.Очень жаль, що такі працівники портять прекрасне ім'я готелю. Показати ще