Відгуки з Tripadvisor

Анна Н
Віддихала в цьому готелі в кінці жовтня з дітьми 7 років і 10 місяців. Готель классный, уютный, красивый, с потрясающей великою територією, де можна в тишині гулять з коляской, на стороні пляжу, аквапарку, шуму. Територія і зона пляжу розділені на дві, для гостей вип(хто живе у віллах) і інших гостей (з основного корпусу). Гости основного корпуса можуть користуватися послугами вип за доп.плату. Заселення. Приїхали в готель в 9 утра, заповнили анкети і до часу ждали ключів від номера (кушали, купались, гуляли). Вещі в цей момент стоять на ресепшн. Номер Номер дали з шикарним видом на море і гори, хоча оплачували звичайний стандарт, кроватка для малюка вже стояла. Мебель требует замены - стол , тумбочка со сколами, малыш из тумбочки достал два величезних гвоздя! Матрацы жутко неудобные, мягкие, спина на утро болела. Ресторан. Ми не привередливы в еде, все смачно, кожен найде блюдо на свій смак. Є і жирна і дієтична еда. Без ізысков це точно. Морепродуктов нет зовсім. Напитки наливали самі. Я на гв, тому за чаєм і соком з водою було швидше самої дійти. Свежевижатых соків не виявлено, лимонадики дуже смачні. Очереди везде это минус. Желательно приходити в ресторан не в "час пік". В а-ля карт не ходили. Мороженое, чіпси, орешки 24/7, майже на кожному кутку. Пляж, аквапарк Тут без претензій. Чисто, спасателі працюють, проблем з полотенцями немає. Что расстроило. Перед раннім вилетом заказала ланч-бокс, перевірила кілька разів, що замовлення зробили, т.к. лечу з вічно голодним ребнком. Но про нас благополучно забили і нічого не підготували. Резюме. Готель точно не для тих, хто привик відпочивати в люксових готелях. Можливо, в виллах люкс виден, но там і ціна другая. Сюда точно хочеться вернуться, якщо не звернути увагу на мелкие недочёты. Показати ще

ViktorRus1966
Віддихали в Грин Палас з 21.07.2022 по 31.07.2022. Сім'я : ми з жінкою і наші дочері 13 років і 3,5 року. Постараюсь відзначити плюси та мінуси, щоб відгук був корисним для вибираючого готелю. ПЛЮСЫ : 1). Отель учёл наши пожелания. Ми писали на пошту готелю і висловлювали конкретні побажання щодо вибору номера ( ретельно вилучив перед цими відгуками на цьому та інших сайтах). І готель - за що йому велике спасибі - дал нам саме такий номер , який ми просили ( ми жили в дальньому крилі, в номері 1015 категорії quad standart). Внимание отеля к пожеланиям гостей - це завжди приємно ! Ще раз дякую за це адміністрація готелю. 2). Море и пляж. Теплое и очень ласковое море, з якого не хочеться виходити! У другій половині дня бують хвилі, а ось з утра зазвичай спокійне і нежное море. Просторний пляж з невеликою кількістю купаються (надо ідти саме, в праву частину пляжу). Я, наверное, в перший раз був в готелі, де не надо брати лежаки на пляжі - коли б ти ні прийшов, повністю вільних лежаків. Це при тому, що сам пляж дуже гідний, з голубим прапором. В доповнення до пляжу уютний бар, де можна взяти каву, чай, напої, морожене і посидеть з книжкою порелаксировать. А можна просто взяти напої собі на лежак. Полотенц бери сколько хочешь! Короче, полный восторг! Единственный нюанс : в море досить швидко стає глибоко. Через 2 метри від берега дорослій людині буде по пояс, через 5 метрів по грудь, через 10 метрів - по шею. Тому якщо ви купаєтеся з маленьким ребенком, то повинні його повністю страхувати. 3). Аквапарки ( дитячий і дорослий). Оба весьма крутые. Младша дочка з женою любували малий аквапрарк, а ми зі старшою дочкою відтягувалися в більшому ( там близько 7 гороків. при чому парочка таких, де порцію адреналіну може отримати і дорослий). Далеко не в кожному готелі є такі класні аквапарки, це серйозний аргумент в користуванні вибору Грін Палас 4). Бассейны. Ми з женою не більші поклонники басейнів, але не можу не визнати, що 4 просторих басейну в оточенні красивих дерев і уютних барів виглядають дуже респектабельно. І ось як раз місця в басейнах потрібно зайняти з раннього утра. Думаю, в цьому і кроється розгадка трохилюдності пляжу - більшість відпочиває саме у басейнів. 5). територія. Пройдя по ній, ви поймете, чому готель називається Грін Палас. Великолепные сосны, пальмы, прочие дерева і рослини, газони і лужайки - і все це в ідеальному стані ( пострижено, приглажено, політо і навіть помито!). Ідёшь и каждую секунду насолоджуєшся красотой! МІНУСИ 1). Еда і головний ресторан стали нашим розчаруванням. Разу скажу, що це наше суб'єктивне думку, але створено спостереження, що готель вкладається в підтримання території, басейнів і аквапарків і при цьому економить на еде. Ми не в перший раз в турецьких п'ятірках і їхали в надію на то пиршество блюдо, яке яке-то острослов окрестило в інтернеті як "турецкий гастрономический разврат"))). І я вам скажу, це дуже меткое вираження! Коли вже є не можешь, але все рівно хочеш попробувати і того, і ось цього і ще ось того, хоча би кусочек ! Більше того, думаю, що в системі готелів "все включено" саме головний ресторан і є самою душею готелю, а походи з тарілкою за набором блюд з останньою дегустацією і неодноразовим повторним походом - це і є, власне, сама основна атракціон вашого відпочинку. Прислухайтеся до себе і, думаю, ви погодитеся зі мною). Так , ось, уви, в Грин Палас ми цього не отримали. Еще раз скажу, что это субъективное мнение, но нам еда показалась ( зрівняна з турецькими пятерками) скромной. Наприклад, я, як любитель м'ясного, був дуже удивлений, що в турецькому готелі не було страв з баранини , а тільки говядина, індейка і куриця , при чому в одних і тих же варіантах. Ну, і т.д. і т.п. В общем, если в одно предложение, то - голодными не осавались, но рассчитывали своём на другое. Хочу сказати ще, що перші пару днів ми були в певному шоці із-за мухи в ресторані. Вони прив'язливо-навязчивые, їх не так-то просто отогнуть, і вони затрудняють вам процес прийняття їжі. Потом ми вже як-то привикли, але більше старались шукати місця в дальніх беседках, де їх не було. 2). Сервіс порой не був на висоті 5-зіркового готелю. Це, в основному, стосується офіціантів. Коли ви садитеся з сім'єю за стіл, офіціант повинен в масово доброжелательном настрої підійти до вас, поздоровитися, попросити, скільки вас людей, переконатися, що для всіх є прилади, попросити, що ви будете пити, принести вам напої і т.д. і т.п. Це типова інструкція, але далеко не всі офіціанти в Грин Паласі її дотримуються. Ви можете попасти на такого офіціанта, який (якщо ви самі до нього не звернетеся) взагалі не буде вас зауважувати. Я підійду до вашого столика тільки тоді, коли ви вже будете заканчувати і не спеша начнете убирати гори нагромодженої посуди, він повинен був уже сто раз убрати до цього і не допустити, щоб вона стояла в такому вигляді на столі... При цьому є , наоборот, совершенно чудесные люди. Таким, наприклад, є Сахін. На закусках він обслуговує столики на вулиці у дальнього мангала. Його ставлення до своєї роботи і до своїх гостей викликає повагу і пору навіть восхищение. Більше би таких як Sahin ! На ужинах в дальній беседці працює дуже позитивний молодий чоловік, імені якого я на жаль не запам'ятав. Він теж був дуже хороший, вежливий, доброжелателен і абсолютно зачарував нашу молоденьку тему, що приносив її карандаші і розмальовки. Так що, звичайно, хороші люди є, їх багато, і ми їх відзначали. Але проблема в тому, що це не є в системі Грип Палас. Поясню, що я маю в виду. Наверняка ви бували в отелях, де ти йдеш утром, а тебе все - від горничної до полівальщика газона - улибаються і здороваються з тобою. Але це не тому, що всі вони на підборі лучезарні позитивні люди. А тому що це система, яка йде зверху, від вищого менеджменту. Ми познайомилися в готелі з сім'єю, яка була в Грин Палас 5 років тому , тоді вони були зачаровані саме сервісом і спеціально приїхали зараз повторно. Вони були дуже розчаровані. Ми сиділи в лоббі і вони сказали: " Зверніть увагу - ми сидімо вже хвилин 15 і за це час до нас нікто не підойшов. , не хочу ли повторити або попробувати чого-то ще. Странно, що всього за кілька років готель все це розтерял..." ОСНОВНІ ПЛЮСИ І МІНУСИ я назвав, коротко залишився на тому, що може бути корисним "новичку". Уборка номерів в цілому нормальна, ділюсь простим лайф-хаком: якщо що-то не так , наприклад, ви забули поміняти білизну, полотенца, поповнити міні-бар, не сердітесь, а просто зверніться в службу гест-релейшн. Там працюють чудові дівчата Вікторія, Оксана та багато інших, які швидко вирішать питання. Сам номер у нас був дуже хороший. чистый , свіжий, з новою мебелью, з хорошою сантехнікою. І тут я ще раз розсипаюсь в подяках готелю, який з номером дуже угодив ! Состав отдыхающих дуже різноманітний. Я назвав це "Вавілон XXI". Тут і турки, і араби, і азиати, і темношкірі сім'ї. Конечно же, западная европа и европа східная. Русскоязычных много , примерно 20 процентов. Нам такий п'ястрий склад нравився, ми відчували себе комфортно , якщо говорити пафосно, то "ощущали себя частью такого большого и такого различного мира")). Для кого-то, наверное, покажеться шумновато, але в цілому все дуже позитивно! Готель розташований в нежилом місці, за воротами реально нічого немає, якщо вам потрібно буде, наприклад, в аптеці, то доведеться зайти на таксі. З таксі або з орендою авто вам допоможе дуже делікатний молодий чоловік по імені Баха. Его столик рядом со стойкой гест-релейшн. Анімація ( дитяча і доросла) на неплохому рівні, правда, дитячі вечірні представлення і міні-диско проходять в такому крохотному амфітеатрі, що це несерйозно. Ось у дорослих представлений великий амфітеатр, із запропонованих шоу нам сподобалося шоу «Майкл Джексон». Також дуже симпатичний прийом, коли артисти вечірнього шоу, які ви тільки бачили на сцені, приходять на вашу дискотеку і зажигають там разом з вами. РЕЗЮМЕ : плюсів було все-таки більше, отдых в целом понравился , уезжать не хотілось. Якщо ви не придирчивий турист, то вам покажеться взагалі все суперським. Але в будь-якому випадку перед поїздкою завжди має сенс поняти, що для вас у відпочинку саме головне, а на що ви можете закрити очі. Для нас однозначно головними були море/пляж, аквапарки і територія. И в этом плане наш отдых абсолютно удался. Я завжди буду вспоминать как главное ощущение этого отпуска то ощущение, когда ты физически не хочешь выходить из моря во вне, на берег, настолько хорошо и классно там, внутри ))) СПАСИБО, ТЕБЕ, ГРИН ПАЛАС И ВСЕМ ХОРОШЕГО ОТДЫХА ! Показати ще

Elena0619
Посетили готель в період з 15.11 по 19.11, з сім'єю : 2 взр+реб. 8 років. Старалась оцінити готель об'єктивно, т.к. являюсь турагентом і відвідала величезну кількість готелів з інспекцією і як гість з метою відпочинку. Главным критерием при выборе отеля был аквапарк с подогревом и здесь мы остались полностью довольны, т.к. вода в басейні з горками була дійсно тепла, по ощущениям 27-28 гр. Територія готелю також виробляє приємне враження: ухожена, дуже зелена (множество сосен, що дають природну тень), красиві басейни, зручні місця для відпочинку (бар, кав'ярня). Даже в рамках "зимньої концепції" міні-клуб працював з 08:00 до 23:50, кожен день різна програма, ребенок з задоволенням відвідував. Пожалуй перший раз, в такому рівні готелю, столкнулись з грязними туалетами в основному ресторані. Каждое відвідування ресторану починалося з пошуку вільного столу і продовжувалося простоюванням в довгій черговій за гарячими стравами. Вибір блюд не відрізнявся різноманітністю . З риби тільки дорада або скумбрия (чередували), морепродуктів зовсім немає, говядина, куриця/індейка, були кожен день в одному і тому ж виконанні. Естетичного та гастрономічного задоволення не отримали. Я би охарактеризувала ресторан фразою "голодными не останетесь". За весь час відпочинку в ресторані нам запропонували напої всього пару раз, зазвичай офіціанти виконували функцію уборщиків грязної посуди і то не завжди вчасно. При цьому в лобі баре офіціанти були дуже привітливі і завжди швидко обслуговувалися. При заселенні в номер на полу і поверхнях прикроватний тумбочек було розлито що-то солодке , за шторою був сдутий шарик у час свята недільної давності, перила балкона загажена птахами, полотенець був менше, ніж положено. При зверненні до гестрелейшен я вияснила, що так буває в отелях і надо просто сказати про це. Я впевнений, як турагент, можу спроможністю подати заявку, що в готелях цінової категорії IC так не буває, при заселенні в нормі, щоб номер був чистий, укомплектований і готовий прийняти гостей на віддих, а не вияснити недорахунки, повідомляє персонал і ждати ісправлень. А якщо і случаются небольшие! промахи, то зазвичай приносять заяви за доставленные неудобства, а не учат, як і коли надо було про це повідомити. По підсумку зроблено висновок , що даний готель міг би рекомендувати туристам з невеликим бюджетом, з невеликими запитами і готовими до компромісу. Ось тільки дана категорія туристів не готова буде оплачувати не бюджетну путівку в даний готель. Показати ще