Відгуки з Tripadvisor

Ekaterina Y
Достатньо комфортний готель, представлений саме в Плайе в принципі один із якісних і добротних. Однак, звичайно ж, в готелі цієї цінової категорії і «звездности» завжди очікуєш б Більше. Готель має п'ять зірок, але нам показалось, що це за старі заслуги, так як дуже багато мінусів: 1. Основной мінус: навіть у СЕМЕЙНИХ номерах стекляні туалети, а це значить, що комфортно ходити в туалет ні у кого не вийде. Некомфортно ни тому, хто пойшов в туалет, ні тому, хто залишився в кімнаті. Як себе дизайнер представляв, як буде, наприклад, сім'я з ребенком використовувати цей номер, я не представляю. Так як немає навіть окремої ванної кімнати, а весь номер це одна кімната з ванною, умивальниками, унітазом і ліжком в одному просторі. 2. Нет біде в туалеті, що з урахуванням невероятно неудобного розташування туалету і ванної досить критично. Приходиться напівголим виходити зі стеклянного туалету і йти по загальному простору в душ, в цей час сім'я знаходиться поруч з кровати, наприклад, дивиться телевізор. З урахуванням розташування зеркала, огляд у сім'ї прямо ідеальний. Дизайнер - гений! 3. Готель підтримується яких-то модних еко трендів і тому косметика тут відповідає. Вона не всім підійдёт. У нас ніколи такого не було, щоб на гель для душі у мене була алергія, а у жінки на шампунь і на мило була алергія. Це у нас було вперше в обох і на різних речах, але з однієї серії. Пришлось купити шампунь і мило в найближчому магазині. 4. В номері відсутні засоби особистої гігієни типу ушних палочок, ватних дисків, зубної щітки, пасти і так далі. І це готель 5 зірок. 5. Минибар очень скуден, нет даже снеков. 6. В готелі п'ять зірок немає велком вина або шампанського в номері, так же немає вина/шампанського в номері в останній день перед отъездом. 7. В номері немає самего привітства на телевізорі, так же немає іменної відкритості. Речь скоріше не про придирках, а про відсутність саме «приятностей» від готелю, хоча звичайно ж зазвичай це очікуєш в 5*. 8. Із-за того, що готель дуже великий, то персонал в ресторанах не справляється. Дуже часто потрапляла грязна посуда. Дуже довгі очікування поки уберуть стіл і готують його для вас. Однажды просили 3 рази персоналу, але стіл так і не був підготовлений. Персонал займався чим угодно, тільки не столами, дівчина то ушла куда-то і потім просто почала переставляти кружки на піддоне, то намагалась перекинути уборку стола на мимоходящего официанта з другими столами, а на наше зауваження закатила очі і прошипела що-то в стилі « щааааа». И это все с голодным годовалым ребенком на руках. В підсумку еле знайшлися столи в другому конце зали ресторану, де працював інший персонал. Но і там стіл був накритий наполовину, але хоча би чистий і на тому спасибі. Уходя після сніданку, цей стіл все ще не був убраний і підготовлений для інших гостей. пришлось жаловаться на рецепции. Це вина менеджера ресторану, так як його або немає на місці, або варто постійно в телефоні що-то читає. Тому персонал ресторанів дуже слабкий і не обучен. Багато випадків, коли недовільні спори клієнтів і персоналу слишали із-за сусідніх столиків. Єдиний вечір, коли менеджер «летал» по залу, персонал заігрував з дітьми і дорослими, обслуговуючи за секунду, був день, коли гості просили виставляти оцінки, а в лобі сиділи серйозні чоловіки в костюмах, які видимо, якщо що влаштували різний персонал. 9. Питьева вода знаходиться біля ліфтів, тому якщо ви живете в конце коридору, то вам надо буде дуже довго ходити за водою для себе в номері. При цьому в номері тільки один графін для води, що для сім'ї мало і ходити за водою доведеться часто. Ну або запасіться бутилками. 10. Із плюсів це відмінний персонал по уборці номерів. Прям молодцы! 11. В кімнаті є стульчики для душу для маломобільних гостей. 12. Так же в басейні є спеціальний апарат, який здатний завантажувати у воду маломобільних гостей. Так і в принципі басейн хороший, завжди чистий, іноді правда міг би бути потеплішим. 13. Хорошая, приятная глазу еда в ресторане, постоянно дополняется, нет полупустых поддонов с едой. Нет проблем накормить корисно і смачно дітей. Но овсяная каша у них не получается :) 14. В номерах відмінна звукоізоляція, але ввечері до 22:30, іноді позже, грає музика з бара, пару раз прямо дуже гучно, навіть із закритими вікнами було слишно. І це ми максимально далеко жили від бара. В принципі раджу просити номер подальше від Сансет бара. 15. Отличное местоположение!!!! - до моря з відмінним пляжем і пологим входом пара кроків, довгий променад уздовж пляжу, багато кафе і барів на будь-який смак. До аеропорту 10 хвилин, до центру Пальми 15-20. 16. Без проблем зробили останній чек аут, при цьому всього за 55 євро. Да и в принципе быстрая и слабенная работа рецепции радовала. Показати ще

Ангелина Ш
Дуже хороший готель! Сервіс на рівні 5*! Заселили відразу, хоча ми приїхали рано утром! Персонал обхідний, завжди рад допомогти і зустрічає з улибкою, що дуже приємно! Є персонал, який вільно говорить на українському та російському. Номер – уютный, чистый, есть все необходимое. Питание – ідеальне! Дуже смачна і різноманітна еда є навіть веганське меню. Я дуже вимоглива до запитань, але вони задовольнили мене на 100% Бассейн – досить великий і дуже зручні шезлонги. Есть на выбор – в тени и на солнышке. Спортзал – по-моєму, то дуже маленький і немає всього необхідного обладнання. Ні, завдяки анімації готель був чим скоротать час! Дуже сподобалася утрення йога і стретчинг, які викладав Хуан Карлос! Він дуже крутий тренер по цим напрямкам! Утро його на берегу моря - хороше початок дня і незабутні згадки про подорожі! В обід можна позайматися на басейні на аквааеробіці. Саме із-за такої активної та різноманітної анімації можна закрити очі на невеликому тренажерному залі. Показати ще

Pant_070812
Отель удобно расположен. Пляж через дорогу. Пляжные полотенца можна брати в готель. В номері є халати, тапочки, кофемашина Nespresso (іногда приносять капсули, а ще немає). Кожен день приносять бутылку води. Правда, бывало, что забывали. Але немає ніяких додаткових приналежностей вроде ниток, расчесок і прочего, які бувають в обов'язковому порядку в готелі такого рівня. В номері часто з'являється досить неприємний запах: то чи система кондиціонування, то чи каналізація(((. З сервісом теж проблеми: офіціанти забивчі. Для дітей нічого немає, але їх можна вести в сусідній Iberostar Cristina, де є дитячий клуб. Странно, що про такі можливості не розповідають в готелі. Показати ще