Відгуки з Tripadvisor

vorobyevasv
Все отлично!Ураган Все отлично.Отдыхали во второй половине августа 2021г.Отель огонь!багато живності-носухи-милашки,моя любовь!,еноты,фламинго,попугайи.Територія величезна і зелена,є маленький сенот. Кормят отлично-говядина(очень вкусно пожарена),курица-просто восторг,индейка,свинина,суши,были даже крабы),вино испанское из бутылок.К русскому отношению хорошее.Номер дали вищую категорію біля басейну,из-за ковіда завантаженість готелю була не полностью.Единственное з 18 на 19 серпня пройшов ураган Грейс, половину нашого чудового пляжу снесло, много разрушило.Пляж був давно закритий, відновлювали медленно.Но це не помішало тусуватися в басейні і їздити на екскурсії в Чеченицу і Эк Балам,Розовые озера- восторг. Коктейли на будь-який смак, звичайно як раніше було пиво і др у вільному доступі зараз не було. Віддихом залишилися довольни, перелет перенесли до удивлению легко)) Показати ще

игорь
Мало свіжих відгуків, тому напишу свій. Посещали вдвоєм з женою цей готель в червні 2021 року. Отдых в общем и целом понравился. Ніже будуть плюси, недоліки і невеликі зауваження. Плюсы: 1) шикарная зеленая територія, ради неё сюда и ехали. Територія велика, але кому важко йти, можна користуватися послугами гольфкарів. 2) дуже різноманітний тваринний світ: безліч птичок, коати, великі морські свинки (їх не вдалося ідентифікувати), фламінго, павлини, чорний лебідь і в останній день бачили енота). 3) хорошие завтраки и ужины. Разнообразные, вкусные. 4) обслуговуючий персонал - завжди добрі, відгукиві і вулибчі. Нигде не зустрічав такого хорошого обслуговування. Мінуси: 1) обеды. Один фаст фуд, бургери, хот доги, пицца, фри. 2) в номері немає карти готелю і немає розписів, во скільки який ресторан починає працювати, на ресепшне розпис роботи я написав на бумажці. 3) уставший номерний фонд. Верхній душ і душева лейка працювали одночасно, переключатель між ними не працював. Сейф неудобний, кожен раз надо ввести код для закриття. Не дуже зручний матрас пружинний king size. Самый головный минус: очень плохая шумоізоляція вхідної двері. Тому всю ніч (ми ложились рано, в 21-22ч) слишно орущих відпочиваючий, слоняющихся туда-сюда по поверху. 4) ресторани Аля карт. Були в бразильському, мексиканському, японському. Понравився тільки японський і то, за счёт кулінарного шоу. Обычные ужины не хуже. 5) замечание не к отелю, скорее к сезону : вечером начинают летать злые комары, присасываются прямо на ходу, пока ты идёшь на ужин. 6) замечание не к отелю, скорее к сезону : водоросли, очень много водорослей. Але персонал кожен день старається на пляжі, але їх занадто багато було. Більше питань у мене викликала програма iberostar horizons. Позиціонують її, як спосіб отримати додаткові привілеї: пріоритетне обслуговування, презенти при поселенні, супер вай Фай і т.д. По підсумку заселили останніми, ніяких компонентів не було, вай Фай звичайний. Я просто при виборі готелю звернув на це увагу і вирішив підвищити рівень саме в цій програмі лояльності, тому рекомендував цей готель іншим прочим рівним. Але іншим можу посоветувати сильно не звертати увагу на цю програму лояльності. А да, ще зробив попередній онлайн-реєстрацію, дав велику двойну ліжко, при заселенні пропонували дві одинарні кровати. Показати ще

Arina R
Дуже радую цей готель! Дуже класне шоу кожен день, уважний персонал і класні аніматори. Багато всяких розваг на пляжі, на басейні або на ресепшене. Аніматори підходять у своїй задачі з великою працею. Всегда цікаво дивитися і завжди можна посміятися.