Відгуки з Tripadvisor

Владимир Г
Здравствуйте. Хочу сказати своє враження про готель Сен П'єр Риміні. Ми були там у сентябре. Перед тим як забронювати номер в готелі ми читали відгуки і надо признатися нам привлекло те, що було мало негативу. На самому місці, досить хороший готель. Хорошо розташований, до моря метрів триста, до старого міста спокійним кроком хвилин 30, до ж.д. вокзала приблизно столько же. Магазин Конад, в шаговой доступності. Сам готель 3 зірки і досить твёрдых. Приветливый русскоговорящий персонал, чистые номера, убирают каждый день .Может нам звичайно просто повезло, але за час нашого відпочинку у нас не виникло ні яких негативних вражень. Завтраки нормальные, голодными мы не были. Мясная нарезка конечно не богатая, но выпечка вне всякой похвалы. На жаль, із фруктів були тільки яблоки. Але я іщу з того, що я приїхав в Італію, не для того, щоб сидіти в готелі і є м'ясна нарізка, я і в Росії можу купити, а надо як можна більше гулять, любитися стародавньою архітектурою, пробувати якусь місцеву кухню. А для ресторанів на ресепшен можна попросити скидочные карти, мелочь конечно, но компенсирует чаевые. Тепер по екскурсіям, ми брали екскурсії в Гіду, нас влаштували запропоновані варіанти. Але потім гуляя ми бачили екскурсійні офіси, де ці екскурсії, але трохи дешевше (наприклад поїздка в Рим коштує практично стільки ж, але вхід в собор св. Петра входить в ціну екскурсії, а ми платили окремо, по 20 євро з людини.) Рекомендую відвідайте Сан Марино, тут і красиві види, і хороший шопінг. Великий вибір шкіряних виробів. Но советую тем, хто поїде від жд вокзалу при собі наличку, так як карти в касі не приймають, тільки гроші, і йти до автобуса пораньше, так як народу збирається багато (нам навіть прийшло згадати чергові радянського періоду).Можно съездить в Равенну, побывать в местных музеях, впечатляет. Тепер з приводу шопінгу рекомендую в готель на ресепшн попросити Світлану. Зверніться до неї, скажіть, що ви хочете купити .Она за невелику плату на свій автомобіль провезе вас по аутлетам (це величезні торгові павільйони, де це в промисловій зоні) і конкретно під ваш заказ. Якщо вас цікавить шкіра або шуби, попросіть Світлану привезти вас до Сальваторе (надеюсь, я правильно запам'ятав його ім'я) у нього досить великий вибір, адекватні ціни, а саме головне він іде на контакт у плане скидок. плащ купили, но було зроблено така пропозиція насчёт норковой шубы что отказаться сил не было. І все вийшло з юмором, улибками, дуже позитивна людина. Так що більше позитиву, улюбляйтеся і я думаю, що у вас все вийде. А ще неплохий ринок шкіряних виробів у Флоренції. В загальному нам все сподобалося, Італія прекрасна країна з чудовою старовинною архітектурою та чудовою кухнею, думаю, що ми обов'язково ще приїдемо до сюди, і в цьому готелі. Показати ще

Елена Л
Ми відпочивали в готелі з 7 вересня 2019 дві неділі. Готель чудовий, номер у нас був невеликий, але в нем було все, що необхідно.Холодильник, сейф, телевізор (3 російських каналу), на вікнах склопакети і жалюзі, відмінна сантехніка і душева кабіна. Уборка номерів кожен день. Завтраки обильные, много выпечки різноманітной. Готель розташований дуже зручно, до моря 100 метрів, поруч багато кафе і ресторанчиків, де на гостей готелю дають скидку 10%. Також недалеко універсам, де можна купити продукти, працює з 8 по 22 січня 2019 року в Риміні курортний налог 2 євро, але береться тільки за 7 днів, якщо відпочиваєте більше. Пляж платний, просто лежак 5 євро, два лежака і зонт - 16 євро. На полотенцах лежать не можна. Є і безкоштовні пляжі, але потрібно або півгодини пішки ідти, або на автобусі проїхати. Так що можемо рекомендувати готель, де персонал дуже добрий і все говорять російською. Показати ще

ksenia_guschina
Цей готель одинаково сподобався і не дуже. Із плюсів: 1. Дуже смачні закуска, великий вибір, є гаряче, випічка, фрукти, йогурти, асорті колбас і т.д. Особливо сподобалось і удивило наявність легких салатів і соевого молока. 2. Хорошее расположение, в 3 хвилинах від пляжу. Лежаки платные, но так же везде, при покупке на несколько дней делают скидки Минусы: 1. Очень маленькие номера. Ні розвернутися, ні повернутись. 2. Одним із найважливіших пунктів у номері особисто для мене є ванна. Вибирала, щоб була нормальна душева кабіна. Переглянула всі фотографії готелю, в їзді була нормальна ванна. І як на зло нам попався номер з диркою в напів, чого не було НИ НА ОДНІЙ фотографії, представленої в описі готелю. Якщо хто не зіткнувся з цією проблемою-об'ясню: маленька ванна перевертається в парилку, де намокає все, що зберігається, включаючи полотенца, предмети гігієни і т.д. ). Из-за этого приходилось хотя бы полотенца хранить в комнате (их и так некуда было вешать в ванне). І тут ми повертаємося до пункту номер 1: мало того, що номер і такий маленький, так ще й завалений полотенцями. 3. Відсутність холодильника і чайника. 4. И последнее, как вишенка на торті. Наш рейс був утренній, трансфер виїхав рано утром від найближчої остановки. Як же добре, що ми вийшли набагато заздалегідь, тому що, пускаючись о 5:30 утра в хол готелю, ми виявили, що ДВЕРИ ОТЕЛЯ ЗАБЛОКІРОВАНИ, і ми не можемо вийти)))) а Персонал, який, як нам говорили, ДОЛЖЕН БЫТЬ 24/7 НА ПОСТУ, ВІДСУТСТВОВАЛ. І КОНЕЧНО ЖЕ НІКАКИХ ЗВОНОЧКОВ ДЛЯ ВИЗОВА ПЕРСОНАЛА ІЛИ ЗАПИСОК ІЗ СЕРІЇ «в разі відсутності-дзвоніть по номеру» - НЕ БЫЛО))) зателефонували керівнику трансферу, сказали, що нічого зробити не можна, так як в такий час до керівництва готелю не можна додзвонитися, сказал кричать, ломиться во всі двері, що нам і прийшло робити. В підсумку вийшов чоловік, відкрив нам двері, і ми прибігли до свого автобуса за 5 хвилин до його відділення. Не кращий із досвідів, якщо чесно Показати ще