Відгуки з Tripadvisor

Alexander A
Оскільки ми були туристи, побували в готелях різних категорій і різних країн (Азія, Європа), то можна прочитати наш відгук не передбачуваним. По пунктам: Мінуси 1. Номер був грязний ( душева кабіна і навколо раковини була заляпана каплями від зубної пасти попередніх гостей). Як можна поселяти знову приїхали, устали з дорогими гостями, в номер невідповідний гігієнічним нормам. По запросу уборки на ресепшен, відреагували швидко, убрали. Горничная Катарина изинилась. 2. У доповненні до чистих номерів - кількість полотенців не відповідає зв'язності готелю і вони змінювалися раз в тиждень і за нашим вимогою. Грязные стаканы в номере. Отсутствие зубной щетки с зубной пастой!!! Перший раз стикаємося з цим...Економити такі кошти для своїх гостей дуже дивно, це ще один мінус. 3. Номер і зовнішній вигляд готелю не відповідає заявленій інформації при бронюванні. Фото номера це фейк. Номер на рекламе дисковый... На самом деле тусклый и не привлекательный... Можна звичайно всім додати що дорожка з дерев'яних дощок до ресторану, почала розвалюватися, люди спотикаються про них, а в готелі багато пенсіонерів!!! 4. В готелі два менеджера на ресепшен ( Ліція і ще одна,не пам'ятаю імені) ось зараз про другу пойде річ. На другий день після приїзду в нашому номері 111 ,після 5 хвилин прийняття душа вода з кабінки стала виливатися в номер!!! Ми помітили це і виключили воду, але вона вже успела дійти до середини кімнати... То чи від засора каналізації вода не уходила і внизу кабінки була дира, але в загальному це не важливо, так як номер був затоплений. Супруга стояла в одному полотенце на вулиці в очікуванні вирішення проблем... Менеджер ресепшена з якою то дівчиною МЕДЛЕННО вийшли в наш номер "вирішити проблему", обговорюючи в цей момент що-то своє і сміяючись з другим на наших очах... чем они видели человека замерзающего в одном полотенце ( вечера в жовтні уже +15), так же вальяжно зашли о чем-то поговорили и ушли не сказали ни слова!!! Куда ідти, що робити? Нам нічого не сказали...В підсумку я сам пойшов за ними і вияснив, що нас переселяють в інший номер і зараз нам його покажуть. Номер 115 був точно таким же, ми перевірили все, вода в душу увійшла нормально, сказали можете переезжати. Ми збирали речі в свій номер 111 і відправились в номер 115 переселятися, а там вже нікого немає і ключі забрали))))) Я знову на ресепшн, за ключами!!! Несколько раз туда сюда! Хоча це вони повинні вирішити проблеми за нас, ми заплатили 1066 євро за 12 днів не за САМООБСЛУЖУВАННЯ!!! В общем с горем пополам и с потраченным временем и настроением мы переселились в другой номер. Реакція від ресепшн - ніяка... Вони навіть не запитали, все чи тепер у порядку ні слова вивинення! Роботу адміністрації готелю на тверду 2! Рішення проблем клієнта 2! Компетентність 2! 5. Ми спробували самі вияснити, якщо хто-то хто може більш компетентно вирішити проблеми, ми сказали, що ми можемо звернутися до керуючої Афіне. В загальному ця загадкова особистість, яку не просто знайти ( приходить і уходить в яке-то своє час ) нас так і не зустріла. Хоча б ізвинения і те не прозвучали ні в письменній ні в іншій формі, навіть від Афіни. Единственный человек, который принес свои извинения , хоча і не зобов'язаний був, це все також Катарина ( горничная) , которую поручили убрать наш затопленный бывший номер! В общем горничная извиняется за весь отель! 6. И вишенка на торті!!! Кто-то рился в наших вещах, во время нашего отсутствия))) моя дружина виявила, що перелили лак для нігтів з флакона ( присвоїли себе), може звичайно і що-то ще робили приклад одягу, в цьому історія умалчивает, але після всього остального не удивились бы! 7) Готель надає послуги платного сейфа 3 євро в сутки... Правда сейфом його назвати складно, наспіх крашений залізний ящик, закритий на звичайний ключ! 8) Ежедневной бутылки воды в номере нет, чайника, чая то же. Все напитки за ужином платные, но это нормально... 9) Адміністратор ( наступний за роботою офіціантів) в ресторані видала на сніданок... Я значить ем, у мене стоїть, чиста чашечка для чая, перевернутая на блюдечко, не тронутая, ожидающая , коли я вірш і налью в нее чаёк... І тут підходить адмін і просто забирає її у мене і уносить ні слова ні слова! Я его остановливаю, мол зачем вы вносите у меня чистый прибор , он как ни в чем не бывало, ставит на место чашку и молча уходит...ни искьюзми тебе ни аймсорри... ПЛЮС: 1. Обслуживание официантов в ресторане отличное 5+ !!! Више всяких похвал!!! Саме завдяки мені і поставили 3 готелю. Жаль, що 3+ на сайті не ставити. Все без виключення офіціанти відмінно справлялись! Вежливі, Акуратні, обхідні, швидко і якісно працюють. Дуже приємно! Професіонали! Молодцы!!! Все б готель так працювали, ціни б не було цього готелю! 2. Асортимент блюд в ресторане їх смакові якості дуже порадували. Кожен день що-то новеньке, все хватає, сытно, вкусно!!! Ресторан закусок і ужинів 5+ !!! 3. Отель находиться на широкой смузі пляжу. Внутрішня територія готелю витягнута, узкована, але містить багато зелені, квітів, безліч квітучих роз, алое та ін. 4. Розташування готелю відносно місць, удачное. PS Готель на три зірки і то за рахунок ресторану. Сподіваємося, що адміністрація готелю зробить відповідні висновки і готель Happy Days Hotel стане кращим. Пока що ми рекомендуємо подумати, взвесить все за і проти, перш ніж його вибирати... Показати ще

Mikhail K
Ось і настало час опублікувати відгук про цей готель. Нам ще залишилося прожити через 4 дні, але вже мало що може змінити оцінку. Долго сомневался между тройкой и двойкой но остановлюсь на двойке. Ось знаєте, як буває, коли купуєте якусь китайську річ. Вроде і виглядає красиво, але половина не працює, а остальная половина сломается. Так і з цим готелем, він правда дуже сильно хоче бути 4* і навіть на букінге фігурує як 4*, але по факту є 3 і ближче навіть до двійки, а портит все невнимання до мелочам і видимо економію на персоналі. Зараз розкажу трохи детальніше: 1. Номер. Красивые номера, просторная кровать, большая душевая. Но дьявол в деталях: - 1 раз пропадало електрику, думали вони про це знають, але немає, поки не дійшло до ресепшена навіть не думали займатися цією проблемою. - 4 дня відсутствовало мило в душевій і ванній, думав замінити картридж в чергову уборку, але його не змінили, проблема була вирішена знову і походом на стійку ресепшена. - Уборка в номері відбувається рівно в той час, коли ребенок спит, при цьому вони бачать, що в номері хто-то є, виставляють сменные простини на стуле біля входу і більше не заходять. Сама уборка відбувається шляхом розливання води на пів, відразу після уборки в номер зайти нереально, на півлуги. - Ребенок розбив 2 стакана, нові стакани принесли забили, весь відпуск живем з одним і храним його. Интересно- не забудут чи включать їх у вартість проживання при виїзді.. ? - То тут підтекає краска, то там відвалюється штукатурка. За зовнішнім лоском в цілому не видно, якщо не приглядатися. 2. Сам готель. - Фігурує стійкість послуги ресепшена 24х7, але ні разу дозвонитися до неї не вийшло, приходилось іти пішки для вирішення проблем з п. 1. - Стирка речей є як послуга і коштує 3 євро за річ, при стирці речей дитина виходить дуже накладно. Стирали сами, лишали їх заробити. - Територія готелю від входу до самого моря розділена... іншим готелям. Прохід або в ресторан або в ресепшен або через дорогу або через пляж. -Очень холодні басейни, сильно холодніше моря, але ми в них практично не купалися, так що в цілому на оцінку це не повліяло. - Інтернет 1 мегабіт в секунду, з розривами раз в пів години. Є преміум 5 мегабіт в секунду за 5 євро в день. За 15 днів отримується 75 євро, що цілком вкладно для такої простої послуги. 3. Питание. - На сніданок подають все дуже жирне, за винятком містять хлоп'я, варені яйця та йогурти. Их и елі. Для мене дівчина за стійкою жарила яйцо вилив на нього в процесі жарки третього стакана масла. Получалось яйцо во фритюре, винужден був відмовитися. - Ужини набагато різноманітніше і цікавіше, є вибір і багато смачно, але не без нюансів - персонал може легко підійти і при неповному завантаженні залу попросити перемістити з нормального столу на четверих (як на фото) на половину такого столу втроєм, що зовсім неудобно. На третій раз їм було відказано і більше не підходили. -Можу принести чек за напої і довго не розраховувати, наприклад хвилин 20-30, встав і сам ходив до каси в баре. Сьогодні принесли чек, але не принесли напої з нього. Решили подождать і подивитися, коли вони спохопляться, але цього вони навіть не помітили. Сделал фото стола с чеком, на столе напитков нет.. Прийшло ідти до стійки бара і згадати їм про необхідність принести всі такі напої. -Про обеды ничего сказать не могу, так как никогда не берём все включено, а предпочитаем пробовать разные рестораны. В цілому весь готель орієнтований на німецько-говорящих туристів, яких близько 80% в цьому готелі. По русски не говорит никто. На английском в целом общаются сносно. Всі магазини і взагалі вся життя цього маленького містечка розташовані на стороні іншої дороги, яка надо сказати дуже оживлена і на ній явно не хватає пішохідного переходу. Великим бонусом даного готелю є розташування поруч із пляжем і тиха територія без вечірніх дискотек, хоча для кого це справжній мінус. І на цьому будь ласка все. Якщо готові миритися з вищеперерахованими нюансами проживання то наверное, це поганий вибір, нам вони так же не змогли помрачити перебування на цьому прекрасному острові. Показати ще

Алексей Алёнин
готель 3* і дійсно на троєчку, маленький готель, номер маленький, душ-санузел метр на метр, їжа на троєчку, колбаска і сири поганої якості, яйца, кофе, чай, ужини так собі, обідали в кафе напроти намного смачніше, море поруч , пляж загальний, лежаки платні, басейн невеликий 3*3, в нем ні хто і не купається, в цілому поїздка сподобалась, сама Греція на висоті, якщо не думати про готель, ми там тільки спали Показати ще