Відгуки з Tripadvisor

Мария*
Ми відпочивали на новий рік. Із плюсів готелю - номер (у нас був покращений з видом на море), великий і хороший, є міні-кухня, халати, тапочки. Питание на *все включено* цілком прилично. Девушка в баре лоббі, в якому наливають турецьку кофе - любезну і улибчивая. На цьому все. Не відповідає стандартам 5* і взагалі стандартам обслуговування гостей в будь-якому готелі. У нас был ДР. Ресторан а-ля карт в готелі не працює. Решили запитати на ресепшн - куда можна сходить відзначити. Одна російськомовна дівчина сказала, що тому нічого не радить, що її "це не цікавить", вторая !Сотрудница guest relations! сказала, що не стане нічого радити з якими-то принциповими повідомленнями у зв'язку з тим, що вона співробітниця готелю. Це робота з гостями? Дальше - новогодняя ночь. Провели сегрегацію - російських в одній частині залу, не російських - в інших. Столиков на двоих не було в принципі - сидите з невідомими людьми. Еда - звичайний ужин із самообслуговуванням, як кожен день. Начали в сім вечора. А тепер увага: після дев'яти вечора почали збирати всю еду зі шведського столу. Залишилися кілька годин до нового року все просто сиділи за пустими столами. Вони взагалі в курсі, що новий рік повністю? Розумеется, більшість народу просто розійшлися. Единственное - добре пела відмінна дівчинка до нового року і в повній мірі офіціанти налили по бокалу шампанського. Ось і весь "новогодній ужин". Считаю, що готель просто іспортив свято, за якого люди їхали з дому за немаленькі гроші. В концепцію все включено не входить готельний бар на пляжі, натуральні соки, майже ніякого алкоголю. Коктейли, которые входят - несколько штук - сладкая отрава на основе водки. Ходили в хамам. Взяли процедуру - хамам+масаж. Начнём с того, что девочка в спа попросила розплатитися негайно (на номер не записують). А коли ми вже були на процедурі в хамаме, туда вошли співробітниця спа і дівчина з guest relations, тримаючи в руках купюру, яку ми розплатилися і просимо її поміняти, типу в них "бухгалтерія не приймає "старі" долари". Просто відвідайте сауну- басейн - платна послуга - 5 євро і відкрито тільки до 19.00.Сауна малюсенькая,максимум на 4-х.2 січня сломався один із двох ліфтів в нашому блоці.Починили - 5-го.Уборка хороша,но в випадковий час.Можу прийти в 12, а можуть в 17. Ніякої анімації або вечірніх програм немає.В готелі немає навіть обміну валюти, але поруч торгові центри, аптеки, обмінники, продукти, кафе. Спасибі за тортик і вино, принесенные в номер на ДР. Показати ще

Лена Н
В Грин Гарден відпочивали 5 разів. Якщо б там не було так добре.. То ми б так часто там не були. Для дітей і дорослих просто рай. Персонал. Кухня. територія. квартири. Все на вищому рівні. Аніматори розважають дітей так, що діти не хочуть до батьків. Обожаю це місце. ❤️❤️❤️ В 2022 році ще і свіжий ремонт, номери стали ще краще. Мені дуже подобається, що в готелі немає гучної музики, немає нічних вечорів. Це сімейний готель, для спокійного відпочинку. Спасибі всім працівникам за наш чудовий відпуск Показати ще

ДМИТРИЙ А
Просторні номери з хорошим дизайном і видом. Хороший менеджмент і уборка. Красивая територія (для даної локації). Неплохая кухня. Не дуже різноманітна, але якісна. Для мясоедов все отлично! Проблема с рыбой. За тиждень був один раз. Правда настоящая морская. У відмінності від багатьох інших «п'ятизвездочних аланських готелів), де риба кожен день, але є її неможливо: миллипидрическая колхозна дорада або несъедобный сибас. около 10 $) ?там же хороший помидор и со всем этим богатством шел на ужин.Другая проблема по всем недорогим пятизвездочным и ниже,что тут , что в Белеке -сладости.Пусть там не вешают на день каналах как им по секрету сказал турецкий пекарь ,що в турції багато корів і тому не використовується пальмове масло.На сьогодні відсотків 90 пирожних і тортів-незвичайних.Но 10% залишається смачних.Ищите ,набирайтесь досвіду, ,спитайте у поварів,підскажуть.. Или в Ксанаду с Глорией-но там и ценник.- Отель очень рекомендую. Показати ще