Відгуки з Tripadvisor

Екатерина С
Отель после ремонта , везде все новое классное, СПА просто бомбовий ) Но обслуговування все портит ( ось не хочеться писати нічого поганого, понятно, що ковід , заходи дурацкие, бессмысленные, меняющиеся непонятно как и когда . Но .... Опишу сегодняшний день . Завтрак і ужин можна замовити або в номері, або в ресторані на вулиці.Можно вибрати час.Заказали в номер на 9.30 -10.00.В 10.15 завтрака немає, у мене 2 голодних дітей, які вимагають єди, а взяти неде .Дзвоню на ресепшен. Де сніданок? А я стою, з двома детьми і звереющим медленно мужем ) Наконец, нас замечают , минут через 10 и предлагают присесть за столик . Только столиков сервированных нет. Еще хвилин через 10 нас все таки посадили за столик . Подходит официант, спрашивает номер комнаты , уходит, возвращается и ПРЕДЛАГАЕТ ВЕРНУТЬСЯ В НОМЕР, потому что наш заказ положили в одноразовые коробочки и отнесли в номер . І чому ми прийшли в ресторан , вони не в курсі. Ми вежливо відказываемся, вони недовільно пояснюють , що ЛЕТАТЬ НЕ УМЕЮТ . Занавес . Замість того, щоб ізвиниться і швидко принести хоча б дітям по соку , нет! Ждите ! Кормят при цьому дуже добре! Но у вас же пятизвездочный отель, а не шаурма на улице( . Ужин . Заказали в номер , в том числе 2 пиццы. Детям с колбасой, они сами выбрали, ждут. Принесли заказ в номер. Все вежливо, вовремя. Только пицца одна . А вторая коробка пустая, и , конечно, та, которую дети выбрали 🤭 , а они больше ничего не заказали , только пицца и мороженое . 🥲. Персонал все портит .Очень портит. Показати ще

Yaroslav K
Віддихали з жінкою і двома дітьми в Гранд Готель Поморие. У зв'язку з тим, що в Болгарії діють обмеження, пов'язані з COVID, снідати можна або в номері, або на відкритій терасі. Ми замовили сніданок в номер на 9.30. В 10.00 його все ще не було. Я зателефонував на рецепцію і мені повідомив, що придётся підождать ще, або ми можемо спуститися на терасу і позавтракати там. Я підтвердив, що ми спустимся на террасу. В 10.15 ми туда спустились. Нас попросили підождать, при цьому нам не могли надати стіл, так як вони не встигли убрати столи. У 10.30, через час після сніданку, який був заздалегідь, ще з вечора узгоджено, ми повідомили, що вони вирішили віднести нам сніданок у номер і вже його туда немає. И предложили нам туда вернуться. Ми, природно, відмовились. И нам посоветовали набраться терпіння і подождать ещё. В результаті завтрак нам подавали на терасу в 10.40. Напомню, речь ідёт про пятизвездочном готелі. Показати ще

Nikolay_Anisimov
Все було просто на 5 балів, якщо б не три дні без інтернету. Виноват то провайдер, но осадок остался. На четверний день все запрацювало. А так все відмінно. Персонал вежливый и приветливый. На русском все разговаривают. Завтраки відмінні, жаль, що тільки риба не завжди була. Особливо би відзначила адміністратора Петю (ім'я жіноче) , вона дуже старалась забезпечити мене інтернетом. Показати ще