• [email protected]
    • +38 (044) 303 9 303
    • (0800) 30 97 97 - дзвінки безкоштовні по всій Україні

Агентам

Grand Hotel Pomorie

Помор'є

Grand Hotel Pomorie Grand Hotel Pomorie 5

Болгарія, Поморіє

10 8 258

На основании рейтинга Tripadvisor

80%

Готель Grand Hotel Pomorie був відкритий у 2007 році. Складається з головної 6-поверхової будівлі з 6 ліфтами. Ідеально підходить як для сімейного спокійного, так і активного відпочинку.

Tel: + 359 596 28 888
www.grandhotelpomorie.com/

Загальна інформація

Рік будівництва Реновація К-ть номерів
2007 2019 155
  • Розміщення з тваринами: ні

Розташування

Пляжний готель

Аеропорт: Бургас - 18 км

Відстань до моря (2 лінія): 50 м


Типи номерів

Характеристика номерів:

Площа номера 25 м2
Максимальна кількість гостей у номері (з дітьми) 2+1
  • балкон: так
  • кондиціонер
  • Wi-Fi: безкоштовно
  • ванна / душ
  • туалет
  • фен
  • мінібар
  • телефон
  • сейф у номері: безкоштовно
  • TБ: супутникове

Характеристика номерів:

Площа номера 40 м2
Максимальна кількість гостей у номері (з дітьми) 2+2
  • балкон: так
  • кондиціонер
  • Wi-Fi: безкоштовно
  • ванна / душ
  • туалет
  • фен
  • мінібар
  • телефон
  • сейф у номері: безкоштовно
  • спальня
  • вітальня
  • TБ: супутникове

Інфраструктура та послуги

  • тип пляжу: міський пляж
  • Берег: піщаний пляж
  • шезлонги: за додаткову плату
  • парасольки: за додаткову плату
  • критий басейн
  • Дитяче відділення в загальному басейні
  • відкритий басейн
  • шезлонги: безкоштовно
  • парасольки: безкоштовно
  • більярд: за додаткову плату
  • Настільний теніс: за додаткову плату
  • Тренажерний зал: безкоштовно
  • Шахи: безкоштовно
  • ресторан
  • бар біля басейну
  • ресторан a la carte: дрес-код
  • лобі-бар
  • a-la carte ресторани (за додаткову плату)
  • wi-fi: безкоштовно
  • магазини
  • парковка: безкоштовно
  • пральня: за додаткову плату
  • конференц-зал: за додаткову плату
  • Дитячий басейн
  • дитячі стільчики в ресторані
  • Дитяче ліжко: безкоштовно (на вимогу)
  • SPA-салон: за додаткову плату
  • масаж: за додаткову плату
  • парна: безкоштовно
  • сауна: безкоштовно
  • хамам: безкоштовно
  • салон краси: платно

Зверніть увагу! Готель залишає за собою право змінювати вартість, види послуг і час їхнього надання, зокрема й назви номерів, залежно від сезону і погодних умов – без попереднього повідомлення. Фото, розміщені на сайті joinup.ua, можуть відрізнятися від фотографій готелів в реальності. Згідно з агентською угодою на реалізацію турпродукту п.6.9. 6.10, туроператор, надаючи інформацію про готелі, керується тільки класифікацією готелів, яка надається адміністрацією готелю. Також туроператор не володіє інформацією щодо планів готелів на проведення на території готелю або прилеглій території будівельних чи ремонтних робіт.

Відгуки з Tripadvisor

Екатерина С

Отель после ремонта , везде все новое классное, СПА просто бомбовий ) Но обслуговування все портит ( ось не хочеться писати нічого поганого, понятно, що ковід , заходи дурацкие, бессмысленные, меняющиеся непонятно как и когда . Но .... Опишу сегодняшний день . Завтрак і ужин можна замовити або в номері, або в ресторані на вулиці.Можно вибрати час.Заказали в номер на 9.30 -10.00.В 10.15 завтрака немає, у мене 2 голодних дітей, які вимагають єди, а взяти неде .Дзвоню на ресепшен. Де сніданок? А я стою, з двома детьми і звереющим медленно мужем ) Наконец, нас замечают , минут через 10 и предлагают присесть за столик . Только столиков сервированных нет. Еще хвилин через 10 нас все таки посадили за столик . Подходит официант, спрашивает номер комнаты , уходит, возвращается и ПРЕДЛАГАЕТ ВЕРНУТЬСЯ В НОМЕР, потому что наш заказ положили в одноразовые коробочки и отнесли в номер . І чому ми прийшли в ресторан , вони не в курсі. Ми вежливо відказываемся, вони недовільно пояснюють , що ЛЕТАТЬ НЕ УМЕЮТ . Занавес . Замість того, щоб ізвиниться і швидко принести хоча б дітям по соку , нет! Ждите ! Кормят при цьому дуже добре! Но у вас же пятизвездочный отель, а не шаурма на улице( . Ужин . Заказали в номер , в том числе 2 пиццы. Детям с колбасой, они сами выбрали, ждут. Принесли заказ в номер. Все вежливо, вовремя. Только пицца одна . А вторая коробка пустая, и , конечно, та, которую дети выбрали 🤭 , а они больше ничего не заказали , только пицца и мороженое . 🥲. Персонал все портит .Очень портит. Показати ще

Yaroslav K

Віддихали з жінкою і двома дітьми в Гранд Готель Поморие. У зв'язку з тим, що в Болгарії діють обмеження, пов'язані з COVID, снідати можна або в номері, або на відкритій терасі. Ми замовили сніданок в номер на 9.30. В 10.00 його все ще не було. Я зателефонував на рецепцію і мені повідомив, що придётся підождать ще, або ми можемо спуститися на терасу і позавтракати там. Я підтвердив, що ми спустимся на террасу. В 10.15 ми туда спустились. Нас попросили підождать, при цьому нам не могли надати стіл, так як вони не встигли убрати столи. У 10.30, через час після сніданку, який був заздалегідь, ще з вечора узгоджено, ми повідомили, що вони вирішили віднести нам сніданок у номер і вже його туда немає. И предложили нам туда вернуться. Ми, природно, відмовились. И нам посоветовали набраться терпіння і подождать ещё. В результаті завтрак нам подавали на терасу в 10.40. Напомню, речь ідёт про пятизвездочном готелі. Показати ще

Nikolay_Anisimov

Все було просто на 5 балів, якщо б не три дні без інтернету. Виноват то провайдер, но осадок остался. На четверний день все запрацювало. А так все відмінно. Персонал вежливый и приветливый. На русском все разговаривают. Завтраки відмінні, жаль, що тільки риба не завжди була. Особливо би відзначила адміністратора Петю (ім'я жіноче) , вона дуже старалась забезпечити мене інтернетом. Показати ще