Відгуки з Tripadvisor

kokiri2016
.. Ми відпочивали з сестрою з 14 жовтня по 23 жовтня в цьому готелі.Хорошо що ще одна рідня з нами не поїхала,(є відпуск затримався)в номері було 2 кровати і дивани,тільки як можна спати на цих диванах не представляю.Конечно нам дали 2х кімнатний номер,хотя в путівці було написано промо номерів.Я так розумію просто промо номерів номерів дуже мало і все дають съют.Только другий досвід ми не користувалися,вполне достатньо однієї ,все рівно приходили тільки ночевать.Приехали в готель близько 8 утра ,заселились тільки в 14 годин з третьої спроби.Денег відразу не дали, а потім вже не хотілося давати за таке відношення. Соответственно тот, кто приехал позже нас заселились раньше за взятку.Ну да ладно .после обеда успели сйти на море и даже искупаться.Темнее очень рано ,в 4 часа дня уже не хочеться купаться.На пляжі ходили або їздили автобусом(идёт 3 минуты ) ходит каждый полчаса.Пляж большой но шезлонгов мало .Берег пологий, піщаний Плавали з маскою смотрели рыбок .Море конечно чудо.После него на наше чёрное не хочется. Є басейн в готелі,купались один або два рази,більше краще і без хлорки.Питание на убой,выбор очень большой,голодные не останетесь. Меня удивило то, что некоторых было нечего.Погода была ветрена каждый день.море тёплое а когда выходишь хочется накинуть полотенце.Анимации можно сказать не было ,особенно вечером скучно.Все сидят в интернете вечером в холле.Но там такий,наверное спеціально холодне включають кондиціонер ,чтоб все вийшли на улицу.А на вулиці сезон комаров і в номері їх полно.Наш раптор не справлялся .і все ходили покусанные. Ходили по записи в рестораны -середземноморський,італійський,німецький .Ерунда повна,лучше нашого столового нічого немає Ездили на екскурсії від туроператора-Єгипетська Венеція(очень сподобалось),і Райський острів -просто хороша ,не пожалелі,що поїхали. В общем отдых удался, мы довольны.Еслі буде можливість приїхати ще ,обязательно приїдем. Тур оператор Санмар сработал всё четко .без задержек . Здравствуйте, Ирина! Дякуємо Вам за те, що розмістили свій відгук про наш готель. Ми дуже раді, що, незважаючи на деякі недоліки, Ваш віддих удався, і Ви плануєте знову відвідати нас. Приємно, що Ви за достоинством оцінили нове меню, розроблене шеф-поваром нашого комплексу, прекрасний пляж зі зручними виходами в море, а також відзначили бонус від готелю у вигляді надання номерів покращеної категорії при поселенні. Позвольте помітити, що при розміщенні всіх офіційних інформаційних ресурсів зазначено, що в гостиних номерах категорії сімейний є тільки розташовані диванчики, які використовуються під спальні місця. Іноді турагенти при бронюванні тура ніколи не інформують туристів, однак це не відноситься до помилок готелю. Звертаємо Вашу увагу на те, що за міжнародними стандартами поселення у всі готелі світу проходить о 14:00, коли готові номери після заселення о 12:00. Распределение номерів зазвичай відбувається накануне заезда, тому співробітники ресепшен проводять заселення по мірі готовності номерів. Що стосується розважальних програм у вечірній час, то розпис є на терасі проти кальянної, протягом неділі в Лоббі готелю можна слухати живу музику, приймати участь у караоке, дивитися шоу східних танців і єгипетський танець з юбками, далі вечірнє шоу на другому поверсі в Топазе , а також в амфітеатрі готелю Ал Мас. Ми передали Ваші зауваження щодо роботи кондиціонера в холі готелю, вже вироблена коректна температура. Ми будемо дуже раді знову зустріти Вас у нашому готелі. З побажаннями світу і добра, Команда готелю Topaz Club Hotel Показати ще

daria242013
5 готелів на одній, величезній території, шикарні басейни та відмінний сервіс. Вкусная еда, анімація в східному стилі, і чистота. Мені дуже сподобалося обслуговування і ставлення до клієнтів. Орієнтованість на результат відчувається

Зоя
Ми відпочивали з друзями в січні 2013 року, нам все дуже сподобалося. І еда, і шикарне море, і керівництво готелю, і анімація. Вернулась бы ещё. Нам було весело, навіть не дивилася на те, що наш номер один раз затопило, але ребята швидко прибігли, витерли все за 5 хв. 😉