Відгуки з Tripadvisor

Сергей П
14 поверх. Ранне бронювання, ціни просто чудові. Завтраки дуже хороші. Підземний паркінг, безкоштовно. Дуже вежливий і обхідний персонал. Бассейн. Читаю, що це дуже хороший готель зі зручними номерами, відмінним персоналом і відмінною ціною.

Beyond All Kind... O
Готель виявився максимум 3*, це точно не 5* навіть по європейським меркам, а вже тим більше в Дубаї він точно на 5* зв'язок не тянет. Персонал непривітний абсолютно, робить все через кучу пам'ятних, дуже нехотя і всім своїм зовнішнім виглядом це показує. На гостей там усім було наплевать. Сервіс в готелі жахливий. Меня заселили тільки в 15:45 і то, тільки після моїх постійних і дуже стійких просьб видати мені номер як можна швидше. Хоча офіційно заселення починається о 14:00. Номер дали не той, який замовив. Спорити з ними не було сили, так і невідомо, на яку якість номер мені вони б його замінили, враховуючи величезну кількість зауважень і недорахунків у роді як 5* готелю, але всі ці подробиці я просто пропущу. Завтрак скудный. По вихідним пт-св-вс у внутрішньому дворику до 2-х годин ночі крутять фільми і футбол на максимальній гучності. Окна моего номера вийшли прямо в цей дворик. Звукоізоляції ніякої в номерах немає, відчуття, будто ці самі колонки прямо у мене в номері стоять, хоча житла я досить високо. Недалеко від готелю на дорозі почалася будова, яка працювала по ночам кілька днів підряд. Показати ще

Эдуард П
Так собі готельчик. Начну з мінусів, тому що їх непозволено багато. 1. Отель находится в черте на куличиках. До центру можна доїхати тільки на таксі, а це 1000р в один кінець. При цьому якщо таксі з готелю є завжди, то таксі навпаки в час пік знайти дуже складно. Звичайно є неофіційні таксисти, але з ними дорога навпаки коштує від 2400р. Учитуйте це при оцінці вартості проживання. 2. Вокруг отеля пустошь. Рядом є 3 невеликих продуктових магазину і в 20 хвилинах ходьби маленький торговий центр з кількома кафе і обмінниками валют. Ми прилетіли пізніше і на питання, де тут можна поужинать, отримали відповідь - ніде. Благо на першому поверсі готелю є міні-кафе з піцею. Правда, співробітник готелю нам про нього нічого не сказав, самі знайшли. В ОТЕЛЕ ДО ВАС НИКОМУ НЕТ ДЕЛА. 3. При поселенні з кожною сім'єю (ми були з друзями) взяли по 160 дирхам (3200р). Я так і не поняв за що. Об цьому взагалі немає ніде попередження. Це не залог - їх так і не вернули. 4. Піднявшись в номер, виявили, що у нас 2 комплекта полотенець, 2 халата, 2 води, хоча ми були з дорослим ребёнком і оплачували проживання 2+1. В подальшому нам упорно принесли всього по 2. Приходилось кожен раз попросити доп. комплект. 5. Друзі також були з дорослим ребёнком, і у них теж було оплачено проживання 2+1. Однак при поселенні у них в номері відсутствовала вторая ліжко. Пошли на ресепшн, попросили ліжко. Её принесли через 40!!! хвилин. А час було 0.30. Все встали з дороги і хотіли спати. Но это ещё не все... Кровать принесли, а подушку, одеяло и постельное белье - нет. Опять обратились на ресепшн, и вот, через какие-то 40 минут принесли желаемое. Прям сервіс на 5 зв'язок. 6. Завтраки однообразные. За 3 дня приїхали абсолютно. Был удивлён отсутствием восточных сладостей в восточной стране. Каждое утро на десерт тільки кекс, як мені показалось із магазину, і все. 7. Бассейн чистий, підігрітий, але він знаходиться всередині тригольника з трьох висотних корпусів готелю. Внутри ВСЕГДА тень, а если дует ветер, то и ДУБАК. Не полежишь особо на лежаке. 8. Є хамам і сауна, видимо, щоб зігрітися після того, як вийти з басейну. Хамам це пластикова кабінка на 6 місць, а сауна - старі потемневшие від часу лавки і покосившееся напівслойне огородження електрокаменки. У мене на дачі сауна краще. В отеле 5 звёзд такое я бачив вперше. 9. Однажды повернулись в номер вечора і виявили, що після уборки не залишилося ні одного полотенца. Обратились на ресепшн. Пришёл человек и сказал, что все полотенца КОНЧИЛИСЬ и будут только завтра. Ви серйозно? В пятизвездочном отеле? 10. Убирались в номере не кожен день, а як захочет левая нога. Могли два дня подряд убраться, а на третій не прийти. 11. Дуже економно ставилися до туалетного паперу. Если у вас осталось несколько витков бумаги на рулоне, то новый вам не полагается... Приходилось прятать "исхудавший" рулон, чтобы получить новый. Ну ребят, ну вас же 5 звёзд... 12. Сливное отверстие в душевой кабине было забите. Попросил почистити. Результат нулевой. Прийшло приймати душ у ванну без занавески. Весь відпуск. 13. Полі в коридорі між номерами на 17 і 18 поверхах (на інших не було) закриті густим ковролліном. А ковролін уздовж усіх стен покритий густим слоем штукатурки або якої-небудь будівельної пилу. Достаточно убого виглядає. Показати ще