Відгуки з Tripadvisor

Aleksandr G
Плюсы: • Отличное расположение (рядом парк Ділек), красивий вид, закат в море • Є свій величезний пірс (но не без ложки дегтя) • Ресторан з красивим видом на море • Питання хороше, голодним не залишиться, але з ньюансами (о них позже) • Сделан косметический ремонт в 2021 году • Номер звичайний, є фен, холодильник, кондиціонер (но теж з ньюансами) • Персонал приятний, доброжелательный, есть говорящие по-русски. Минусы: • Самый головный минус при всех достоинствах – это автобусные туристы! Я такого не бачив ні разу за 10 років відвідування Турції! Будьте готові КАЖДИЙ вечір приблизно в 19-20 годин вечора до зупинки цілого автобуса азіатських туристів (а іноді відразу 3х автобусів). А це – заваленное чемоданами лоббі (один раз навіть не змогли вийти на вулицю із-за цього завала, прийшло пройти через ресторан), постійна беготня, шум і крики цих туристів. Представьте, що КАЖДИЙ день ввечері до вас привалює непонятних 30-50 чоловік і починає бігати по готелі, фоткаться і кричати. Понравилось? И каждый день они НОВЫЕ! Далі, коли вони побігали по готелю з фотоаппаратами, то вони займаються рестораном ВЕСЬ. Сесть взагалі некуда і сидять там по 3-4 години, не давая настоящим гостем (которые там живут 1-2 недели) нормально спокійно поесть и отдохнуть. Часто бачили, що постояльці вийшли поєсть далі від ресторану, тому що в ресторані було знаходитися неможливо із-за автобусних туристів – вони починають кричати між столами і займати взагалі весь простір ресторану! Це вам не європейські спокойні культурні туристи, це азіатські, у яких з культурою не дуже…Далее, якщо худо бідно Ви це пережили, то починається 2я частина. Начало с 5.30-40 КАЖДЫЙ день Ви будете слишать шум катающихся чемоданов по полу, топот и крики людей, постоянное хлопанье дверьми. Автобусні туристи, переночуючи 1 ніч, їдуть з готелю! И опять лобби завалено чемоданами, беготня по отелю – все бігуть на пірс фоткаться! А потім все біжать в ресторан на сніданок. І ви будете слишать, як грімають тарелки і кричат людей приблизно з 6 утра КАЖДИЙ ДЕНЬ, хоча офіційний сніданок починається з 7.30. Но уезжают ці туристи не до вашого сніданку, Вам доведеться з ними пересічиться, якщо ідете на сніданок до 9 утра. Ну и со всеми вытекающими – толкотня, беготня и крики. Щоб отдохнуть без каких-то непонятных людей, Ви зможете приблизно з 9-10 утра до 19-20 вечора, в інший час – це прохідний двір і базар-вокзал. Чувствуешь себя как в зоопарку, коли десятки туристів бігають навколо з телефонами і все фоткают КАЖДЫЙ ДЕНЬ! Якщо Ви готові до такого, Ласкаво просимо! І це самий жирний мінус цього готелю. Вигода для готелю від автобусних туристів не коштує щоденних потреб для постійно проживаючих гостей! Це якесь свиняче відношення до гостей готелю 4 зірки! В общем – после такого зоопарка – тільки 2 зірки. (фотки цього безумства додаються) • Далі готель був відремонтований в 2021 році, оновлений пірс, НО двері в кімнатах залишилися теми же! В підсумку як-будто їх і немає зовсім! Це до того, що ви будете слишать КАЖДИЙ день катання чемоданів по пів, крики і шум із коридорів, починаючи з 5.30 утра. І такої злихості не було ні в одному готелі в Турції! Слишно взагалі все, як-будто стени з паперу. Рада для готелю – видавайте всім постояльцам беруші при заселенні – без них спати дуже складно. • Окремо про кондиціонер. Він є і на цьому все. Не позавидую людей, які будуть «віддихати» в +35 на вулиці. Кондиціонер не справляється з такою температурою, він еле-еле дует навіть на максимальній потужності. Коли ми сказали про цей персонал – вони сказали, що так і повинно бути. Ну да, ну да. 4 зірки же. • Пирс конечно самый крутой в округе, НО он с дверьми! І кожен день приблизно в 18.30-19.30 його ЗАКРИВАЮТЬ на замок! Даже для постояльців готелю!!! І це притом, що закат в червні був в 20.20-20.40. Смотрите закат тільки перед каліткою, а на пірс нене – не можна. Чому готель закриває пірс для всіх кожен день – це не укладається в нашу голову до цих пор. (фотки прилагаются) • Более того про тот же пирс. Один раз ми пошли купатися після 19 ближче до закату, так за нами пойшов персонал готелю і почали нас звати, щоб ми вийшли з води – нам типу пірс закривати! Це взагалі що таке було??? Що взагалі за свинство – закривати пірс для постояльців готелю? Или пирс после 19.00 нужно оплачивать отдельно? • Про харчування. Це точно не 4ка – це максимум 3ка в Турції! Ніякого різноманітності, суп завжди один, «горячих» максимум 2-3 і це якщо все не з'явилися автобусні туристи! И самое главное – ні в одному готелі гаряче не було холодним! Да не було такого, щоб гостили холодні макарони або картошку, завжди вона була підогріта – тут все холодне! Ну поставте мікроволновку тоді в ресторані, якщо не хочете підігрівати страви. Іюнь – початок фруктового сезону – арбузи, дини. Чому в ресторані дають тільки яблоки, груші і апельсини??? Я их могу круглый год обжираться хоть на северном полусе. Чому арбуз принесли тільки на 4-й день перебування нас в готелі, а саме після того, як побачили, що ми купили свій арбуз в магазині і принесли його на ужин собі поєсть в ресторані і було навіть смішно, коли гості стали запитувати персонал – де арбуз? Вон у них же є! Я про розгар клубничного і черешнього сезону молчу. Никто не бачив цих «заморських» фруктів. На ринку кілограм черешні та клубники коштує 30 лір (100р.), а готель жалко для гостей такі трати. Ну да, це же не 4ка – це 2ка максимум. • Частенько на територію заходять бродячі собаки і ДАЖЕ в ресторан! Один раз собака навіть бросилась на гостю. Персонал відреагував просто улибкою і не став вигоняти цю собаку. Просто улыбнулся. Це взагалі нормально, що готель 4ка – а по нему бродят собаки??? • Кожен день персонал зачем-то збирає матраси на лежаках. Починають вони це робити приблизно з 18.00. Один день ми лежали дольше звичайного, смотрели закат, так на нас косился персонал – типа отдавайте нам матрасы! А ну да – готель не все включено! • На території є непонятний магазин китайських шмоток, в якому працює непонятний нав'язливий чоловік і ходить постійно заманює себе, який-то агресивний маркетинг. Ми його реально бігали і не тільки ми. Також є чоловік, який постійно ко всім пристає зі своїми масажами, навіть якщо йому сказали НЕТ! Він до нас за 2 неділі раз 5 підходив, хоча ми вже в перший раз сказали, що нам не потрібно. Ну-ну – откуда в предыдущих отзывах береться спокойный отдых. • В отеле нет багажной комнаты! Да не буває такого! Якщо у вас забирають з готелю після 12, то ваші речі просто будуть стояти в лоббі у всіх на увазі! Така же ситуація, якщо при ранньому заселенні. Вещи просто стоять в лоббі! Ну де таке видано? І того – якщо Ви готові терпіти все вищесказане кожен день, то Ласкаво просимо! А так я категорично не раджу «віддихати» в цьому готелі. За ці же гроші можна взяти неплоху нинішню 5ку, а не страждати в цій непонятно 2ке. Показати ще

Tatiana S
Віддихали аж 2 рази за цей сезон: кінець червня- початок липня 2021, і другий раз повернулися у вересень😊. З чого, думаю, буде понятно, що готель нам дуже сподобався 🥰. Якщо вам потрібен тихий, спокійний відпочинок без шумної анімації, то вам тут однозначно сподобається. Готель сам по собі невеликий, але дуже комфортний і по-домашньому уютний, розташований прямо на березі моря в потрясающе красивому місці (посёлок Гюзельчамли) поруч з національним парком. Прямо від готелю ідёт набережна протяжністю кілометрів 8, у нас хватало сил пройти в одну сторону тільки 5)), любителі здійснювати піші прогулки, бігати і кататися на велосипеді( є окрема велодорожка) залишаться довільними. А також поруч знаходиться порт, з якого кожен день можна було відправитися на морські екскурсії. У нас був номер з видом на море 😍, якщо є можливість, то звичайно забронюйте такий номер. Номера самі по собі невеликі, але з хорошим ремонтом і сантехнікою, і уборка була кожен день, wifi був хороший, тянул аж в море)). Весь персонал в готелі просто потрясающий, особливо ребята, які працювали в ресторані і баре і їх менеджер Мустафа: за час відпочинку у мене склалося враження, що всі вони - одна велика сім'я: колектив дуже дружний, все дуже добрі, вежливі, загальні і дуже добре і швидко роблять свою роботу, завжди своїми улибками піднімали настрій ❤️. Що стосується харчування- вибір був і не самий великий( просто є з чим зрівнювати), але цього було більше, ніж достатньо( своїх пару лішніх кілограмів можна вистачити за час відпочинку), і все було смачно і добре приготовано. Перед тим як їхати в цей готель в перший раз дуже довго сомневалась їхати або немає, тому що начиталася поганих відгуків про харчування. Якщо вам потрібно, щоб харчування було круглосуточным і від різноманітності столи ломилися ,то ви, звичайно, тут можете знайти мінус, але тоді потрібен і готель з іншою концепцією і зірковістю. Своим 4 звёздам по питанию отель более чем соответствует , а по сервису обслуживания и потрясающему персоналу- переплюнет любые 5 звёзд. Ну и изюминка этого места- Закаты, они здесь просто невероятные 😍 А засыпать и просыпаться каждый день под шум прибоя- просто казка, в очень хотелось вернуться, и когда появилась возможность еще раз через 2,5 месяца съездить в отпуск - не раздумывая вернулись сюда ❤️ Це місце навсегда залишиться в моєму серці: невероятной красоты пейзаж, умиротворение, уютно, в сочетании нии с таким потрясающим персоналом. Спасибо вам!!! ❤️❤️❤️ Надеюсь, ещё увидимся 🥰 Показати ще

Марк В
Були з женою в июне 2021. Целенаправленно шукали хороший готель в Гюзельчамлах, так як збиралист часто бують в милли парке. Готель Фаустина повністю виправдав наші очікування. Розташований на першій лінії, прямо на пляжі. Изумительный вид из окна на морскую даль. Вечером спокойно, без пьяных криков. Питание разнообразное, всегда несколько разных мясных блюд. Персонал готелю дуже привітливий і професійний, як менеджер Аннушка, так і повара в ресторані. Рекомендую до відвідування. Показати ще