Відгуки з Tripadvisor

людмила б
Даже не думайте їхати в цей готель,условія сільські,просто бомжатня.Одно, що можна назвати позитивним це море.Остаоьне це гроші виброшені на ветер.Еслі не хочете випортити собі здоров'я і настрій,то краще залишайтеся вдома ,чем в цьому бомжатнику.

Jonas Paulauskas
У 2016 році наша сім'я відмінно віддохнула на курорті Албена в Болгарії. Ось чому і в цьому році, в середині червня, ми знову вирішили поїхати в той самий нам так сподобався готель ELITSIA в Альбене, де ми так добре віддохнули кілька років тому. На жаль, на цей раз ми були розчаровані. В готелі почувствовали який – то криза. Особливо в обслуговуванні туристів. Начинается с приема гостей. Адміністрація готелю придумала, як заробити додатково у гостей готелю - встановила час поселення в номері в готелі о 14:00. В той час, як багато туристів прибувають в готель утром, їм приходить до обіду в дорожній одяг і своїми чимоданами в жаркий день сидіти і ждати в холлі, поки не пустять їх в номер. Але якщо бажаєте поселитися у свій номер незамедлительно - будь ласка. Но тільки за додатковий налог - 20 левів! Хоча при покупці путівки в цей готель був оплачений цілий день! Нашу сім'ю з трьох людей поселили в двохмісному номері з приставленним кріслом – ліжком для третього обличчя. Комната була настолько узкою, що двоє в ній ніяк не розминутися - одному приходилось відійти в сторону, щоб пройшов інший. Далі – опять проблеми з харчуванням. Замість трьох колишніх закусочних барів (закусочних) у дворі готелю, де відпочиваючі могли в будь-який час перекусити або випити охолоджувальні та напої, залишився тільки один. И тот только с напитками, без закусок. Прекрасний ресторан-столовий з дверима у всіх чотирьох частинах світу, відкрився тепер тільки одні двері. І в цих дверях чому-то з'явився контролер, якому потрібно було повідомити номер своєї кімнати. А оскільки в готелі одночасно знаходилося від 2000 до 2500 туристів, у вході в столову іноді створювалася чергу. Особливо, коли в неї з'явилися туристи з Молдови. Іх «контролер» не завжди розумів відразу. Тем більше, що більшість молдаван чому-то притворялися руминами. Хоча і говорили по-молдавськи. В самому столовому - ресторані для кави і чая подавались маленькі керамічні чашки. Тому любителям чаю приходилось кілька разів ходити до чайних автоматів. Но и та мелкая посуда вскоре кончалась. Тому іноді приходилось пити чай або каву з тоненьких пластикових одноразових стаканчиків для питьевой води! Але особливо яскраво своє відношення до адміністрації гостей готелю виявилося в день, коли з самого раннього утра і до останнього вечора у всьому готелі відключили воду – як гарячу, так і холодну, Вроде із-за якої-то аварії. І тоді адміністрація проблему доставки води для гігієни та інших нужд відпочиваючих залишила вирішити їм самим! Мало того, навіть запрещала наливати воду в свою посуду з баків з водою, що стояли в баре на першому поверсі! З тих пор, як в готель приїхала дуже велика група молдаван – румин, почалися проблеми і з койко-местами на пляжі. Утром після сніданку придя на пляж вже не було ніякої можливості знайти вільні лежаки з зонтами - більшість із них уже були «броньовані» полотенцями молдаван. Хоча в готелі (в ліфті) на трьох мовах було написано, що ДЕЛАТЬ ЕТО СТРОГО ЗАПРЕЩАЄТЬСЯ! На наш недоумений питання, коли це безобразие кончиться, службові готелі відсвяткували, що тоді, коли ці шумні гості уїдуть. Хоча ця проблема легко вирішується. Наприклад, в Італії (де приходилось теж бувати) отримання ключа від гостинного номера супроводжується отриманням пляжного жетона з номером вашого лежака на пляжі. Коли ви приходите на пляж, ви завжди знаходите свій лежак із зонтом вільним. Перед отъездом ми запросили співробітників готелю, з якого часу в їх готелі так ухудшилось обслуговування відпочиваючих. Нам відповіли, що з тех пор, як вона прийняла нового господаря. Которого, кстати, вони самі редко видят, тому що босс любить путешествовать по миру. Може бути присутнім міжнародні симпозіуми, де здобуває досвід, як ще краще «оптимізувати» роботу своєї готелі? Ми уїхали з готелю ELITSIA з твердим наслідком більше ніколи не сюди не повертатися… Показати ще

Лана С
Ету поїздку я постараюсь забити, як страшний сон. Кратко опишу, а хотелось бы много. В першу чергу сам персонал..Впечатление таке, що зібрали всіх хамов, злобних в одному готелі. Путевка была на троих (за дитини платили) а ось чому комплект полотенца йому не дали. Сделала замечание - принесли. Номер не убирался до тех пор, пока опять не "открыла рот". Отдельная тема еда. Супчики, салати, фрукти, яйца - це все, що було схоже. Остальное - без Мезима є не рекомендую. Мясо и рыба - не съедобные!!! Алкоголь пити взагалі не рекомендую, це настоящі помоі. Ми були в сентябре, ні анімації, ні яких інших розваг не було! Просто: встали, поелі, море. на третій день цей день сурка з несъедобной пищей напрягал сильно. Важно! В день отъезда кормят только утром. Обед вам не дадут. Заставят платить. І не важливо, що автобус у вас ввечері. Пошлют: "ідите на море, приймайте вітамін D"...ага, такий був поради. Лично бачила, як один із персоналу брал руками еду і ел прямо з підноса, потім витер руки і пошел далі. За цим спостерігали залишилися відвідувачі з відкритим ртом.Віддихали в минулому році в Албене біч - це небо і земля...Расстроена, жаль своїх грошей....Кстати, сам готель, ну дуже вбитий .. Показати ще