Відгуки з Tripadvisor

Кристина
Отличное расположение отеля, небольшой, уютный на вид, номера ухоженные, сервис — супер, ребята все важливі, добрі, відгуківні! Море хорошее, заход приятный. Море очень чистое, уплывайте дальше, там очень прозорая! Но! Хотелось бы, чтобы выбирали качественный пляж, турки курят и тушат об песок, мусор тоже выставляють, и он летит по пляжу, а еда взагалі не очень, прямо совсем. Показати ще

Юлия
Начну з того що ,якщо ви прийшли до сервісу і це ваш не перший віддих у житті і вам є з чим порівняти і т.д ..тогда ви будете дуже розочаровані як і ми ! Не наведіть картинку красивого готелю на першій пляжній лінії Ви все рівно не будете купатися на пляжі біля готелю, (грязно) Найкраще все від готелю ідти на право , там просто шикарний пляжний клуб на будь-який вибір ,також купуєте 1 коктейль і можете відпочивати там весь день . Номера , ремонт, белье в номере -ужасно! Еда-плохо и не вкусно ! Но голодными не останетесь , что-нибудь найдёте для себя. Алкоголь -ужас Даже кола і соки це просто порошок,которые не возможно Пить Ми купили проживання в цьому готелі не за маленьку суму і поняли, що конкретно переплатили за нього і він абсолютно не коштує цих грошей, езжайте сюда тільки якщо ви бачите реально горящий прайс на нього і якщо ви не збираєтеся сидіти в готелі. Показати ще

Vasily
Перед тим, як купити тур в цей готель, читав багато відгуків, і багато з них позитивні - на мій суб'єктивний погляд тут два варіанти: або це пишуть особи в інтересах готелю, або люди, які придбали путівки за ОЧЕНЬ НИЗКУ ЦЕНУ! Приехали на неделю с супругой в этот отель отметить очередную годовщину свадьбы и были сильно разочарованы! Готель не відповідає 4*, це максимум 3* дуже сильно поношений!!! Вірно, ремонт не робили з відкриттям. Номерной фонд жахливий! Більш того, ми купили стандартний номер з французьким балконом, а нас заселили в номер "коннект" на першому поверсі з виходом на вулицю через вікно і між дверима в сусідній номер. Жили ми в цьому номері сутки, а переселили нас тільки після того, як ми вирішили пообщатися з головним готелем (який не дуже любить, видимо спілкуватися з туристами) і повідомити йому, що номер у нас не «стандарт з французьким басейном» а «коннект». До того як ми не сказали, що у нас номер "коннект" (в номері є межкомнатная дверь, за которой жили русскоговорящие женщины, все их разговоры мы слышали отчётливо) нас убеждали, что это именно тот номер, который мы заказали!!! Проблема із заселенням була не тільки у нас, як ми дізналися. Некоторых людей селят в номера с видом на стену! Стена від вікна розташована приблизно в метрі! Таких номерів кілька їх видно з вулиці. А якщо ви вирішите зекономити і купити номер "економ", ви отримаєте номер або без вікна, або номер з вікном в коридор! Переселяют людей только после скандала! Слышимость в отеле потрясающая! В санузле першого номера, куда нас поселили, половина пола була в плесені і стени теж, обіцяли убрати, але цього так і не сталося, сказали це все із-за вологості!!! Вентиляції в номері взагалі немає і спати із закритим балконом (окном) неможливо. У другому номері також була плесень, при заселенні відмили на половину. холодильник (міні-бар) був тільки у другому номері, але він практично не холодив. Телевізор старий, маленький, і не плоский, як зазначено в описі та на фото! Чайника, стаканов - нет, в номері взагалі нічого немає. Мильні приналежності -УЖАС- це найдешевші мило і гель для душу, різні в дозаторах, як і в громадських туалетах, шампуня взагалі немає. Пришлось покупать собственные! Нет даже стаканчиков под зубные щетки! Сантехніка дуже стара і як слідство тече, вода у ванній сливається погано. Сама вода взагалі кошмар!!! Вона (вода) з якими-то добавками (це не збільшення) після води залишається білий наліт, вода на смак горька, після купання на тілі залишаються білі розводи, на раковині відповідно теж. Зуби чистити з такою водою неможливо, не можна також що-то помити, приходилось використовувати бутильовану воду! Про одеяла в цьому готелі не слишали, замість них дають плед. Пледи, полотенца, простини, наволочки -все білого кольору, точніше кажучи сероватого із-за часу вони теж жахливо старі! На пледах яскраві різнокольорові пятна, багато полотенца з дирами, і хоча вони пахнуть як белье після строчки, виробляють візуальне враження чого-то грязного. Номера убирають погано: простинь і наволочки за тиждень не змінили ні разу! Туалет и раковину тоже не мыли или мыли очень плохо, но чаевые всегда брали охотно... Корпуса 3-х поверхові, но ліфт відсутній. Тапочек, халатів немає, додаткові полотенца для пляжу кожен раз просили на ресепшн. Ніяких преференцій, компенсацій, вивинених за те, що ми прожили в номері коннект з плесенью, замість оплаченого стандарту з французьким балконом нам надано не було! Ми також повідомили, що ми відзначаємо годовщину свадьби і не хотіли б нервничати, просили просто виконати свої зобов'язання, але це не було прийнято в розрахунок. Компліментів від готелю ми теж не отримали, що говорить про насолоду від гостей. Окреме "Спасибо" хоче сказати нашому готельному гіду від ANEX TOUR Ясину, який при зустрічі з нами довго розповідав про цікаві екскурсії та убів їх купити прямо тут і зараз, т.к. якщо іншої можливості не буде, і навіть продав одну екскурсію однієї сімейної пари за ціною в два рази превищающей екскурсії інших компаній. НО, як тільки він услишав, що нам дали не той номер і нас не хочуть переселяти в розміщений нам номер, швидко вишчез, сказав, що у нього багато роботи! На запитання "Як нам захистити свої права? кому писати претензію? Кому дзвонити і яке відомство вимагає вирішення подібних проблем?" він не дав відповіді і сказав, що не знає! ЕДА: дуже однообразна, но неплохо приготовлена. Уровень еди по моєму суб'єктивному погляду, відповідає хорошій столовій, до рівня навіть кафе, не кажучи вже про ресторан не дотягує. Тарелки старі, іноді потрапляють відколоті. За тиждень відпочинку рибу бачили один раз, якщо не читати консервовану в салаті, в основному курицю. Фрукти: арбуз, неспелая диня, неспелые сливи, два види винограду (съедобный только белый). Десерти однотипні на троєчку, традиційних східних солодощів ви там не побачите. Свіжовижатий сок - апельсиновий за доп.плату 10 турецьких лір, НО апельсини закончились (когда-то ще давно) і не з'явилися до кінця нашого відпочинку. Кофе з апарата нижче середнього. Тепер про плюси в перемішці з реальністю: Ребята, які працюють в "ресторані"- столовой все позитивні, завжди ходять в масках, єди накладають тільки скільки потрібно, завжди вежливі і улибаються. Грязная посуда убирается со столов моментально! Якщо б не співробітники столової, поставив би оцінку ще нижче. Им говорю - Спасибо! Столиків в столовій не хватает, необхідно прийти заздалегідь, приблизно за пів години і зайняти місце. Єда заканчується швидко і може чого-то не хватити. Розташування готелю вважається вдалим. Перша лінія моря, дуже тихий райончик, є променад уздовж моря з кучей кафешек, недалеко є мережеві магазини (там можна купити смачні фрукти, яких немає в готелі), від готелю можна прогулятися з обох сторін на "дикі" пляжі, там є білий пісок і кристально чиста вода, недалеко є зупинка громадського транспорту, де ходять мікроавтобуси до центру Бодрума (до Бодрума приблизно 30 хвилин разом з очікуванням транспорту). Бассейн виглядає чистим, кожен день його чистять. Шезлонги у басейна і на пляжі старі і грязні, їх нікто не моет. Пляж вроде убирають, но на дне моря постійно мусор, як і на берегу і на понтоні. Песок на пляже дуже умовний, швидше схожий на пил. Море відмінне (якщо не брати в розрахунок мусор на день) завжди тихе і прозоре. Захід в море пологий, без каменю. Якщо керівництво готелю почистить дно і привезе хороший песок - це буде без збільшення чудовий пляж! На території готелю живуть бродячі собаки і кошки. Их много. В цілому тварини безбідні, але іноді доставляють дискомфорт: так рано утром, коли ми вирішили з дружиною прогулятися по променаду, собаки з лаєм побіжали за нами і залишилися тільки при вигляді каміння (це було один раз і більше не повторялося). Іноді собаки досить нагло вимагають еду - садятся поруч зі столом і намагаються засунути морду в тарелку, кошки більш стримані. При всьому при цьому, в готелі не допускається розміщення домашніх тварин...Я дуже люблю тварин, але все ж це готель, а не приють для бездомних тварин... Готель входить в групу «Costa Group». Ніхто з менеджерів цієї групи не проводив зустрічі з відпочиваючими, не цікавилися як вони влаштувалися і т.д. всем наплевать. Моє питання про те, як з ними можна зв'язатися, залишилося без відповіді. Хамам і спорт зал не працюють, якби із-за пандемії, але в інших готелях таких проблем немає. По факту вийшло, що ми оплатили послуги, які нам не були надані. Готель вимагає масштабного оновлення (реновації) і перегляду відносин до гостей! Пока цього не сталося- рекомендувати цей готель для відпочинку можна лише умовно - тільки за ціною готелю 2 зірки або неприв'язного гестхауза. Показати ще