Відгуки з Tripadvisor

Viktoria P
Нам все дуже сподобалось. Отличная кухня, большая територія. Акуратные номера, все працювало. Активна анімація не давала скучать, завжди грали в боччу з Олей, в дартс з Дашей. Девочки молодцы, никто не обделён вниманием. Великий широкий пляж, плавний захід у воду і красиві корали недалеко. У готелі можна займатися водним спортом, пробувати йогу в гамаках і грати в більярд ввечері. Нам все дуже сподобалось і обов'язково вернемся Показати ще

Вильгельм Ш
НИЧЕГО НЕПОНЯТНО, НО "ОЧЕНЬ ІНТЕРЕСНО". Відзив буде касаться в основному роботи співробітників ресепшн, служби розміщення (і їх керівництв) і гест-релейшн. Ми купили тур на 11 ночей в Клеопатра Лакшері Резорт - з 6 по 17 серпня 2022р. Фактично ж «віддих» в готелі отримав 4 ночі, замість 11 запланованих - «бонусом» в систему все включено було остросюжетное розвиток історії відносин зі співробітниками готелю. При виборі різних варіантів турів в Єгипет ми зупинилися на курорті Cleopatra Luxury: відразу напишу, що сам готель цілком гідний, територія прекрасна, номер хороший, дитячий клуб і басейни супер, їжа смачна, але ось адміністрація виявилася зовсім не клієнтоорієнтованою в контексті відносин до нас. как российским туристам. Туроператор у нас був Tez tour, при купівлі тура ми вибирали і оплачували номер класу "Beach front". Готель підтвердив тур і номер на наші дати (! 11 ночей), але при виписці ваучера ми побачили, що нам підвищили клас номерів на 4 ночі з 6 по 10 серпня (категорія Делюкс, але набагато далі від моря), і далі з 10 по 17 серпня ми повинні будем або продлити цей, або переселитися в той номер, який був підтверджений ізначально (наближаючись до морю, але вроде як за описом на сайті він попроще) . У другий день перебування ми відписали нашому турагенту, що ми готові продлити цей номер і не можемо переселятися ближче до моря. І в цей день офіційна заявка на продавання поточного номера була відправлена в готель. И тут началось интересное. Заявка на цей номер була відхилена, оператор дублює заявку з початковою категорією біч-фронт - вона відхилена, проходить ще день - ми вже готові на будь-який номер, оператор відправляє заявку на фемілі-ром - вона теж відхилена. Оператор в Росії і приймаюча сторона в Єгипті ведуть переговори з готелем протягом цих кількох днів, і вони кажуть, що заявки від агентів і операторів готель підтверджувати не буде, тому що якоби готель повністю заповнений. Питання - зачем тоді нам підтвердили тур на 11 ночей, якщо воно так. Жена на стрессе, я в ахушоке. Далі ще цікавіше: Через пару годин рухливих надій, паралельно з тим, коли відклоняють офіційні заявки для нас, співробітники ресепшн і Галина гест-релейшн нам говорять про те, що ми можемо продати номер в індивідуальному порядку, самі, без агентів. То є, три дні підряд готель офіційно подає заявку туроператору, що ніяких вільних номерів немає і після нас заселяються інші гості, але нам на місці говорять, що можуть залишити нам цей номер прямо зараз до 17.08.22 - але оплатити потрібно наличними. Всего-то дел, прямо зараз знайдіть 175$/ніч (це за тиждень 1200+ баксів), це адже сущі "копійки" для найкращого готелю в Єгипті. Тут зараз увагу, ще раз. Офіційно з туроператором по заявці не можна, неофіційно нам самими наявними - можна. Карти російських банків зараз не працюють, налічених змінених в доларах у нас на руках в такому об'ємі немає, сняти гроші в банкомате в доларах не можна, оператор готовий офіційно оплатити продлення нашого номера прямо зараз, але їм відмовляються. Ми навіть уже пропонуємо варіанти, щоб перевести всю потрібну суму на карту кому-то від адміністрації або співробітників готелю, щоб вони могли своєю єгипетською картою оплатити на ресепшн. Но нет - только наличие, "перевести нам на карту не можна, оператору офіційно оплатити не можна і їх заявки і далі будуть відклоняти, що вам робити ми не знаємо", - майже дословна цитата гест-релейшн Галини. Кстати, коли два дні тому ми попросили номер телефону Галини, щоб з нею могли подзвонити представники туроператора і уточнити, чому значно узгоджені до вильоту заявки тепер відклоняють, вона відмовилася давати свій номер телефону. Хоча гест-релейшн зазвичай завжди на зв'язку з клієнтами (так було у нас в різних готелях в Турції, в Болгарії, на Кубе). Зараз 10.08.22 з женою і ребёнком сидім ждем трансфер до іншого готелю, який надав Тез Тур. Обидно конечно, ведь хотели отдохнуть, а не бегать решать проблемы целых два дня. Все странно и непонятно особенно отказ туроператору безназваним розрахунком в користуванні наличия від туриста на місці. Я не знаю, де в цій системі поломка, хто виноват, питань багато, але хотілось высказать адміністрації готелю величезне неуваження. Якщо ви виберете даний готель, то будьте готові до безрізниці. Єгипет це чудова країна, але як говорится "в сім'ї не без уроди"... Пляж: вхід з камушками, є рифи для дайверів, чути лівий піщаний вхід у море, дуже легко і щоб нормально плавати дорослого не на рифе, потрібно до глибини идти довго. Еда: чудова, шеф повар і повара готові дуже смачно, якісно, все свіже, може не настільки різноманітно, як в Турції, але абсолютно кожен, що-то знайдеться на свій смак. Анімація: спасибі дитячому аніматору Едгару, веселий з юмором і внушительным стажем в роботі, діти його уважають і люблять. Спасибі аніматору Даше, загальна і весела дівчина, можна поговорити про все. Готель: Сам готель цілком гідний, ми не придирчиві, і приїхали в першу чергу відпочивати і отримувати задоволення, і навіть якщо що-то де-то поїзносилося, де-то потускнело, це такі мелочі. Забавно тільки, що в делюксах туалет вплотну з лівого боку прилягає до стени, плечистим туристам, як я прийдусь вивернутися, а запитаним навіть не знаю. Територія готелю ухожена і дуже велика, але наші кроки днем по жаре в серпні наверно будуть складними, за 3 дня і половини не змогли обійти. Співробітники та офіціанти основного ресторану, барів, біч-боїв у басейну та на пляжі - без нарікань: чудово працюють, вежливі, відгукиві, обхідні, завжди допоможуть! Дякую! Відношення керівництва і гест-релейшн описано вище, адміністрація вам допомагала в готелі "по-білому" без особливих грошей не буде. Прямо зараз на індивідуальному трансфері є в Movenpick El Gouna - це варіант, який запропонував Тез Тур в якості альтернативної заміни. За час, поки ми виселилися з Клеопатри і ждали машину, всі заявки були схвалені, підтверджені та оплачені, спасибі. Показати ще

wlarik
Дуже давно не їздили в Єгипет, але вирішили приєднатися до компанії сина, організованого турніру з великого тенісу в цьому готелі. Розмістили нас на самому краю готелю, третій поверх бунгало, посилаючись на те, що є вид на море, за що ми доплатили при заїзді! Вияснилось, що вид умовний, вихід з номера на дороге практично, стали просити замену. Після переговорів і договорів дали номери на нижньому поверсі з прекрасною лужайкою перед зданням. В номерах не був ремонт, трохи встановлена ванна кімната, матраси подушки одеяла і білизна не відповідає рівню 5 зірок. Вечером в феврале прохолодно, так як дует сильний вітер, і як тільки садиться сонце, потрібно надевать все теплые вещи, что есть у вас в багаже) Питание - великий ресторан, дуже велика площа роздачі блюд з різною тематикою - дитячий стол, спагетті на вибір , дієтичний стол, гаряче, овочі, фрукти і десерти, В ужин барбекю на вулиці. В целом питание было лучше ожидаемого! Вино посредственное, свіжовижаті соки за доп плату. Порадовало наявність клубників в обід і ужин. Дуже велика територія, один раз попробували викликати клаб кар, чекали 10 хвилин, але відвезли нас з дітьми до підігрітого басейну, який знаходився на протилежному конце готелю. Собственно, там і була основна "тусовка" так як всі інші басейни холодної води. Але краще поспешить з місцями, так як до 10 утра можна було залишитися без таких. Хорошо обладнаний пляж, у кожного зонта є плетений "забор" від вітру, лежаки без матрасів, але це не натягує, місця завжди дуже багато. Що в басейні, що на пляжі видає полотенець - 1 шт в руки, і дуже строго слідкують за їх кількістю, при матці картки - штраф 15 доларів. Отличная детская комната, хорошо оборудованная, свой бассейн, много игрушек, занятия по расписанию, есть даже кроватки для тех кто решил поспать) Отличные Аниматоры - Эдгар самый лучший! Кожен вечір більшість гостей збиралося в клубі, де організувалася дитяча дискотека, концерти та конкурси для желаючих. Там же настольный теніс (2 стола) більярд, дартс, настольные ігри. В готелі є 2 ресторани по запису. Ходили тільки в один, італійський. Не впечатлило. В основному ресторане смачніше, вибір більше, і обслуговування краще! Теніс - 6 кортів з штучним трав'яним покриттям. Платно тільки якщо потрібно освітлення по вечерам. Є тренер, рівень середній, є корзини з м'ячами, ракетки. Стоимость не выясняли. Надо дуже дружнє відношення персоналу до гостей. І видно, що вони стараються просто так, не за чаєві. Просто дуже вам раді завжди і стараються угодити. В готелі багато гостей з Німеччини, Франції, Польщі, Латвії та інших країн Європи. Никакого негатива к русским мы не заметили. Рекомендуємо вибирати бунгало ближче до басейну, які розташовуються справа, якщо стояти спиною до моря, так як там отримується все поруч, і ресторан і басейни, і інші розваги; но если хотите потише - тогда противоположная сторона. Також в готелі є окремий корпус для відпочинку тільки дорослих без дітей, але він був на ремонті. Дуже складно з купанням. Мелкую воду по колено практично і нормально поплавати можна тільки з понтона, який виходить в море метрів на 300-400. Но там рядом живой риф, так что много интересного вокруг. Есть обучение водным видам спорта. В цілому, ми могли б порекомендувати цей готель для відпочинку. Нам сподобалось. Ціна якості цілком відповідає. Так що, Єгипет дуже гідний варіант ухопити солнишко в лютому, загоріти і поплавати. Показати ще