Відгуки з Tripadvisor

Eva-Evgeniia
Готель грішить улюбленою забавою грецьких курортів: спочатку ми вам дадим хреновий номер, якщо проглотите - відмінно; нет - с улыбкой поменяем. Отдаю должное администрации - не пришло даже скандалить, номер нам быстро изменили. Зверніть увагу, що в готелі немає простих номерів, всі вони суперіор або представницькі. Тому то, що суперіор - це самий звичайний печальний і тісний стандарт. Нас переселили потім вже в нормальний номер з террасою, явно свіжим ремонтом - приємно знаходиться. В готелі два нормальних басейна, чудовий персонал, хороший сніданок з великим вибором всього і відворотною кавою. Вайфай майже не працює. Парковка є - прямо в готелі, немає проблем, місце є завжди. Від аеропорту доїхали приблизно за час -1,5 Свого пляжу в готелі немає, ім'я в виду- вийти і окунутися не вийде. И просто уже до кучи, табличек "Не беспокоить" тоже нет -пришлось самим рисовать)) Показати ще

allochkakul
Грецію я дуже люблю, а на Криті не перший раз, тому є з чим порівняти готель 4* Спочатку про деревушку Сіссі - убога, нічого неприємна глуш, пляжів нормально обладнаних немає, тільки 2 маленьких, до яких можна жуть, як складно або по дорозі вниз с гори (обратно, сами понимаете в гору), т.к. тротуаров нет, або по скалам (мін. десять від готелю). Единственный плюс этой деревни - дешевый прокат авто в порівнянні з містами Крита (он розполагался рядом с отелем через дорогу). В день 33 євро за малолітражку (у нас була Тайота Ярис.) Тепер про готель. Я ніколи не писала відгуки ні хороші, ні плохі, але цей готель не залишив мене рівнодушною. Просто хочу передупередити людей, що він своїх грошей не коштує. Деякі пишуть, що був платний кондиціонер, не знаю, нам повезло було безкоштовно, але гудить так, що уснути неможливо, а без нього задохнутися в номері можна, дуже жарко, туалетних приналежностей, крім мила не було, двері в душеву скрипелу, аж до мурашек противно, полотенца серые, хотят и меняли их каждые 3 дня, вай-фай постійно викидує. А саме страшне - це відсутність гарячої води в номері в 6-7 вечора, в самий пік, коли хочеться обмитися після сольного моря і привести себе в порядок до ужину. Взрослый переживет искупаться в ледяной воде.., а ребенок? ми були з ребенком (8 років), тому для нас це було справжнім випробуванням. Ми дуже пожаліли, що взяли тур з ужинами. Питание отвратительное, невкусное, все пересоленое и переперченное, складывается ощущение, что повара робили це спеціально, щоб напої ще заказывали, выбор еды очень маленький, в целом, невкусно. Офіціанти ресторану повільно обирали со столов, ставлення до недоброжелательного, з перекошеними обличчями, тільки один був улибчивий і здоровий, але таке ставлення не тільки до російського, а в загальному ко всім туристам, але це понятно, вони пахали без вихідних кожен день, а домой уходили в 11 годин вечора (я би сама возненавидела всех на свете). Розтягнень немає, за 2 неділі було всього 2 заходи, і то, якщо хочеш подивитися бронірую столик, замовляй випивку. Резюме: не коштує своїх грошей, сервіс точно не 4* і навіть не 3* PS І готові, з 1 січня 2018 р. тепер сдірають налог за проживання 3 євро/сутки 4*, відповідно 5* буде ще дорожче. Показати ще

Darya K
Ездили в даний готель у високий сезон - кінець липня, початок серпня - пара чоловіка і жінки. Вибирали готель досить ретельно, дивилися відгуки, особое внимание уделяли номерам, т.к. не хотелось 11 дней отпуска провести в поганому номері без балкона і місця, щоб розвернутися. По фото на всіх ресурсах вибрали Castello Vilage. Номер категорії, яка стояла у нас в туристичних ваучерах - люкс з видом на сад. У нас був останній заїзд (около 23.00). Але коли нас заселили в номер, це був просто шок.Розміри номера - максимум 8 м.кв.Відкрита дверь номера просто упирається в ліжко, тому в номер неможливо потрапити (да там і немає місць для цього). Окно номера виходить на арку і денний світ, але зовсім не потрапляє (даже в 12 днів в номері просто темно, сиро і неможливо знаходитися без світла). Ми понадеялись, що це просто помилка нічного персоналу і нас випадково заселили не в той номер. На жаль, ми не дуже добре знаємо англійську, тому прийшло буквально поясняться на пальцах. Ми показали адміністратору, що у нас в ваучері друга категорія номерів. На що отримали відповідь "У вас номер економ-класса і вас туда заселили. Переселять не будем, відстаньте". Рано утром ми зв'язалися з нашим турагентом в Беларуси, а також з приймаючою стороною, виказали претензії. І туроператор, і турагент були в шоці, коли побачили фото номерів, в які нас заселили. Вони зв'язалися з готелем і нас до 12 переселили в номер тієї категорії, яку ми замовляли (нормального розміру, з балконом, нормальною ванною, світлом і пр). Адміністрація готелю навіть не вирішила, за те, що ми провели половину дня, що виникла з ними. Позже, пообщавшись з іншими жильцями, ми з'ясували, що це звичайний обман для цього готелю - вони поселяють вас в жахливий номер і намагаються переконати, що ви його забронювали. А потім за додаткову доплату вас переселяють в нормальний номер. Ми вважаємо, що це чиста вода обман. Якщо вирішите поїхати в цей готель - добивайтеся свого і переселяйтеся в нормальний номер. До слова, ні на одному сайті фотографії цього номера ми не бачили (їх кстати, там кілька і все дуже плохі, навіть не 3*, а дві або одна). В іншому, готель абсолютно звичайний для Крити. Море поруч, но до обладнаного пляжу надо пройти. Завтраки як і в'їзд на Крите досить прості. Ужины не брали. У високий сезон досить шумно. Показати ще