Відгуки з Tripadvisor

Svetlana
Віддихали в готелі з друзями. Хорошая четверка! Все дуже сподобалось, привітливий персонал, смачна і досить різноманітна еда, цілком прилічні і чисті номери. Впечатлила анімаційна команда, копійки в басейні і багато інших розваг, так що скучно не було!!! Ребята молодці, дійсно стараються зробити ваш відпочинок!!!Територія готелю велика і ухоженная, є два басейна, один з них з видом на море, і великий аквапарк, шикарный і чистий пляж, ну а про море навіть говорити не варто, воно чудово. В общем, отель нам понравился, хорошие и уверенные четыре звезды!Рекомендую! Показати ще

Валерия
Не приезжайте, обманивают и водят за нос с самого приезда. Отримані відгуки про бунгало-правду, особливо про 6 будинок. Не віддавайте ні копійки, краще наорать, ефективніше. Вай-фай жах, еда норм, розлучення норм, море теж норм, за рахунок кирпичей і прокладок на дне, такий уж у них грязний город. Потом просять ще п'ять балів за готель поставити. Плюси: тепло, сонце, еда. Показати ще

tyshich
Всем добрый день! Я дуже скептично відношусь до відгуків на сайтах, т.к. у кожного з нас свій кошелек, погляд на світ і свої пріоритети в житті. Але хто залишив негативні відгуки про цей готель - абсолютно правильно! Путівку ми придбали через туроператора Express-Tours в це «удивительное» місце під назвою Magic Caribbean Monastir 4*. Да-да я не помилилася в назві, якщо подивитися на ваучер. Але по приїзді в Туніс і висадці в готелі ми виявилися в порозі готелю Caribbean World Monastir. И на этом начались наши приключения... Обо всем по порядку: 1. Заселення в готель. В готелі ми прибутки рано де-то близько 6 утра (т.к. був нічний рейс). Про те, що даний готель складається з двох частин (двох окремих незалежних ресепшена), ми не знали. На стойку ресепшена ми віддали всі необхідні документи співробітника готелю і то в свою чергу, за додаткову плату в 20 доларів, запропонував ускорити наше поселення. Естественно по прильоту в Туніс нам хотілося як можна швидше розташуватися в номері і почати проводити свій відпочинок з усіма зручностями, ми погодилися. Нам був виданий ключ від злощастного бунгало 600. Ще з нами взяли туристичний налог (нововведення в Тунісі) розміром 40 динар за двох, але і тут ми вирішили обманути і обговорити. Віддали купюру номіналом в 100, а співробітник сдачі готелю вирішив здати в місцевій валюті в динарах за «своїм» курсом. Ми тут же протестували і потребували вернути купюру і заплатили налог в динарах (благо вони у нас були на руках). 2. Номер бунгало. Сам номер тихий жах, якщо можна так сказати. Сирість в номері, грязне постельное белье (невідомо взагалі змінено або немає), непрацюючий холодильник і вид з балкона 1 поверху бунгало на допомогу з лошадиним навозом під вікнами. Естественно, ми пошли вимагати заміну номера. І тут початок шоу. Співробітник під пропозицією, що зараз немає вільних номерів, запропонував нам підійти до нього з даними питанням в обід. Хорошо, прийшли в обід. Все тот-же ответ номери не приходите позже и тут-же на наших очах заселяет толпами местных арабов( в цей сезон перед школою їх тут цілая туча!!!). Не потерпів таких відносин із собою, згадав весь англійський запас слів, я на рівні крику висказала все те, що я думаю, і потребувала вернути гроші. Номер тут же нашелся и нас переселили в інше бунгало. Номер був чути краще, ніж попередній. Про те, що готель складається з двох частин, ми узнали ввечері, коли пошли гулять по території і наткнулись на другий ресепшен. Він кардинально відрізнявся від першого і головне було розташоване біля моря. Інші корпуса(!!!) не бунгало, а саме корпуса теж розполагались біля моря. Естественно ми вирішили отримати переселення в будь-який корпус, не хотіли прозябати в бунгало на окраїні готелю. В загальній складності ми переїхали 4 рази. В номері корпуса цивільно і приємно знаходиться. Убирались в номерах погано, не було мила в номері по кілька суток ( в громадських туалетах теж). 3. Ресторан-столовая. Єди дійсно багато: є м'ясо птиці, м'ясо говядини, баранини, риба…різні гарніри, солодощі, випічка та різні фрукти. Но обеденных мест действительно не хватало…столы после других отдыхающих по долгу не убирались. Посуди: тарелок, чашек, ложек (!!!) катастрофічно не хватало. Доходило чуть ли не до драки за посуду. Местные отдыхающие (арабы) вели себя крайне возмутительно в очередях за едой. Напитки, крім бутильованої води в барах готелю, не внушали доверія. 4.Пляж. Пляж піщаний вхід хороший, але грязь, будь то водорослі або обертки від напитків по всій території і в самому морі. Пляжное развлечение –верблюд, испражнялся (какал) всюду і на пісок, де діти грають і в море. Естественно за верблюдом никто не убирал. В течении дня це пройшло кілька раз і так із-за дня в день. Лежаков пластиковых и матрацев не хватало. Приходилось заздалегідь в 6 утра зайняти місця і то «доброжелательно» увести лежак завжди знаходилися. 5. Анімація. Анімації є, їх багато, але вони безмолвні. Ходять туда-сюда по території готелю і все. Начальник анімації виявив оживленність до відпочинку з дітьми лише для того, щоб втюхати ( продати) футболки з іменем дитини та логотипом на спині… своєрідний бізнес аніматорів - друк на футболках. Все більше аніматорів не слишно. Де-то в басейні з горками об'являють перечень розвлечень і то, якщо повезет услышать і розібрати річ, що де-то грають у волейбол або водне поло. М'ячі для ігор аніматори віднімають, видають строго від свистка до свистка. Вечірня анімація проходить після ужина. Сначала детская дискотека- 30-40 хв., потом для взрослых. Є ще диско-клуб працював з 23.00-02.00 ночі. 6. Водные горки и бассейн с морской водой. Бассейн великий з різними рівнями глибини. Вода морська, але каждое утро в її ведерко з білим порошком висипав чистильщик басейну. У багатьох відпочиваючих були роздратування на коже. В основному в цьому басейні купалися місцеві (араби) з дітьми і не вилазили з басейну часами (!!!). Біля басейну в зоні, де можна перекусити до обіду, був один єдиний туалет, який дуже рідко відвідував відпочиваючих місцевих (арабів). Брезгливость плавать в басейні відбиває всякое бажання заходити у воду. На водных горках катались пару раз. П'ята точка дуже сильно ощущала всі стики горок, так що бажання прокатиться знову не виникло. Итог. В Тунісі були в третій раз і дійсно є з чим порівняти. У цьому готелі ставлення до росіян, європейцям погане…почитають своїх місцевих арабів. Якщо є фінанси і здоровий сенс, краще шукати більш позитивний готель, не захоче Caribbean World Monastir. Всем хорошего отпуска и стальных нервов. Показати ще