• [email protected]
    • +38 (044) 303 9 303
    • (0800) 30 97 97 - дзвінки безкоштовні по всій Україні

Агентам

Ares City Hotel

Кемер

Ares City Hotel Ares City Hotel 3

Туреччина, Кемер

10 6 88

На основании рейтинга Tripadvisor

60%

Ares City Hotel – це готель, розташований в самому центрі Кемера, Туреччина. У готелі є басейн, спа-центр і ресторан, де подають страви турецької кухні. Відвідувачі можуть насолоджуватися релаксуючою атмосферою з пляжі, магазини та нічні клуби.

Tel: +90.242.606 12 90
www.areshotels.com

Загальна інформація

Рік будівництва Реновація Загальна площа К-ть номерів К-ть корпусів Check-in Check-out
1997 2018 3 000 кв.м. 73 2 14:00 12:00
  • Розміщення з тваринами: ні

Розташування

Пляжний готель

.

Аеропорт: Анталія - 50 км

Відстань до моря (2 лінія): 200 м


Типи номерів

Характеристика номерів:

Площа номера 24 кв.м.
Кількість номерів 73
Максимальна кількість гостей у номері (з дітьми) 2+1
  • кондиціонер
  • Wi-Fi: за додаткову плату
  • душ
  • туалет
  • фен
  • туалетні засоби
  • сейф у номері: за додаткову плату
  • TБ: супутникове

Інфраструктура та послуги

  • тип пляжу: міський пляж
  • вхід у море: піщано-гальковий
  • Берег: гальковий
  • шезлонги: за додаткову плату
  • матраци: за додаткову плату
  • парасольки: за додаткову плату
  • автобус на пляж: безкоштовно
  • Дитячий басейн
  • відкритий басейн
  • шезлонги: безкоштовно
  • матраци: безкоштовно
  • парасольки: безкоштовно
  • ресторан
  • бар біля басейну
  • система харчування: AI
  • wi-fi: за додаткову плату
  • Дитячий басейн
  • дитячі стільчики в ресторані
  • масаж: за додаткову плату
  • сауна: за додаткову плату
  • хамам: за додаткову плату

Зверніть увагу! Готель залишає за собою право змінювати вартість, види послуг і час їхнього надання, зокрема й назви номерів, залежно від сезону і погодних умов – без попереднього повідомлення. Фото, розміщені на сайті joinup.ua, можуть відрізнятися від фотографій готелів в реальності. Згідно з агентською угодою на реалізацію турпродукту п.6.9. 6.10, туроператор, надаючи інформацію про готелі, керується тільки класифікацією готелів, яка надається адміністрацією готелю. Також туроператор не володіє інформацією щодо планів готелів на проведення на території готелю або прилеглій території будівельних чи ремонтних робіт.

Відгуки з Tripadvisor

Evgeni

Віддихали третій раз в цьому готелі - т.к. низка ціна, с 28.08.2022 ПО 09.09.2022 (2 зр. + реб. 5 років) Вибрали ARES DREAM із-за низьких цін, готель з кожним роком і кожним місяцем все хуже і хуже по сервісу. Номера в готелі просто в жахливому стані, персонал в готелі і на ресепшене не справляється зі своїми прямими обов'язками. Уборку в номерах абсолютно не роблять, хоча за нормами готель повинен бути здійснений за 3 дні. Полотенца в номерах при заїзді не дають, потрібно бігати сутками, щоб отримати їх, таке ощущення того, що туристи - це овці і їм можна і без полотенця ходити в номер. Питание пока еще на хорошем уровне, т.к. Шеф повар постійно слідить за цим. Є і м'ясні страви і рибні, в достатньому асортименті і десертна база. Фрукти - арбузи, персики, сливи, виноград, яблоки - періодичність подачі залежить від бажання шеф повара. Тільки територія готелю ухожена - зелено, чисто і приємно знаходитися. На баре завжди можна випити пивка, вина і прохолодних напитків - кола, спрайт і фанта, а також можна випити гарячого чая і кави з порошкової кофемашини. Бассейн чистий в готелі, завжди на ньому є люди, постійна музика викликає настрій. На ресепшенене два менеджера , але оба нічого не вирішують в готелі, т.к. жалобы от туристов на сервис прилетают им каждые 10 минут - денем и ночью. Готель працює за принципом - надо терміново відбити гроші і вижати з готелю все, що можна (по максимуму), поки він зовсім не розвалився - а потім можна його закрити і перепродати! Номера краще брати в корпусі А або Б, корпус С дуже усталий і тусклый - для пенсіонерів. В День Перемоги (Національне свято в Турції) в готелі була хороша еда, відмінний асортимент - все дуже смачно і красиво! Вай -фай платний в готелі і це огорчає, жадність господаря готелю не знає границ. У сентябре готель був заповнений на всі 100%, із-за цього виникають постійно чергові при прийомі їжі, не хватає посуду і саме смачне з їжі розлітається в миг. Віддих пройшов чудово, але це не заслуга персоналу готелю - просто ми позитивні туристи і з великим стажем. В наступному році полетім в інший готель, т.к. цей готель вже упав нижче плинтуса и выбраться из таких ямы желания у хозяйства отеля Нет! Показати ще

Oz Zera

Другий раз відвідую цей готель, а попутчики раз шесть отдыхаои в нем. Разочароааны полностью, створилось враження, що закинули управління готелем або пустили все на самотек, персонал не привітливий, постальне в п'ятнах, полотенца..., номери не вибирали . Питання все свіже, але однообразное, фрукти : яблоки, диня, слива. Бассейн и туалет у него чистые. Місце розміщення центру Кемера це плюс і до моря 8-10 хвилин пішки, власного пляжу в цьому сезоні немає. Не раджу до відвідування даного готелю, якщо тільки ночевать. Р. S. На противагу готелю кафешка Лаваш Кебар там все смачно. Показати ще

елена м

Посещала готель з 19 по 26 вересня 2022 року.. Я цей готель знаю, були.... На поломки, ветхість, і убогость закриваю очі, т.к. знала куда еду. Нужен был ночлег в центре. Але такого хамського і ненавистного відносини не зустрічалася в гостеприємній турції. Уважаемый хозяин отеля, бедность- не порок. Можно быть бедным, но чистым. Одно полотенце для тіла- це як поняти? Белье- у мене половая тряпка краще). Просто змінило ставлення і поведінку працівника рецепції татарського гасторбайтера, який позбавив себе керуючого готелем. Хам, грубіян. Не має представлення як працювати в туризмі, і тим більше спілкуватися з гостями- туристами. Людей- ненавидит. Отвечал сквозь зубы, с одолжением, нехотя. Позволил себе розмовляти в непозволительной хамській манері, повишив голос. Если бы не навколишние туристы- мог бы применить рукоприкладство. Маленький необразованный человек не на своем месте. Рецепшен- особа готелю- позор і співчуття, що така людина займає посаду не свого рівня, і не відповідає нормам турецького гостеприємства. Не буду описувати недоліки стану готелю- це проблема господаря- він їм не займається, або не знає ситуації, можливо його обваровивают, гроші на ремонт ідуть "мимо касы". Расположение- кому нужен центр и шумная ночная жизнь. В сентябре - із фруктов- тільки яблоки. Это в солнечной то Турции))). Пляж готелю Веранда- біч- цілком прийнятний, далеко, але з видом на гори а не на готелі 1й лінії. Мінус- на нем немає WI-FI. При плановому управлінні цей готель міг би бути конкурентноздатним... Показати ще