Відгуки з Tripadvisor

Иван Ч
Всем добрый день. Ми молода пара з Томска з ребёнком чотирьох років. Віддихали на початку самого січня на новогодні свята. Скажу відразу, що не планували заздалегідь свою поїздку, брали горящий тур накануне. Ми прилетіли дуже пізніше і в готель були в третій годині ночі. Нас зустріли відмінно, зареєстрували і провели до номера. Коли зайшли, то виявили сильний запах викурених сигарет вперемешку з димом, по ощущам - там тільки те, що покурили. Я тут же іду на стойку реєстрації, поясню ситуацію і нам змінюють номер. Цей номер був почище, отчётливо прослеживался запах очищувача повітря (освежили перед нами). Ми погодилися на нього, т.к. сильно устали с дороги и нам хотелось спать. На наступний день до вечора все рівно в повітрі відчувався невеликий запах дима від сигарет. Ми особливо не привернули це увагу, думали, що наверне, дозволено курити в номерах. Тільки на наступному утро нам один чоловік із Росії сказав, що тут в готелі є розділені поверхи на курящі і не курящі. Естественно, відразу після сніданку ми пошли попросити нам змінити номер. Нам запропонували два номери - один для людей з інвалідністю і другий з двома маленькими кроватями. Оба нам не підходили. Той, хто для людей з інвалідністю не підходив із-за ванної кімнати ( не було ні однієї полочки, щоб покласти елементарно зубну щітку). Другий не підходив із-за роздільних кроватей ( негде положить ребёнка). З курячого номера ми з'їхали, а нормальних номерів з некурящего поверху ще не було. Нам запропонували підождать до обіду, коли гости освободять номер. Так і було. Після обіду ми вже отримали номер, який нас влаштував. В цій історії не те, що нас заселили в номер для курящих, а більше того, що нам не розповідали про те, що бували нормальні номери. Це утворення відноситься і до турагентства (привет "Хот тур" і "Бібліо глобус"), яке для нас забронювали Готель і до самого Отелю. Після того, як ми переїхали, виявили, що всі наші речі пропахли димом від сигарет з попереднього номера. Об'яснив цю ситуацію на стойці реєстрації, попросив скористатися практичною безкоштовно - запропонували 30% скидку. Не приємно, враховуючи вартість цих послуг в готелі. На самому ділі, не стали сильно над цим думати і вирішили не портити себе віддих цими невеликими потребами ( воспользовались прачечной напротив - потратили близько 1000 рублів і забили ). Це пожалуй все, що було з негативного. Із того, що було странно - не відкриваються вікна. Немає притоку свіжого повітря з вулиці, тільки з точно витяжної системи (в кожному номері кондиціонера). Как следствие, не высыхают вещи после бассейна. У ванній кімнаті є струна для сушки одягу, але вона знаходиться у ванній, тому там більше наших купальних речей не сохне. Не хватало також невеликих полочек для одягу, типу тумбочек. Також в номері був всього один стул і не було закрито для кровати ( просили додатково простонь і заправляли її). Хто-то скажет, що за таку ціну це норма і, можливо, буде абсолютно правда. Однак, я це пишу не для того, щоб виразити возмущение. Просто розповідаю для ребят, які поїдуть з ребёнком або для кого важливо, щоб було більше місць для речей. Із супер крутих штук в номері можу відзначити сейф. Дійсно корисний, легко програмований і вміщуючий, в якому легко розміщуються ваші гроші та документи. Уборка в номерах цілком прийнятна. Полотенца змінюють кожен день. У ванній кімнаті завжди чисто. Однак постійно приходилось попросити принести ще одне полотенце. Бачимо, уборщик не знає, скільки гостей проживає в номері. З хороших речей можна відзначити басейн. Один великий з підігрівом і маленький для дітей теж з підігрівом. Полотенца для басейна видають свіжі, чисті кожен раз, коли попросишь. Також є безкоштовний автобус на пляжі, який ходить в певний час. На пляжі з собою можна взяти чисті полотенца, воду і покривало. Самое лучшее здесь, пожалуй це ресторан, кухня і ребята, які там працюють. Завтрак тут такий, що можна і не обідати. Ізобилие всего, на будь-який смак. Ужин - прекрасний. Кожен день різні гарячі страви, різні десерти і салати. Все очень вкусно. Ресторан чистий, уютный, еда чудова, ребята отзывчивые и хорошие. Окремо хотілося б відзначити Джамілю, яка нам дуже допомогла спочатку адаптуватися. Мой английский без должного опыта совсем опустел, а она на свободном русском нам все рассказала и даже помогла изменить нам номер в начале. В цілому, в ресторані особиста тепла атмосфера, яку створюють люди. Хочу окремо подякувати Махіпала. Цей батько не просто вам допоможе і підніме настрій, він ще дуже хороший співбесідник. Спасибі всім поворам, офіціантам за неповториму атмосферу і незабутні відчуття. В цей ресторан нам би хотілося повернутися. Небагато варто розповісти про місто Ель Фуджейра. В готелі ми проводили трохи часу, в основному старалися вибиратися на пляж і екскурсії. Сам город скромный, если сравнивать с Дубаем. Но для пари с ребёнком самое то. Увечері можна прогулятися навколо красивої мечети, з'їздити на пляж, а також пройти по магазинах на будь-який смак. Для росіян можу сказати, що ціни в супермаркеті на продукти і в кафе типу Фаст фуд приблизно в два рази вище, ніж у нас. Також краще заздалегідь купити переходник для розетки. Там він коштує приблизно 1000 - 1500 рублів. Ехать на новогодние праздники сюда однозначно стоит. Тут намного теплее, чем в Дубае. More отличное, волны великолепно, очень красиво, можно наблюдать прилив и отлив в течение нескольких часов. Песок на пляже великолепный - очень мелкий, приємный, тёплый. Ребенок буде в восторге от замков из песка. Також тут багато ракушек, які не залишають рівнодушними навіть дорослі, а на камнях гріються на сонці краби, що теж розвеселить вашого ребёнка. Стоит також розповісти, що оглядові екскурсії в Дубай і Оман ( круїз на невеликому катері по оманському заливу ) стоять ваших грошей - приблизно 100 доларів на людину. Якщо ви з дітьми рекомендують брати круїз на кораблі. Там ви дійсно віддохнете. У нас ребенок трогал навіть свіжовиловленну акулу, дуже круто. Після таких позитивних емоцій від поїздки, той негатив спочатку здається нічим, у порівнянні з усіма подорожами. Так, якщо ви надаєте такий же бюджет, то цілком можна порекомендувати цей готель і не замовляйте заздалегідь попросити номер для некурящих, якщо вам це необхідно. Якщо можна дати рекомендації готелю, то вони будуть наступні: - бути уважнішим до гостей, для яких важливо вибрати номер за типом курящий / некурящий. - коли я сидів як то в лобі і бачив, як виїжджають гості, то звернув увагу, що в основному гості виїжджають на трансфер в аеропорту і в обіднє час. Было б неплохо запропонувати гостям в якості компліменту невеликий ланч бокс, в якому могли бути сендвичі з тостів і вітчини з сиром і овочами. Після обіду ці продукти залишаються у великій кількості. Готель на цьому не потребує грошей, а придбає довольних гостей і хороші відгуки. Спасибо за отдых! Показати ще

Lesia
Вот приехали из ОАЭ 04.12.2019 г. Начитавшись восторженних відгуків, ми залишили свій вибір саме в цьому готелі. Номер-апартаменты. Достаточно великий, уютный. Напоминает квартиру-студию. Є все для зручності. Так, нюанси по чистоті були ізначально, наприклад, весь ковролін в пятнах то чи від кофе, то чи від вина. У ванній кімнаті пол був у чорних довгих волоссях. Плюс возле самой ванной в швах між кафельною плиткою відмінно красується плесень. Але ми були все рівно довільни. Так як приїхали ближче до вечора, то вид із вікна дуже порадував. Красивая мечеть с подсветкой. Огоньки на будівлях. Все смотрелось реально красиво. Утром ми вже побачили розриті дороги, екскаватор, а з інших кімнат виднілися тільки стройки. Нам реально повезло. Дорогу возле готелю перебігають по буеракам. Машины не притормаживают. Но чуть дальше есть даже светофор и зебра, там водії вже дотримуються правил. Але якщо немає світлофора і просто зебра, то нікому ви не важливі. Наедут и не заметят. Вернемся к отелю. Ми заїхали 23 листопада. Первые три дня каждый день убирали номер, но полы не мыли. Тумбочки теж мильні були. Потом перестали приходити вовсе. Ми просили три дні принести нам зубні щітки і туалетну паперу. Принесли тапочки. Хоча на ресепшен є рускоговорящая адміністратор і вона вже на англійській мові два раза просила. Но, уви. Поняли с раза пятого. Просили принести другий халат, принесли полотенце. И так во всем. Мусор стояв уже кілька днів і почав, природно, видавати неприємні запахи. На мої питання мені відповіли, що апартаменти збирають 2 рази на тиждень. До цього чому-то були інші правила. Ребята, так за ці номери платять в 2 рази більше. И там есть кухня, а это понимает наличие пищевых отходов. Після скандалу прийшли убрали. Но опять поли не мылись. Чёрные волосы с пола убрали нас сами. Сервіс майже на двоєчку. Ми не відразу знали, що там три готелі в одному, так сказати. Ададжио, Новотель і Ібіс. У трьох готелів один невеликий басейн і один ресторан. Коли ми приїхали, народу було реально нормально. Но потом отели все заселились и началась песня. Во-перше, ці готелі любят вибирати громадян із сусідніх держав. Оман, Ємен, Катар і т.д. Вони все в'їжджають з великою кількістю дітей. Уровень культуры остается желать лучшего. Хлеще нас русских в сто раз. Приборами мало кто умеет пользоваться. Дети хватают все руками, бросают. Ти винужден стояти біля ресторану і ждати, коли звільниться столик і уберут за цими людьми. Офіціанти просто "зашиваются", убираючи за ними весь погром. Ми стали йти позже. І часто бачили на особах персоналу облегчення, коли вони бачили європейців, росіян, українців. Серед будь-якої нації є невипитані люди. Це понятно. Але все-таки ці люди абсолютно з іншої планети. В підсумку,в басейні ми перестали йти зовсім. Тому що там була тусовка в національних плавальних костюмах, і нам просто не хватало місця. Все-таки для кожного готелю повинен бути свій ресторан і басейн. Хочу відзначити їжу в ресторані. Тут ставлю плюс. На будь-який смак можна що-то знайти. С фруктами, правда, беда. Но це проблема країни. Там нічого не виходить. А привозные фрукты зеленоватые. А так хорошее мясо, выпечка и многое другое. Асортимент нормальний. Голодным точно оттуда не уйдешь. Показати ще

Eugenia L
Взяли тур у Фуджейру в останній момент із розряду "горячих". На вибір було розміщення в Новотель і Адажіо. Вибрали Адажио, т.к. цей готель позиціонується як апарт, т.е. з обладнаною кухнею і стіралкою. И ни разу не пожалели. Ездили вшестером: 2 сім'ї по 3 людини. Інфраструктура загальна на 3 готелі: Ibis, Novotel і Adagio. Завтракать и ужинать ходили в ресторан. Отличные завтраки и ужины!! За це надо поставити 10 балів! Какое м'ясо, мммм, які салати, .... і фрукти! Уборка номерів - 2 рази в тиждень, але якщо попросити, без проблем уберуть і завжди видають полотенца, халати, чай-кофе-воду. В номері 2 кімнати: гостина з кухонною зоною і спальня, плюс 2 санузла, один великий з душем, другий маленький і без. В кожній кімнаті свій кондей, т.е. кімнати охолоджуються на все 100%. Персонал готелю дуже приємний і заботливий. Особое спасибі менеджеру Алі, який часто повідомляв про наші справи, т.к. сім'я у нас велика, допомогла з викликом лікаря для малюка, організувала нам найкращі місця на новому банкеті і ланчбокси в день отъезда. Місце розташування готелю дуже хороше. Рядом знаходиться супермаркет Лу-Лу, в якому є все або майже все. Це найбільший супермаркет у місті. На обід ми ходили в Брокколі, виглядає як фастфуд, але є дуже смачна, а порції більші. 7 дней пролетели быстро, дети рыдали и не хотели уезжать. Вайфай без проблем в'їзде, включаючи басейн. Русскоязычное ТВ вроде є 1 канал, але ми брали ноут і на ньому дивилися ютубчик і сериалчики Показати ще