Відгуки з Tripadvisor

19Alex66
Отель остался очень задоволен. Розташований в зручному місці, поруч з метро, багато кафе і магазинів. На регистрации є русскоговорящая співробітниця. Завтраки нормальні, вибір не дуже великий, але все смачно. Номери більші з оригінальним дизайном, але малюнки на стінах і відсутнє тепле покриття на пів навіюють «холод». Інтер'єр в холлах готелів теж оригінальний, але то чи староват, то чи не дуже ухожен. Wi-Fi досить шустрий. Показати ще

Sergei Snetkov
Цікава ідея, чудовий дизайн і навіть сучасні інновації. Но во всем проглядывает какая-то заброшенность. При заселенні берут депозит. Добре, але було б добре знати про це заздалегідь. Ми жили во «второму корпусі», в нього можна попасти через бар (крите патіо). Цей же бар використовується для сніданку. Не дуже зручно, коли мимо тебе ходять люди з чемоданами. Дизайн готелю і номери без питань дуже цікаві і продумані. І в тому числі комфортні. Двері відкриваються QR-кодом, який надрукований на картці «ключе». Потрібно пристосуватися до розрахунку, відкрити двері відразу або хоча б протягом хвилини нам не вдалося ні разу. На ключі написано, що номер можна відкрити мобільним телефоном, для цього потрібно звернутися на ресепшн. Странно, що при заселенні нам об цьому так і не розповідали. При заселенні попросили утюг і доску. Обіщали через 5 хвилин: так і не принесли. На наступний день спустились на ресепшен, попросили ще раз. Я принесли доску і утюг і словами «еслі звичайно хочете, я віднесу у Ваш номер» віддали.... чому я не подзвонив і не попросив з номера? Можливо я відупел, но я так і не зміг поняти як мені подзвонити на ресепшн. При цьому в номері був смартфон (андроїд) з безкоштовними міськими та міжнародними дзвінками. У нем було багато реклами Лаффайетт, які купони на скидки і природно інтернет-браузер. Дуже круто, але я так і не поняв, зачем він мені потрібен. Ще був аналоговий телефон, але на ньому ми вдвоємо з женою так і не найшли кнопку «ресепшн». О плюсах: у нас был по паризьким меркам оооочень великий номер. З великою шафою, потрясающе м'яким душем (лейка), ванною і двома раковинами. Естественно кондиціонер, мінібар і все прочие задоволення. Великий телевізор із записаними фільмами, в тому числі озвученими російською. Кстати, счёт и анкету в готелі видають на русском. Маленький мінус: яка-то доісторична система внутрішньої підсвітки. У кровати кілька кнопок для вибору «настройки (цвета) освещения комнаты». Але тут застосовуються лампи з фільтрами і вони реально шумні. К тому же іноді глючат і змінюють колір «вдруг». Ещё один плюс завтрак. Я хотів написати восторженний відгук окремо про сніданок: потрясающе смачну каву двох сортів на вибір, дуже смачні продукти і випічка. Іноді можуть забути убрати посуд зі столом або викласти чашки та ложки, якщо вони закончилися, але якість сніданку вище ці недостатні.... і вдруге, в останній день, у воскресенье, всі мої восторги були омрачені відсутністю гарячих страв. Парень, який обслуговує запит скаргно: «я розумію, що це не ваша вина, але повар сьогодні чому-то не прийшов».... я розрахував, що при чекауте перед нами хоча б вивинитися, але нет... списали 4 євро за випитую нами в номері колу і навіть не запитали, все чи нам сподобалося. І від цього опять же стало образно. Правда вже майже сонний батько з ресепшн, який уходив домой помог моей жене довезти чимоданы до таксі.... за что ему спасибі. Жаль, но давати цьому отелю другий шанс я вже не хочу. Все-таки це не самий дешевий варіант і за ці гроші хочеться отримати що-то більше, ніж просто великий номер з хорошим дизайном і смачним йогуртом і кавою. Показати ще

yanayana16
Віддихали в цьому готелі перший раз, і вернемся знову! Дуже сподобалися більші номери, що редкость для Парижа. Очень хорошие завтраки, с большим выбором! У кожному номері є телефон, його можна брати з собою, щоб користуватися інтернетом і здійснювати дзвінки! В готелі є русскоговорящий персонал! І навколо готелю багато ресторанів, магазинів, метро поруч! Показати ще