Клієнти змінюються, а з ними і правила гри. Як вивчати аудиторію, щоб тури продавалися легко?
Звернення до туристів і турагентів щодо турів, які припадають на карантин. ОНОВЛЕНО 12.03.21
Епідемія коронавірусу COVID-19 стала надзвичайною ситуацією для всього світу. Глобальний карантин, заборона туристичних поїздок — вимушені заходи країн для попередження подальшого розповсюдження недуги.
Адаптивний карантин в Україні продовжено до 30 квітня 2021 року. Для уточнення чинних умов перебронювання увійдіть як Агент 1
Сьогодні весь світ завмер, аби спільними зусиллями подолати цей виклик. Такого ще не траплялося. Але зараз це єдиний спосіб вберегти людей та згодом отримати можливість знову безпечно для всіх відкрити свої кордони.
Останні тижні були надскладними для всіх. Шквал новин про поширення коронавірусу, стрімке закриття кордонів багатьма країнами не просто налякали людей і змінили їхні плани, але й застали зненацька тисячі наших співгромадян та іноземних туристів на відпочинку.
Команда Join UP! працювала у режимі нон-стоп, аби терміново повернути всіх додому. Завдяки злагодженій роботі наших надійних партнерів — агентів, франчайзі, представництв та приймаючих сторін, а також підтримці нашого стратегічного партнера SkyUp Airlines, всі 14 220 туристів вже безпечно дісталися своїх домівок.
Ми всі є очевидцями, що ситуація змінюється дуже динамічно. Чи не щодня Уряд ухвалює нові рішення та розпорядження, спрямовані на попередження розповсюдження епідемії COVID-19. Ми їх неухильно дотримуємося. Зараз карантин в Україні продовжений до 30 квітня 2021 року в адаптивному варіанті.
В той же час ми доклали багато зусиль, щоб знайти прийнятне рішення для тих, чия поїздка не відбулася або не відбудеться через впровадження карантину. Хоча цей захід визнано форс-мажором, ми хочемо запропонувати альтернативу, яка дозволить не втратити витрачені кошти та зберегти можливість відпочинку, який планувався.
Просимо туристів, які придбали тури у період відпочинку, який збігається з періодом заборони авіасполучення, звертатися до своїх турагентів. Всім турагентам буде направлено детальні інструкції щодо обробки звернень туристів.
Дякуємо нашим туристам за розуміння і просимо не наполягати на ануляції турів, обираючи натомість перебронювання.
1 Оновлення від 24.02.2021