• [email protected]
    • +38 (044) 303 9 303
    • (0800) 30 97 97 - дзвінки безкоштовні по всій Україні

Агентам

Подорожуйте Україною без турбот: комплексне страхування та захист від скасування поїздки через COVID-19

Справжня подорож – це та, де ні про що не турбуєшся, а насолоджуєшся відпочинком. Бути впевненими туристам допомагає страховка. При чому це правило діє однаково і за кордоном, і в Україні. Туроператор Join UP! дбає про гарні враження від подорожей і допомагає відчувати себе ще більш захищеними. Відтепер Join UP!, разом зі страховим партнером СК «Ю.Ес.Ай», пропонує відпочивальникам убезпечити себе від скасування подорожі Україною через COVID-19.

Розповідаємо докладно, як убезпечити себе в нових умовах подорожей, чим відрізняється стандартний туристичний поліс від страхування додаткових ризиків, а головне – як зробити свою подорож безпечною.

1. КОМПЛЕКСНЕ СТРАХУВАННЯ ПОДОРОЖУВАЛЬНИКІВ В УКРАЇНI

ПОКРИЄ ВИТРАТИ НА ЛІКУВАННЯ

(назва при бронюванні:

  • Звичайна медична – 50 000 UAH (UFI) (2) N (50000 UAH),
  • Спортивна – 50 000 UAH (UFI) (2 sport) N (50000 UAH))

Комплексне страхування включає:


страхування медичних витрат

страхування від нещасного випадку

Важливо! Медичними витратами, які компенсуються страховою компанією, є всі медичні призначення, пов’язані з діагностикою, лікуванням, госпіталізацією тощо, за які медичний заклад може виставити рахунок.

COVID-19, як і будь-яке інше вірусне захворювання, входить до переліку страхових випадків, що покриваються страховою компанією.

Легкий перебіг хвороби. Послуги лікаря, обстеження для підтвердження хвороби, препарати для амбулаторного лікування легкої форми та інші медичні призначення, пов’язані з діагностикою та лікуванням коронавірусної хвороби, підтверджені рахунками компетентного лікаря/установи, компенсуються страховою компанією.

Ускладнений перебіг захворювання. Стаціонарне лікування ускладненої форми коронавірусної хвороби передбачає перебування у спеціалізованих інфекційних клініках, забезпечується державою і не потребує медичної компенсації від страхової компанії. При цьому додаткові витрати на лікування, які можуть бути підтверджені рахунками, покриваються страховою компанією.

Перебування на самоізоляції. Якщо турист захворів сам, або був у контакті з хворим і повинен проходити самоізоляцію, його витрати на проживання і харчування протягом цього часу компенсації з боку страхової компанії не підлягають. Однак медичні препарати, призначені для лікування та підтверджені документально, компенсуються.

Зверніть увагу!

  • Тести на COVID-19 страховою компанією не оплачуються.
  • Страховка діє виключно на території України для українців та іноземців.

2. СТРАХУВАННЯ ФІНАНСОВОГО РИЗИКУ СКАСУВАННЯ ПОДОРОЖІ

ЗБЕРЕЖЕ ГРОШІ, ЯКЩО ТУР НЕ ВІДБУВСЯ

(назва при бронюванні: Дод. Фiн ризики COVID 19 UKR)

Цей вид страхування не є обов’язковим для поїздки територією України, але ми завжди рекомендуємо його нашим мандрівникам, оскільки він компенсує вартість скасованого туру та інші витрати, якщо:

  • Виявлено розлад здоров’я Застрахованої особи внаслідок інфікування вірусом COVID-19 (Коронавірус), що підтверджено лабораторними дослідженнями шляхом тестування методом полімеразної ланцюгової реакції (ПЛР):
    • який підтверджує позитивний результат щодо інфікування вірусом COVID-19 (Коронавірус), здійснено не раніше 00 годин 00 хвилин дня, що слідує за днем початку строку дії Договору страхування щодо Застрахованої особи;
    • на дату початку запланованої поїздки (туру) Застрахована особа продовжує хворіти внаслідок інфікування вірусом COVID-19 (Коронавірус).
  • Підтверджена необхідність перебування Застрахованої особи на самоізоляції на дату початку запланованої поїздки внаслідок контакту з особою, яка мала здійснити заплановану поїздку (тур) разом з Застрахованою особою та яка інфікована вірусом COVID-19 (Коронавірус), що підтверджено лабораторними дослідженнями шляхом тестування методом полімеразної ланцюгової реакції (ПЛР):
    • який підтверджує позитивний результат щодо інфікування вірусом COVID-19 (Коронавірус), здійснено не раніше 00 годин 00 хвилин дня, що слідує за днем початку строку дії Договору страхування щодо Застрахованої особи;
    • на дату початку запланованої поїздки (туру) Застрахована особа продовжує хворіти внаслідок інфікування вірусом COVID-19 (Коронавірус).

Важливо! Страховою компанією компенсується повна або часткова вартість туру (залежно від оплати туру), в який турист не може поїхати внаслідок захворювання коронавірусною хворобою.

Розгляд відшкодування повної чи часткової вартості туру можливий за умови надання ПЛР-тесту, виписки з амбулаторної/стаціонарної картки хворого чи ін. офіційних медичних документів, які засвідчують інфікування вірусом COVID-19 (Коронавірус) за день (24 год) до початку туру.

  • Вартість такого страхового поліса становить 125 гривень.
  • Страхова сума – до 40 000 гривень.
  • Франшиза 10%.

КУДИ І ЯК ЗВЕРНУТИСЯ ЗА ДОПОМОГОЮ

Порядок звернення за медичною допомогою, а також за страховими виплатами через коронавірусну хворобу такий само, як і при настанні будь-якого іншого страхового випадку. Зателефонуйте або надішліть повідомлення до служби цілодобової підтримки за номерами, вказаними в полісі, а також у мобільному додатку TravelHelp.

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОТРІБНО НАДАТИ ЗАСТРАХОВАНІЙ ОСОБІ, ЩОБ ПІДТВЕРДИТИ НАСТАННЯ СТРАХОВОГО ВИПАДКУ ТА РОЗМІР ЗБИТКІВ (ВИТРАТ)

  • письмова заява про настання страхового випадку з описом обставин його настання;
  • свідоцтво про страхування Застрахованої особи;
  • договір на туристичне обслуговування;
  • документи, що підтверджують факт оплати туру Застрахованою особою;
  • ваучер, квитки;
  • паспорт (ID-картка) та індивідуальний податковий номер;
  • документи, що підтверджують повернення туристичною компанією Застрахованій особі суми грошових коштів (її частини) згідно з договором на туристичне обслуговування чи іншим правочином, що засвідчує умови здійснення туристичної подорожі (зокрема, калькуляцію суми повернення та видатковий касовий ордер тощо) – за наявності;
  • довідка туристичної компанії, оформлена на фірмовому бланку з оригінальною печаткою та підписом керівника, про понесені Застрахованою особою витрати згідно з договором на туристичне обслуговування чи іншим правочином, що засвідчує умови здійснення туристичної подорожі;
  • документи транспортної компанії, готелю та інших установ, послугами яких планувала скористатись Застрахована особа для організації подорожі за кордон, що підтверджують наявність збитків, пов’язаних із ануляцією проїзних документів, відмовою від заброньованого у готелі номера тощо;
  • документи, необхідні для встановлення обставин страхового випадку, а саме: ПЛР-тест, виписка з амбулаторної/стаціонарної картки хворого та ін. офіційні медичні документи, що засвідчують захворювання на COVID.