Агентам

«Навчання, як акумулятор – якщо його не заряджати, то далеко не поїдеш»

Олексій Китович, керівник агенції Join UP! to travel у Чернігові, розповів, чому йому довелося внести кардинальні зміни до команди та як постійне навчання допомагає його справі стрімко зростати.

ПРО РОЗВИТОК

Я багато років віддав туристичній сфері. За час роботи моє бачення бізнесу дуже змінилося. Перш за все – у підході до роботи. Прибуток перестав бути самоціллю – сьогодні ми акцентуємо увагу на якісному обслуговуванні клієнта, врахуванні його потреб. Також тримаємо фокус на навичках і експертизі менеджера та атмосфері, яка панує в колективі. Коли відштовхуєшся від нових цілей, то і результати інші. Гроші прийдуть самі. Ми насамперед стараємося надавати якісний сервіс. Думаю, це і є однією з основних причин нашого зростання. Але сьогодні наш бізнес став більш системним.

За останні півтора року ми запровадили СРМ, IP-телефонію, регулярні наради. Ще одна наша фішка – внутрішня валюта (гроші за послуги менеджера, які він потім може витратити всередині компанії). Також ми зняли зайве навантаження з менеджерів там, де це було можливо. Тепер контентом, друком документів, реєстрацією клієнтів на рейс, заповненням анкет, проведенням оплати турів і таким іншим займаються окремі фахівці. Так ми відтяли зайве і дали змогу кожному робити те, що виходить найкраще.

ПРО КОМАНДУ МРІЇ

Нещодавно ми реформували більшу частину команди. Цього вимагало наше швидке зростання, адже багато хто з наших співробітників не був готовим до змін. Акценти варто було скоригувати, а цінності переглянути, тому ми бажали знайти однодумців. Виявилося, що набагато простіше відшукати тих, хто вже перебуває з нами на одній хвилі, аніж намагатися змінювати людей та їхні переконання.

Нашою основною метою був пошук командних людей зі схожими на наші поглядами на майбутнє, бажанням разом зростати та розвиватися. Маю власне мірило успішного найму. Якщо дивлюся на людей у команді і розумію, що готовий найняти їх знову – все пройшло як треба.

ПРО ВАЖЛИВІСТЬ НАВЧАННЯ

Я порівнюю навчання з акумулятором – якщо його не заряджати, то далеко не поїдеш. Я сам постійно перебуваю у процесі здобування нових знань. За рік я інвестував у цю справу близько 4 500 доларів, без урахування рекламних турів. Вважаю, що найцінніше навчання для працівників сфери туризму – це насамперед рекламні тури і збільшення експертності. Курси ж треба підбирати, виходячи з потреб та стратегії розвитку фірми.

Розумію, що надзвичайно важливо робити акцент і на навчанні команди, проте поки що виходить приділяти йому не так багато часу, як хотілося б. Ми, звичайно, постійно проводимо планерки, летючки, збори. Та основний процес припадає на спад сезону. У цей час ми вивчаємо напрямки, техніки продажів, процеси роботи. Окрему увагу приділяємо взаєминам з клієнтами. Упевнений, що з командою, як і з дітьми – краще навчати на особистому прикладі. Я особисто пройшов усі ті самі етапи, що й вони, крім того, досі беру участь у продажах, тож можу керуватися не тільки теорією, а й власним досвідом.

 

Книжкова полиця від Олексія

Для менеджерів: 

“Домовлятися завжди. Як досягати максимуму в будь-яких перемовинах” Гевін Кеннеді

“Дам не дам” Александр Соколов

“Роскошный сервис в туризме” Юлия Алексеева

“Новые правила деловой переписки” Максим Ильяхов, Людмила Сарычева

Для керівників: 

“Атомні звички” Джеймс Клір

“Техніка продажу SPIN” Ніл Рекгем

“Как достичь цели” Шон Кови

“5 вад у роботі команди” Патрік Ленсіоні

 

 

ПРО СЕКРЕТ УСПІХУ

Час від часу варто проводити ревізію свого бізнесу. Навіть тоді, коли здається, що все йде добре. Починати її варто з самого себе. Змінюючись сам, починаєш помічати, як змінюється все навкруги. Необхідно розвивати свою особистість. Можливо, навіть знайти наставника, щоб не проходити цей шлях на самоті.

Сьогодні у тренді розвиток особистого бренду. Нецікавій людині, амбіцій якої вистачає тільки на те, щоб жалітися та опускати руки за першої нагоди, не вдасться багато чого досягти. Результати отримують тільки ті, хто будь-які складнощі та виклики сприймає як можливості для зростання і трансформації.

Ми часто чуємо про те, що бізнес іде в онлайн – але я вважаю, що люди йдуть до людей. Не всі хочуть мати справу з HTML або голосом у слухавці, багато хто все ще прагне живого спілкування. Тому ми й розвиваємо свої сторінки в Instagram, активно ведемо YouTube і особисто спілкуємося з клієнтами.

Моє життєве кредо: Роби сьогодні те, що не хочуть інші, і завтра житимеш так, як вони не можуть.
Життєві принципи: Будь наполегливим, умій довго бити в одну точку, цінуй друзів, будь цікавим!