Агентам

MICE: подорожі з користю для бізнесу

За 2020 рік дуже багато чого змінилось – кожен з нас набув нових звичок та переорієнтувався відповідно до реалій. Це відбилося на всьому – тепер ми частіше купуємо продукти та речі в Інтернеті, почали інакше подорожувати, ретельніше вибирати заходи, які відвідуємо. Цей список можна продовжувати, але сьогодні ми хочемо поговорити саме про івенти – ту сферу, яка за цей рік зазнала багатьох змін, і яка, трансформувавшись та оновившись, знову набирає обертів.

Останнім часом ми спостерігаємо зростання кількості запитів до відділу MICE, тому вирішили розказати вам більше про нього, та про те, як івенти можуть допомогти бізнесу.

Катерина
Бассак
заступник керівника
відділу організації заходів:

ЯКІ ПИТАННЯ МИ ВИРІШУЄМО?

Поняття MICE-туризму давно прижилося у бізнес-колах, адже такі події можуть розв’язати багато бізнес-задач. Зазвичай до відділу MICE звертаються із запитами щодо організації групової подорожі. Наша компанія організовує подорожі під ключ в Україні та за кордоном – бізнес-зустрічі, корпоративний відпочинок, тімбілдінг, проведення семінарів та форумів, фестивалі, літні дитячі табори, спортивні змагання, весільні церемонії, вечірки та багато іншого. Кількість осіб може бути від 10 до 1000 і навіть більше.

ЩО РОБИТИ ІЗ ЗАПИТОМ?

Перший крок – написати запит на пошту [email protected], в якому детально описати побажання та очікуваний результат.

Що має бути прописано:

дати подорожі

кількість осіб у групі

мета

бюджет на особу або групу

додаткові послуги (гала-вечері, екскурсійні програми, оренда конференц-салону та інші побажання)

Обробка запиту триває 3-5 робочих днів. Кожен запит обробляється менеджером відділу MICE. У зазначені терміни клієнт отримує пропозицію. Звісно, потім ми зустрічаємось з клієнтом – адже нам важливо, щоб ви точно отримали саме те, що хотіли. Ми ретельно брифуємо, розпитуємо про цілі – адже наша участь у проекті може бути дуже різною: від організації перельоту-проживання до повного «під ключ» супроводження – з підбором спікерів, запрошенням журналістів, організацією фото- чи відеозйомки… З нами дійсно можливо все!

ЧОМУ САМЕ З НАМИ?

Відділ MICE Join UP! – це команда, яка може оперативно вирішити вашу задачу та запропонувати хороші умови. Оскільки ми є постачальником послуг з перших рук, то швидко зможемо надати вам всю необхідну інформацію і ціни та узгодити інші моменти. У нас є всі переваги у вигляді авіакомпанії-партнера SkyUp, тісної співпраці з приймаючими компаніями у різних країнах світу (на даний момент у нашому портфелі більше ніж 50 напрямків). Ми співпрацюємо з пулом компаній та спеціалістів, які підходять до задачі комплексно, маючи за плечима величезний досвід, що вимірюється сотнями вдало проведених івентів, а також – спираємось на експертизу від керівників напрямків, які досконально знають особливості різних країн та готельну базу.

Кожен запит – це новий проєкт. Вам не потрібно контролювати всі процеси, використовуючи безліч компаній-представників, пропозиції яких треба узгоджувати. Єдине, що необхідно – відправити запит на пошту [email protected]. Проведення заходу – це обличчя компанії. Ми розуміємо, як це відповідально, тому працюємо лише з перевіреними партнерами. Вам необхідно забронювати готель, купити квитки, організувати вечірку на березі моря, похід у гори, весілля, бізнес-зустріч з партнером, церемонію нагородження найкращих працівників, провести змагання – і ви не знаєте з чого почати? Ми консолідуємо усі послуги в одному місці. Клієнту залишається лише насолоджується процесом та отриманим результатом. Наша мета не просто якісно виконати замовлення, наша мета – вразити!

НОВІ ЧАСИ – НОВІ РІШЕННЯ

Звісно, що під час пандемії багато чого змінилось – особливо у проведенні заходів в інших країнах. Працювати стало важче, але від того – ще цікавіше! Ми вже провели кілька заходів, дотримуючись і всіх побажань клієнта, і всіх норм безпеки. Окрім цього – активно вивчаємо та переймаємо міжнародний досвід, щоб у будь-якому випадку запропонувати рішення вашої задачі та формат, що дозволить кожному учаснику почуватися у безпеці.

Світ активно перейшов на онлайн-конференції, і ми також не виключення (ZOOM, Microsoft Teams, Skype тощо, які можна використовувати, маючи лише телефон та Інтернет).

Наразі спостерігаємо ситуацію, коли не тільки робота, а й звичне життя: навчання, розваги, сім’я, друзі – все в online. Тому у людей все частіше виникає потреба в живому спілкуванні. Звісно, ми організовуємо offline-зустрічі, чітко прописуючи регламент. Соціальна дистанція, масковий режим, температурний скринінг, обробка рук антисептиками, дезінфекція та провітрювання місць проведення вже стали звичними реаліями нашого життя.

Безліч площадок для проведення івентів у приміщенні наразі заборонено використовувати для масових зібрань, тому все частіше на допомогу приходять відкриті майданчики, тераси, дахи з чудовими панорамними краєвидами та інші зони на свіжому повітрі. Усе можна облаштувати за власним смаком, наші дизайнери та декоратори завжди готові допомогти.

Так, на підготовку до зустрічі сьогодні необхідно більше часу, зусиль та фінансів, але це наша безпека, яка є першочерговою. Завдяки новим локаціям та ідеям івенти стають більш персоналізованими та атмосферними.

Хочете організувати захід? Тоді пишіть нам! Усі деталі – тут.