Агентам

«Ми відкрили 6 нових ринків менше ніж за рік. Працювати непросто, але підтримка українців допомагає триматися», — Марина Дайнеко на форумі «Туризм в Україні: виклики та відновлення»

«Повномасштабне вторгнення мало б вбити туризм. Але індустрія живе. За рік війни ми пройшли крізь виклики збереження команди і виживання та адаптації до нових реалій і розгортання діяльності на нових ринках. Ми почали працювати в Казахстані, Польщі, Литві, Латвії та Естонії».

«За перший сезон в країнах Балтії зайняли 25% ринку, у березні стартуємо в Румунії», — розповіла Марина Дайнеко, директорка з продажів туроператора Join UP!, під час виступу на Міжнародному туристичному форумі «Туризм в Україні: виклики та відновлення». Подія відбулася 21-22 березня 2023 року.

За словами Марини Дайнеко, попри підтримку України в Європі, розгортати діяльність на нових ринках дуже складно, адже на тлі війни бізнес з українським корінням сприймають як високоризиковий, тому ставляться упереджено та висувають підвищені вимоги. Надзвичайною підтримкою на етапі становлення стає лояльність наших співвітчизників, які опинились за кордоном та вибирають знайомий їм бренд.

Також потужною опорою туроператора залишається співпраця з туристичними агентствами — до війни у партнерській мережі компанії було понад 6 500 турагентів, та стратегічним партнером SkyUp Airlines, на крилах якого українці зараз можуть літати на відпочинок з найближчих до кордонів з Україною аеропортів.

Марина
Дайнеко
директорка з продажів туроператора Join UP!:

Завдяки гнучкості, сміливості, швидкому реагуванню та цілодобовій готовності наших фахівців надавати туристам і агентам необхідну підтримку, нам вдалося вистояти і зберегти команду. Частину українських співробітників ми тимчасово релокували за кордон. І великою мірою саме зусиллями української команди на нових ринках ми сьогодні надаємо сервіс, який змінює уявлення та руйнує будь-які стереотипи європейців щодо українського продукту.

Ще одним важливим акцентом поточної діяльності бренду Join UP! є дерусифікація туристичної індустрії. Марина Дайнеко розповіла про ініційований компанією проєкт для турагентств «Долучайтеся до українського туроператора!», покликаний допомогти агентам, які раніше працювали з російськими туроператорами або туристичними брендами, що досі залишаються на ринку рф, легше адаптуватись до співпраці з українським туроператором.

Крім цього, важливими процесами в цьому напрямку є:

  • просвітницька робота для співробітників приймаючих сторін, зокрема гідів, що висвітлює відмінності між українцями та росіянами та закарбовує знання про те, що ми не «один народ»;
  • забезпечення можливості проведення окремих екскурсій для українців, не змішуючи їх з туристами з росії;
  • робота з партнерами над наданням послуг на курортах українською мовою, наданням доступу до українських
  • телеканалів, появою українських прапорів на території готелів, де відпочивають українці;
    робота з туристами і партнерами на всіх ринках щодо припинення користування послугами та співпраці з туроператорами, які позиціонують Крим як внутрішній російський напрямок.

Окремо Марина Дайнеко окреслила поточні проблеми українського ринку туризму, як-от регуляцію цін, валютні обмеження, контрактинг та якість сервісу на внутрішньому ринку, і закликала до співпраці всіх учасників туристичної індустрії щодо подальшого системного розвитку внутрішнього туризму, на який зараз через воєнні обмеження зростає попит, та об’єднання зусиль для підготовки до інноваційного відродження туристичної галузі в цілому після нашої перемоги.

Нагадаємо, що Міжнародний туристичний форум «Туризм в Україні: виклики та відновлення» організовано Київським національним університетом імені Вадима Гетьмана за сприяння ДАРТ. Подія має на меті сформувати візію та окреслити шляхи повоєнного відновлення українського туризму. Форум зібрав представників туристичної спільноти з 20 областей України для обміну досвідом подолання перешкод і труднощів, викликаних російською агресією, а також для обговорення перспектив розвитку та подальшої відбудови туристичної інфраструктури у повоєнний період.