Агентам

Канікули під час карантину: Join UP! аналізує, як подорожували українці влітку 2020

Літо 2020 року – випробування для туріндустрії. Наразі ВООЗ більше не рекомендує звертатись до радикальних мір, що зупиняють економіку, однак радить відновлювати галузі, спираючись на нові правила. Втім, у попередні два місяці багато українців вирішили залишитися вдома.

Кількість заброньованих турів, як і самих туристів, у 2020 році скоротилися майже вдвічі. Якщо врахувати, що багато з популярних напрямків недоступні зовсім, то показники ще непогані. Однак падіння все одно стрімке: якщо за липень-серпень 2019 року по турам Join UP! подорожували 207 726 осіб, то за аналогічний період 2020 року – 133 201 особа.

Усі дані наведені станом на 20 серпня 2020 року.

Закордонні подорожі в пріоритеті

Внутрішній туризм все ще «зберігає потенціал». Українці все одно прагнуть поїхати відпочивати за кордон, навіть якщо кількість напрямків значно скоротилась через пандемію. У липні 2020 року частка внутрішнього туризму в структурі продажів Join UP! зменшилась на 1,2% у порівнянні з 2019 роком. У серпні ситуація трохи вирівнялася, але все одно динаміка негативна: -0,1%. Всупереч усім складнощам українці прагнуть відправиться в подорож за межі країни.

Бронювання в два рази швидше

Незважаючи на те, що туристів у 2020 році закликають планувати відпустку заздалегідь – більшість вважає за краще бронювати поїздки ближче до моменту відправлення. Так, якщо порівняти серпень 2019 (дата початку туру) і серпень 2020 року, то кількість днів до початку туру в 2019 році – 27, а в 2020 році – 13. Пояснюється такий тренд легко: правила в’їзду часто змінюються, а закриття/відкриття кордонів відбувається майже щодня.

Динаміка цін: Єгипет дорожчає, а інші навпаки

Відповіддю на коронакризу для багатьох стало зниження цін. Цю тенденцію добре видно за даними ключових популярних напрямків літа – Албанії (2019 – USD 897,9, проти 2020 – USD 790,2) і Туреччини (2019 – USD 941,3, проти 2020 – USD 781,22). Виняток – Єгипет, де середня ціна пакетного туру трохи збільшилась (2019 – USD 703,2, проти 2020 року – USD 823,9).

Дмитро Сєроухов, General director Join UP!: «Після весняної вимушеної паузи туризм знову набирає обертів. Як показують наші дані, люди прагнуть відпочивати, але чекають, коли більше кордонів відкриється, щоб знову вирушити в дорогу. До того ж, правила безпеки оновлені, а значить, збиратися в подорож можна куди сміливіше. Відкриття нових країн – важливий елемент способу життя українців, і ми бачимо, що при правильному і обережному підході комфортно відпочивати можна і зараз».