• USD/UAH 28.5914.08.2020EUR/UAH 33.5914.08.2020
    • [email protected]
    • +38 (044) 303 9 303
    • (0800) 30 97 97 - звонки бесплатны по всей Украине

Агентам

Думка експерта. Навіщо агенту SMM?

Всі ми щодня занурюємось у світ соціальних мереж – гортаємо стрічку, постимо фото, ставимо лайки та сердечки, слідкуємо за цікавими нам людьми… А чи на 100% ви користуєтесь цим каналом, щоб зробити свою роботу ще ефективнішою та цікавішою?

Ми вирішили розпитати про це людину, яка бере від соціальних мереж максимум. Про свої правила, підходи та вплив соціальних мереж на роботу розказує:

Юрій
Генкузен
Директор Join UP! to travel
У Львові на Шептицьких, 25

@henkuzen

Які ваші головні принципи у роботі?

Коли працюєш у туризмі уже декілька років, приходять та напрацьовуються певні принципи роботи, певні межі, які ти ніколи не перейдеш. Особисто для мене та моєї команди головним принципом роботи є чесність та відкритість до кожного туриста. Наша чесність проявляється в усьому. Це і правдива інформація про готелі, які ми продаємо і в яких буваємо, правдива інформація щодо самого туристичного продукту. Наші туристи знають, що коли б вони до нас не зателефонували, з будь-якого питання (і навіть з такого: «Брати нам маски для плавання чи вони будуть у готелі?»), вони завжди отримають відповідь та почують щиру пораду.

Люди цінують чесність та відкритість і дуже сильно відчувають брехню та фальш. Саме тому увесь цей час і донині ці принципи йдуть поряд із нами.

Які ваші спостереження, поради щодо побудови тривалих стосунків з клієнтами?

Насправді я фанат стратегічного маркетингу з побудови довготривалих стосунків з клієнтами. Для мене прихід туриста в офіс означає, що щойно він відкриє наші двері, його вже чекатиме наш затишний офіс із красивими журналами та рекламною продукцією. Пізніше клієнту запропонують каву або чай у брендованій чашці. І коли турист вибере тур – договір він підпише фірмовою ручкою. А пізніше отримає документи, красиво складені в конверті у еко-пакет з логотипом. А ще, усі наші туристи отримують фірмові, брендовані подарунки.

Я завжди створюю та роблю те, що хотів би отримати на місці клієнта. Для мене це дуже важливо і навіть такі мінімальні дрібнички відіграють велику роль. Клієнт це запам’ятовує, оцінює та звичайно звертається до вас ще раз.

Можу порадити звертати увагу на дрібниці. Саме їх найбільше помічають клієнти. Надавайте послуги так, як би хотіли отримати їх ви. Аналізуйте, чи сподобалося б вам таке спілкування із менеджером, якби ви були туристом, та чи звернулися ви б ще раз туди.

Розкажіть, будь ласка, про вашу активну роботу з соцмережами. Як ви прийшли до розуміння важливості цього каналу спілкування, як починали з ним працювати?

О, так. Насправді я не можу стверджувати, що я спеціаліст у соцмережах, адже диплом у мене інший, проте вивчаю їх самотужки вже понад 8 років. Вивчаю на всіх своїх проєктах, завжди стараюся шукати щось нове та прогресивне. Колись, читаючи чергову статтю про маркетинг та SMM, я натрапив на цікаву цитату. Досі не можу дослівно її знайти та не знаю хто її автор. Але звучала вона десь так: «Усі, хто не перейде в соцмережі найближчим часом, змушений буде закритися». Ці слова я дуже добре запам’ятав і зрозумів подальший вектор руху.

Згадайте, як колись було дивно купувати одяг в Інтернеті? Чи будь-які інші речі. Завжди виникали питання: «А якщо мені не відправлять товар?», «А якщо це шахраї?». Проте, як ми реагуємо зараз, коли відтоді пройшло вже 10 років.

Світ змінюється і наше завдання – встигати за ним. В іншому разі – світ просто поглине вас.

Свої перші кошти ще десь у 17 років я почав заробляти саме в Інтернеті, що ще десь 7-8 років тому здавалося майже нереальним. Зараз я активно проходжу різні курси, тренінги та стежу за всіма новими тенденціями у соцмережах та SMM. Це канал, який дає нам дуже великий відсоток продажів, адже безумовно дуже зручно поспілкуватися з менеджером у месенджері, обрати тур та прийти в офіс лише по договір. У XXI столітті люди почали цінувати час. І саме соцмережі допомагають нам у цьому.

Що б ви порадили агентам, які ще не звернули увагу на соцмережі? З чого їм варто починати?

Мені здається, людей, які тим чи іншим чином не звернули увагу на соцмережі, не існує. Є люди, які просто не до кінця або неправильно їх використовують. У цьому і полягають найбільші помилки. Напевно, усі помічали сторінки відомих ресторанів, магазинів чи супермаркетів. Звертали увагу на самі пости та стилістику? Так от, почати слід із власного стилю та власної подачі, адже це «фішка», завдяки якій вас будуть запам’ятовувати ваші клієнти.

Почніть із складення контент-плану для основних соцмереж. Це Facebook та Instagram.

1 Пишіть якісні пости із красивими, стилізованими під ваш бренд фото.
2 Пишіть без помилок та не використовуйте сотні смайлів.
3 Пишіть менше, але якісніше і отримаєте більший результат.
4 Пишіть не лише пости з пропозиціями, а й ще й інформаційні, інтерактивні та розважальні.
5 Знаходьте золоту середину між ними.
6 Тестуйте час публікації, для отримання максимального органічного охоплення аудиторії.
7 Слідкуйте за тенденціями.

Ваші «секрети» та поради загалом по веденню соцмереж, просуванню в них?

Мої «секрети», мабуть, прості. Це якісний та продуманий контент. Я люблю стиль у всьому. Починаючи з назви, фонового фото та обкладинки і до правильно заповненої інформації у профілі та наповнення. Адже бувають такі спільноти, що переглядаючи їх, я починаю відчувати, як лопають судини в моїх очах (жартую).

Мої поради такі:

Будуйте свої соцмережі, як власний бренд.
Публікуйте якісні матеріали, приділяйте час їхньому написанню та створенню.
Не використовуйте плагіат. Творіть власні ідеї.
Використовуйте платну рекламу у Facebook та Instagram, не шкодуйте на це ресурсів.
Тестуйте рекламу, яку ви запускаєте, і результати від неї та вдосконалюйтеся.
Пройдіть навчання з SMM, маркетингу, графіки та копірайтингу, адже без цього у вас нічого не вийде.
Як вибудовувати власний бренд у соцмережах?

Я люблю переглядати рекламу та сторінки відомих брендів і просто отримую задоволення від гортання стрічки. Для побудови власного бренду компанії можна використовувати усі поради, які я давав вище. Це якісний та продуманий контент, контакт із аудиторією та фірмовий стиль.

Якщо говорити про особистий бренд експерта, тоді тут важче. Ми не сховаємося за красивим лого чи обкладинкою, фото із Pinterest’у чи фотостоків. Ми показуємо себе повністю. Я веду свій блог в Instagram та Facebook, хоча не об’єдную їх через абсолютно різні аудиторії. Але скажу, що це важка і велика праця, адже ти ділишся порадами, секретами, різними маршрутами та інформацією, на що витрачається купа часу. Буду відвертим, інколи у мене буває період, коли я можу нічого не публікувати. Це погано, адже тоді втрачається контакт із аудиторією.

У такій справі дуже важливо все робити регулярно. Але секрет тут теж простий – якісний та цікавий контент.

Чого ніколи не можна робити у соцмережах?

На думку багатьох, у соцмережах можна робити будь-що, адже є чарівна кнопка «delete» та «ban», які знищать усі наші слова, фото та коментарі. Але це не так. Якщо говорити про бренд, то можна виділити декілька пунктів, які ніколи не можна робити:

  • Відповідати на звернення клієнтів з великою затримкою або взагалі їх ігнорувати.
  • Ігнорувати коментарі клієнтів та інші спроби взаємодії.
  • Різко змінювати стиль та робити експерименти. Краще все випробовувати на тестових сторінках.
  • Публікувати інформацію, яку пізніше захочеться видалити. Слід спочатку все добре обдумувати.

Сподіваємось, що ці поради стануть вам у нагоді вже сьогодні та надихнуть на пару нових ідей!