Агентам

KING’S HOTEL KING’S HOTEL 3

Угорщина, Центр

Готель King’s Hotel знаходиться в відремонтованій будівлі 19 століття в центрі району Пешт Будапешта. Елегантно декоровані номери обладнані кондиціонером, телевізором, міні-баром, сейфом, ванною кімнатою з душем або ванною. У ресторані готелю подають смачні страви угорської кухні. Неподалік від готелю знаходяться численні пам’ятки міста.

Tel: +36 1 352 7675
Fax: +36 1 352 7696
www.kingshotel.hu

Загальна інформація

К-ть номерів Check-in Check-out
79 15:00 11:00
  • Мова персоналу: угорський, англійська, німецька
  • Розміщення з тваринами: за додаткову плату

Розташування

Міський готель

Аеропорт: Аеропорт імені Ференца Ліста

Відстань до аеропорту прильоту: 16.5 км


Переваги

  • Безкоштовний wi-fi
  • Близько до аеропорту

Типи номерів

  • 1 односпальне ліжко
  • за запитом надаються неаллергические номери з антиалергічними постіллю і без килимового покриття

Характеристика номерів:

Кількість номерів 4
  • кондиціонер
  • Wi-Fi: безкоштовно
  • душ
  • туалет
  • фен
  • мінібар
  • телефон
  • сейф у номері
  • спальня
  • TБ: супутникове

Спеціальні послуги:

прибирання номера щодня

  • 2 односпальні ліжка, двоспальне ліжко за запитом
  • за запитом надаються неаллергические номери з антиалергічними постіллю і без килимового покриття

Характеристика номерів:

Кількість номерів 56
  • кондиціонер
  • Wi-Fi: безкоштовно
  • ванна / душ
  • туалет
  • фен
  • мінібар
  • телефон
  • сейф у номері
  • спальня
  • TБ: супутникове

Спеціальні послуги:

прибирання номера щодня

  • 3 односпальні ліжка
  • за запитом надаються неаллергические номери з антиалергічними постіллю і без килимового покриття

Характеристика номерів:

Кількість номерів 16
  • кондиціонер
  • Wi-Fi: безкоштовно
  • ванна / душ
  • туалет
  • фен
  • мінібар
  • телефон
  • сейф у номері
  • спальня
  • TБ: супутникове

Спеціальні послуги:

прибирання номера щодня

  • 2 суміжні двомісні номери, кожен з 2 односпальними ліжками
  • з трьох сімейних номерів одна з них неаллергічна з антиалергічними ліжками та без килимових покриттів

Характеристика номерів:

Кількість номерів 3
  • кондиціонер
  • Wi-Fi: безкоштовно
  • ванна / душ
  • туалет
  • фен
  • мінібар
  • телефон
  • сейф у номері
  • спальня
  • кімнати з міжкімнатними дверима
  • TБ: супутникове

Спеціальні послуги:

прибирання номера щодня


Інфраструктура та послуги

  • ресторан
  • бар
  • система харчування:

Про ресторан

  • Ресторан Pastano. Сніданок “шведський стіл” з 07:00 до 10:00.
    Багатий сніданок “шведський стіл” із чудовими теплими і холодними стравами, а також свіжі гарячі і холодні напої гарантують здоровий і енергійний початок нового дня вашого перебування в Будапешті.
    Оновлений ресторан Pastano чекає гостей щодня в години роботи: 12:00-22:00. Меню доступні для груп за запитом.

Про бар

  • Fűvész бар розташований в готелі, але є також вхід на вулицю. Одне з улюблених місць місцевих жителів, де ви можете відчути атмосферу міста. Широкий вибір смачних угорських вин, коротких напоїв і, нарешті, британських і бельгійських пивних страв. Якщо ви жадаєте ароматної кави, бутерброд, команда бару Fűvész зробить все можливе, щоб ваш день став гарним початком.
    Години роботи:
    Понеділок: 8:00 – 16:00
    Вівторок: 8:00 – 24:00
    Середа: 8:00 – 24:00
    Четвер: 8:00 – 02:00
    П’ятниця: 8:00 – 02:00
    Субота: 17:00 – 02:00
  • wi-fi: безкоштовно
  • оренда автомобіля
  • час роботи reception: цілодобово
  • кімната для зберігання багажу
  • консьєрж
  • ліфт
  • оплата кредитною карткою
  • пральня
  • сейф на reception
  • послуги з прасування одягу
  • хімчистка
  • чищення взуття
  • факс / ксерокс / принтер
  • екскурсійні програми
  • няня: за додаткову плату (на вимогу)

Зверніть увагу! Готель залишає за собою право змінювати вартість, види послуг і час їхнього надання, зокрема й назви номерів, залежно від сезону і погодних умов – без попереднього повідомлення. Фото, розміщені на сайті joinup.ua, можуть відрізнятися від фотографій готелів в реальності. Згідно з агентською угодою на реалізацію турпродукту п.6.9. 6.10, туроператор, надаючи інформацію про готелі, керується тільки класифікацією готелів, яка надається адміністрацією готелю. Також туроператор не володіє інформацією щодо планів готелів на проведення на території готелю або прилеглій території будівельних чи ремонтних робіт.