Відгуки з Tripadvisor

09Saz09
Нам дуже сподобалося наше перебування тут, я б справді рекомендував отримати номер з видом на море, краєвиди просто вражаючі. Персонал у нас дуже привітний, доброзичливий і корисний. Ми не снідали, але двічі обідали, і це було чудово. Басейн був гарним і чистим. Розваги щовечора. Кімната була просторою, світлою та чистою, з гарним великим балконом, єдиним мінусом за весь час нашого перебування було те, що стіни дуже тонкі, у кімнатах сусідів усе чути. Нам пощастило, наші були відносно тихими, але це могла бути зовсім інша історія. Показати ще

aliG123
Ми зупинялися в цьому готелі тричі і щойно повернулися додому з чергової поїздки. Готель розташований у ідеальному місці, і краєвиди чудові, якщо з вас відкривається вид на море. Номери дуже просторі, гарно оформлені та містяться в бездоганній чистоті. дуже доброзичливий персонал з прибирання. Співробітники стійки реєстрації також дуже привітні. Обов’язково повернеться в майбутньому, і дуже рекомендую. Показати ще

Blogger101
Після прибуття все було добре, саме те, що ми очікували від 3-зіркового готелю. Реєстрація пройшла гладко, але я був трохи шокований ціною 40 євро за оренду сейфа. З нас також стягнули 43 євро іспанського податку для 3 дорослих – я припускаю, що це було збільшено, оскільки минулого разу, коли ми подорожували до Іспанії, ми коштували лише 7 євро за тиждень подорожі. Після виїзду ми піднялися на 8 поверх, нам довелося скористатися ліфтом - якщо вам не подобаються ліфти, не йдіть у цей готель! Вони були балаканиною в готелі, шуми, які вони видавали, були жахливими, і не було жодної схеми, по якій вони спускалися вниз, а потім знову спускалися, перш ніж піднятися на 8-й поверх. Дуже дивно. Кімнату, яку ми мали, було нелегко знайти, вона була внизу, тоді наші двері були за воротами, на яких не було номера. Все дуже дивно, ніколи раніше не бачив такого в готелі/апартаментах. Нас зустріли величезна видима щілина під нашими вхідними дверима та бочка з водою, яка збирала витоки з нашого кондиціонера. Не найкраще перше враження. Від цього стало тільки гірше - кімната була така брудна. -Брудне ліжко -Всюди засохла пляма від їжі -Дитячі наклейки на світлих швах -Рушники смерділи -Дверні рами звисали -Сліди на підлозі, які ми могли витерти (якби їх навіть витерли) Я не можу уявити, щоб хтось був задоволений цією кімнатою . Зважаючи на те, що цей готель не зовсім дешевий для 3*, ми заплатили 800 фунтів стерлінгів за тиждень, включно з перельотом із самообслуговуванням, ми очікували чогось кращого, схожого на фотографії, які вони вам показують. Однак ванна кімната була чудовою, нещодавно відремонтована. Якби кімната відповідала стандартам. Коли ми зайшли в кімнату, їхній рушник також застряг у холодильнику, оскільки він протікав по всій підлозі - прибиральник потріскав двері через 2 хвилини, коли ми були там, щоб пересунути рушник. Коли ми забронювали цю кімнату, нам сказали, що номер, який ми забронювали, підходить для 5 осіб, і нам показали фотографії великої квартири, яка більш ніж підійде для 3 дорослих, однак квартира, яку ми отримали, підходила ПРОСТО для двох маленьких дорослих (ліжко було такий маленький, що ми розсміялися, маленьке двоспальне, якщо пощастить), а диван-ліжка підійдуть для 2 маленьких дітей. Ми були дуже незадоволені, це було зовсім не те, чого ми очікували - ми з мамою підійшли до стійки реєстрації, щоб запитати, чи можуть нас перемістити в номер, який ми насправді забронювали. Чоловік на рецепції був найгрубішою людиною, яку я коли-небудь зустрічав у своєму житті, він просто сміявся нам в обличчя. Ми пояснили, що номер дуже низький, і що номер не той, який ми забронювали. Я не зрозумів його імені, тому що він не носив значка, він носив брудну стару білу сорочку, яка була хороша для смітника, хоча я пам’ятаю це. Він був дуже темним волоссям із невеликою борідкою - інші гості, з якими ми спілкувалися, також мали з ним поганий досвід. Він сказав, що вони повністю заброньовані, і вони не можуть перемістити мій номер, а оскільки нас було троє, проблем з кімнатою не було. Він був такий нахабний і поблажливий до нас. Він сказав: «Ваше бронювання розраховане на 3, а не на 5 — у вас є номер на 3, тож у чому ваша проблема», — сміючись з нас. Мені він, чесно кажучи, був огидний. Ми поїхали назад до кімнати livid, на шляху назад ми пішли через хтось PEE!! Це навіть не вигадаєш, хтось пописав у коридорі, а ми стояли в ньому! Ми були настільки розлючені в цей момент, коли ми нарешті повернулися до кімнати, місце було затоплено через протікаючий холодильник. Це стало нашою останньою краплею, ми пішли пообідати, щоб заспокоїтися, і зателефонували в Jet2, вони того вечора відправили нас в інший номер (тоді ще не повністю заброньований). Кімната, куди ми переїхали, була саме такою, якою ми очікували — гарна базова 3-зіркова квартира. На стіні було кілька вм’ятин і слідів, але ми могли з цим жити. Протягом тижня ми були набагато розслабленішими та щасливішими з нашою кімнатою, ми уникали цього мерзенного чоловіка, як чуми. Чесно кажучи, щоденне прибирання є елементарним, вони виконують мінімум, що може бути нормальним. Я не зупинявся в 3* роках, але такі прості речі, як туалетний папір, рушники та кухонні рушники, були такою проблемою, за якою нам постійно доводилося ганятися їх для таких основних речей. Якщо ви були на вулиці, коли прийшли прибиральники, ви були в дурні. Інша проблема полягає в тому, що на нашому балконі був масивний кондиціонер, який видував гаряче повітря, від цього на балконі було так жарко, що ми не могли сидіти принаймні годину після того, як ми ввімкнули кондиціонер, також було дуже голосно, якщо ваш сусід увімкнув свій . Оскільки я була з мамою та старенькою бабусею, я спала на дивані, це було жахливо. Це було так важко, а висувне ліжко було на коліщатках, тому воно рухалося щоразу, коли ви рухалися - я б ніколи цього не зробив знову. Люди над нами були такі галасливі, їхні діти, мабуть, спали прямо наді мною на диванах-ліжках, тому що все, що я міг тут, це ліжко на коліщатках, що рухалося, то сміялося, то ковзали стільці — тепер це було о 2:30 ночі, а не 23:00. Чесно кажучи, це сталося лише 2/7 ночей, коли вони, можливо, залишилися після нашої другої ночі. Басейн потребує гарного очищення, скрізь плавали шматочки, однак зона басейну чиста. Ресторан простий, їжа проста. Найгірша піца, яку я коли-небудь їв у своєму житті, це було смішно. Вони використовували сир, який був настільки штучним, що він ніколи не плавився, він просто спалювався на тертій піці, це було справді смішно, коли ми вперше це побачили. Це було схоже на дитячу іграшкову піцу. Через те, як з нами розмовляв ідіот на стійці реєстрації, я ніколи більше не повернуся, він справді змусив нас почуватися жахливо. У мене таке відчуття, що він із тих, хто так розмовляє лише з жінками. Ми були трьома жінками, які подорожували самостійно, одній з них 81 рік – останнє, чого ми хочемо, це щоб чоловік докоряв нам за гарну скаргу на поліцію. Я не можу уявити, яким би він був, якби хтось поводився з ним нахабно. Показати ще