• [email protected]
    • +38 (044) 303 9 303
    • (0800) 30 97 97 - звонки бесплатны по всей Украине

Агентам

Юрій Генкузен: «Рух у ногу з викликами та постійне навчання – запорука успішної роботи»

Ми поговорили з Юрієм Генкузеном, директором офісів Join UP! у Львові та Самборі, про те, як розібратися у роботі соцмереж та зробити їх ефективним інструментом для залучення нових клієнтів під час пандемії.

Про бізнес-тенденції у період пандемії

Нові часи змушують нас шукати нові підходи до бізнесу. Насамперед змінилася стратегія планування. Якщо раніше ми жили у звичних умовах, які щодня були однаковими, то зараз зміни стаються постійно, і якщо ти щодо них гнучкий, то залишаєшся у грі. Відколи почалася пандемія, ми більше уваги звертаємо на соцмережі і більше уваги приділяємо навчанню. Саме рух у ногу з викликами та постійне навчання – запорука успішної роботи та особистого розвитку.

Сьогодні нашими основними інструментами для залучення клієнтів стали Інтернет і, зокрема, соціальні мережі. Звичайно, пандемія вносить свої корективи – люди стають менш мобільними, зменшується кількість відвідувань офісів. На противагу цьому візити на сторінки в соціальних мережах стають частішими. І це тенденція останніх років. Навіть моя бабуся у 73 роки має Facebook та Viber. І саме соціальні мережі завжди були і залишаються моїм особистим болем.

Про те, як змусити соцмережі працювати на вас

Органічним шляхом із соціальних мереж ми отримуємо до 30%, а влітку і до 60% запитів, тобто люди самі нам пишуть. Це не випадковість, а результат планової, структурної роботи над контентом та аудиторією. Потрібно робити так, щоб коли ви зайшли у профіль агентства, вам просто захотілося написати їм у директ та підібрати тур, а не якнайшвидше закрити цю сторінку. З досвіду колег можу сказати, що залучення спеціалістів не зі сфери туризму не дає бажаного результату. Тому раджу займатись цим питанням самостійно або навчати людину, яка знає тонкощі тематики.

Особисто я взяв роботу з соцмережами агентства на себе. Я контролюю та веду усі сторінки наших офісів у всіх соціальних мережах. Створюю контент-план, стратегію просування, рекламу напрямків тощо. Основна проблема з цим – брак часу. Буває непросто приділяти достатньо уваги цій роботі, коли водночас займаєшся управлінською діяльністю агентств. Тому я почав працювати з помічником – це моя дружина, яка під моїм керівництвом займається обробкою звернень, публікацією матеріалів щодо нашого контент-плану та моніторингом діяльності.

Про те, як стати вправним SMM-спеціалістом

Невтомне навчання – запорука успіху для тих, хто хоче стати вправним SMM-спеціалістом. Особисто я всі базові знання черпав із різних інтернет-сторінок. І вже приблизно з 17 років почав потроху застосовувати їх на практиці. А вже потім була безліч курсів та семінарів із маркетингу та SMM. Постійна практика та знання сучасних трендів – це також необхідні елементи успіху спеціаліста з просування. Вчитися на власних помилках буває сумно, проте – дієво.

З чого ж почати?

  • Наприклад, з портрета клієнта. Це дуже важлива штука – портрет людини, яка буде користуватися вашими послугами. У маркетингу це застосовується в багатьох практиках, таргет – не виключення. Своєрідна механіка, яка виділяє з поміж мільйонів користувачів Інтернету саме вашого клієнта.
  • Скласти такий портрет дуже просто. Візьміть аркуш паперу та почніть виписувати тезами дані про людей, які б могли купити у вас певну річ чи послугу. Де вони живуть? Скільки їм років? Якими телефонами вони користуються? І так далі. Цей список можна продовжувати до нескінченності – наскільки вистачить вашої фантазії. У результаті ви отримаєте портрет свого клієнта.

Про тренди

Ми ретельно стежимо за інтернет-трендами. Одна з моїх улюблених новинок – це чат-бот в Instagram. Він сам спілкується з клієнтами (за нашої участі, звичайно), та в результаті ми отримуємо готовий запит. Він також може відповідати на реакції в історіях і на коментарі. Усе це пришвидшує процес комунікації та демонструє рівень і надійність компанії.

Ще одна можливість не загубитися серед інших сторінок – більш якісний та оригінальний контент. Ми готуємо кожну історію окремо в графічних редакторах, а вже потім публікуємо. Інноваційні методи спілкування, красиве оформлення та використання останніх трендів у соцмережах приносять свої плоди у вигляді нових клієнтів. Дуже часто ми отримуємо слова захвату і подяки від туристів, які швидко розібралися з інформацією та отримали свою послугу.

Про рекламу в соцмережах

Запуск реклами в соцмережах викликає сумніви у багатьох моїх колег. Однак, на мою думку, це така ж необхідна для бізнесу річ, як, наприклад, Інтернет або світло в офісі. Ви ж ніколи не ставите собі питання, чи варто їх оплачувати, правда? Я вважаю, що підприємці, які хочуть довгого процвітання для свого бізнесу вже зараз мають шукати шляхи активного переходу в інтернет-простір, адже саме за цим, на мою думку, майбутнє.

Тож вкладання коштів у рекламу в сучасних реаліях є необхідністю. Але варто пам’ятати, що це інвестиції у перспективу. Неможливо вкласти 100 доларів і наступного дня отримати 200. Очікування швидкого результату – розповсюджена серед агентів помилка. Тут не існує чітких термінів або формули успіху. Можна згенерувати і 200 запитів на день, але якщо у вас не буде досвіду і вміння працювати з ними, то, на жаль, не буде і результату. Рекламу слід сприймати як один з елементів загального комплексу процесів роботи компанії. Адже якщо хоча б одна складова недобре або неякісно працює, тоді руйнується увесь механізм.

Про агентство, до якого хочеться повертатися

Для мене, як для керівника, головним пріоритетом у роботі є чесність та високий рівень надання послуг. Чи захочете ви повертатися у те місце, де вас колись обдурили? Або туди, де вам нагрубіянили чи образили? Звісно, ні. Для того щоб до вас повертався клієнт, користуйтеся простим правилом – уявіть себе на його місці. Надайте йому послугу так, як хотіли б отримати її самі. Тоді клієнт обов’язково ще до вас прийде.

Люди повертаються туди, де добре, де комфортно, де надійно, де є сервіс та підтримка. Я досить рідко звертаю увагу на конкурентів. Моє правило – робити все на найвищому рівні, а не на рівні «трішки кращому, ніж у конкурентів». Потрібно ставити цілі та досягати їх незалежно від зовнішніх факторів. Ви маєте задавати тренди, працювати на відмінно, робити все, щоб бути найкращими. Цього цілком вистачить, аби вирізняти вас поміж інших.