CELEBRATE YOUR ROAD*: Join UP! продовжує програму автобусних турів до моря
Щодо затримки рейсів PQ7115/7116 5 червня 2019
05 червня 2019 року о 00:05 із аеропорту «Бориспіль» повинен був вилетіти рейс PQ7115 авіакомпанії SkyUp Airlines сполученням Київ (Бориспіль) — Шарм-ель-Шейх з туристами компанії Join UP! У зв’язку з технічними причинами було прийняте рішення про заміну літака авіакомпанії SkyUp Airlines на літак авіакомпанії «Буковина». Рейс BKV7115 вилетів з аеропорту Бориспіль о 16:05 за місцевим часом. Тривалість затримки склала 16 годин. Затримка рейсу спричинила зміни у графіку виконання рейсу BKV7116 (PQ7116).
Стосовно дій компанії
Враховуючи обставини, туроператор Join UP! вжив всіх заходів для забезпечення комфорту туристів, час виконання рейсів яких було змінено. З боку туроператора ми інформували турагентів, туристів щодо змін у розкладі, а також своєчасно попередили представників державних органів. Гаряча лінія компанії регулярно надсилала смс-сповіщення туристам про зміну часу вильоту, надання проживання у готелі та заміну борту.
Зі свого боку авіакомпанія надає туристам всі послуги, передбачені правилами перевезень пасажирів у разі затримки авіарейсів:
- туристам рейсів, які прибули з інших міст, було надано трансфер, проживання у готелях та харчування.
- туристам, які були змушені затриматися в Єгипті, було надано проживання та харчування в готелі
- пасажирам рейсів, які вчасно прибули для вильоту та очікували рейс в аеропорту, були надані напої і харчування.
Щодо компенсацій
У разі затримок рейсів туристам передбачені компенсації. Компанія Join UP!, як туроператор, не працює на пряму з туристами. Тому всі заявки на компенсації просимо подавати турагенту, де був придбаний тур. Далі турагент передає їх на розгляд туроператору. Всі заяви розглядаються в індивідуальному порядку та в рамках діючого законодавства.
Терміни надання рекламації: не пізніше 14 календарних днів з дня закінчення туристичної подорожі туристів з усіма необхідними документами.
Термін розгляду: протягом 30 календарних днів з моменту отримання з усіма документами. Зазначений строк може бути продовжений Туроператором для отримання документів та інформації, необхідних для її розгляду.
Детальна інформація про поводження з рекламацією на сайті у розділі
«Порядок поводження з рекламацією»
Туристи, які придбали страховку від затримки виїзду, можуть звернутися в СК «УКРФІНСТРАХ» за відшкодуванням збитків. Правила звернення можна знайти в розділі «Страхування»
(0800) 30 97 97 | +38 (044) 303 9 303
контакт-центр
*Час вильоту орієнтовний. Актуальну інформацію про час вильоту можна дізнатися зателефонувавши своєму турагенту або на сайті Join UP! у розділі Online-табло.