Агентам

Розбудовуємо Join-родину: як проходило навчання гідів у Єгипті

Пригадуєте цей момент у голлівудських стрічках, коли антагоніст в усіх подробицях розкриває героєві свій зловісний план захоплення світу? Ми з вами вже стільки тих зловісних планів наслухалися, що настала черга покласти на іншу чашу терезів щось добре і вагоме.

Зізнаємося – ми теж хочемо захопити світ. Захопити безмежною любов’ю до подорожей! І коли наша велика родина мандрівників стає ще більшою, ми відчуваємо, як цей план потроху втілюється у життя.

Та як би нам все це вдалося без наших провідних зірочок – гідів та трансферменів, які стають найкращими друзями та порадниками туристів на час подорожей? До них звертаються за порадами у будь-яких питаннях – від місця, де можна придбати нову телефонну картку, до вибору найкращої екскурсії. І саме вони часто стають своєрідним мірилом нашого сервісу для мандрівників. Ми просто обожнюємо зустрічі з ними, бо це чудова можливість почути про досвід наших мандрівників з перших вуст та обмінятися новинами і знаннями. Тим, як наші традиційні тренінги пройшли цього разу, як і обіцяли – ділимося з вами.

ЯК ЦЕ БУЛО

Кілька цікавих фактів про програму.

  • Уперше ми провели подібний обмін досвідом з гідами ще 2018 року.
  • Відтоді ми встигли поділитися знаннями із колегами з чотирьох країн: Туреччини, Єгипту, Тунісу та Іспанії.
  • Цього року ми вже вдруге провели навчання в Єгипті – у Хургаді та в Шарм-ель-Шейху.
  • Ми зустрілися зі співробітниками компанії Sun International, яка вже 8 років приймає наших мандрівників у Єгипті.
  • До навчання долучилися готельні гіди, трансфермени, екскурсійні гіди та співробітники аеропортів, які зустрічають гостей. Усього 160 учасників.

ПРО ЩО ЙШЛОСЯ

Ми добре запам’ятали теплі зустрічі зі старими друзями, нові знайомства, щирі посмішки та веселі кава-брейки. Часу дарма ми не гаяли і засвоїли кілька корисних речей. Зокрема:

  • Новини UPfamily. Із зрозумілих причин нам довелося пропустити навчання у 2020 році. За період вимушеної розлуки у нас накопичилася безліч новин, якими нам кортіло поділитися.
  • Цінності, місія та бачення. Ми обмінялися своїми ідеями і надбаннями стосовно цінностей, місії та бачення сервісу. Адже для нас дуже важливо бути впевненими, що ми крокуємо в одному напрямку і приймаюча сторона зустрічає наших гостей так само добре, як ми проводжаємо їх удома.
  • Етапи сервісу. Важливі моменти у якісному сервісі, про які варто завжди пам’ятати. Послухали історії колег з їхньої практики та разом розмірковували про те, як зробити нашу сферу ще кращою.
  • Намалювали портрет клієнта. Знаючи типи клієнтів, значно простіше зрозуміти, що саме вони очікують від якісного відпочинку.

Що ми запланували?

І, звичайно ж, ми з великим оптимізмом думаємо про наше спільне майбутнє. Майбутнє, в якому буде ще більше речей, що усі ми полюбляємо:

Ще більше навчання. Обожнюємо розвиватися і рости разом з вами, тому обов’язково заплануємо ще більше тренінгів для наших гідів. Стежте за анонсами!

Ще більше енергії. Ми сподіваємося, що нам вдалося передати нашим колегам потужний заряд на продуктивний прийдешній сезон.

Ще більша родина. З кожним позитивним відгуком від мандрівника, з кожною людиною, що прийде до нас за наступною подорожжю, з кожним, хто впіймає від нас жагу до подорожей – наша родина стає більшою. І ми готові продовжувати цей процес до нескінченності!

Пам’ятайте, що в JoinUP! завжди раді вашим відгукам та ідеям щодо того, як стати ще ближчими до мандрівників. Давайте зростати разом!