Загадковий Туніс: 5 причин зустріти літо саме тут
«Понад пів мільярда гривень Join UP! і SkyUp згенерували завдяки внутрішньому туризму в Україні. Потенціал ще більший» — Сергій Кириченко під час «Україна 30. Культура, медіа, туризм»
«Туроператора Join UP! часто вважають таким, що працює лише на виїзний туризм, однак це не так. Нам важливий розвиток поїздок і в Україні. Протягом останніх 4 років ми продали пакетних турів всередині країни на 270 млн грн, а наш стратегічний партнер — авіаперевізник SkyUp — продав квитків за внутрішніми напрямками на 300 млн. Таким чином, понад пів мільярда гривень Join UP! і SkyUp згенерували завдяки внутрішньому туризму в Україні», — зазначив Сергій Кириченко, директор з розвитку в’їзного туризму туроператора Join UP!, під час виступу на Всеукраїнському форумі «Україна 30. Культура, медіа, туризм». Форум триває з 9 по 11 березня в Києві.
За словами Сергія Кириченко Україна має нарощувати темпи розвитку інфраструктури, а власники готельних бізнесів не намагатись заробити за три літніх місяці, а створювати продукт, який буде конкурентним протягом усього року. Тільки так держава й бізнес зможуть реалізувати той потенціал, який має наша країна як для внутрішнього туризму, так і для іноземних мандрівників.
«Зміни вже відбуваються. Минулого року я казав, що ПДВ для готелів занадто високий, тому конкурувати з Чехією чи Туреччиною майже неможливо. Тепер ситуація змінилась – з січня цього року ставка знижена. Паралельно з цим розвивається інфраструктура: я сам перевіряв, наскільки швидше й приємніше стало їхати з Одеси до Затоки, коли була оновлена траса. Проте не тільки автоперевезення потребують розвитку, але й авіаційні», — акцентував Сергій Кириченко.
Він нагадав, що за останні роки стратегічний партнер туроператора Join UP! — авіаперевізник SkyUp запустив міжрегіональні перельоти: Херсон – Львів, Харків – Львів, а цього року ще й рейси з Одеси до Запоріжжя, Львова, Харкова. І це окрім рейсів до регіонів із Києва. Однак Сергій Кириченко наголосив, що для того, щоб авіабізнес справді став системною частиною внутрішнього туризму – він має бути ще доступнішим, а для цього потрібна зміна політики держави стосовно акцизів на паливо й ПДВ на внутрішні рейси.
Окремо Сергій Кириченко підтримав ідею реконструкції культурних пам’яток, зокрема музеїв і палаців, які можуть стати туристично привабливими не тільки для громадян України, але й для зовнішньої аудиторії. При цьому він висловив упевненість, що разом із громадами туроператори мають створити якісну промоцію для відреставрованих локацій, адже без стратегічної комунікації вони так і залишаться невидимими.
Нагадаємо, що Всеукраїнський форум «Україна 30. Культура, медіа, туризм» створений за ініціативою Президента України Володимира Зеленського. Мета події – стати дискусійним майданчиком для обговорення культурної та інформаційних політик держави і їхніх пріоритетів. У центрі уваги форуму – збереження і захист українського культурного простору, питання національної безпеки, проєкти «Велика реконструкція» і «Туристичні магніти». Серед учасників: представники виконавчої та законодавчої влади, журналісти, експерти з туризму, моди, кіно, креативних індустрій, а також громадські діячі, іноземні фахівці і лідери думок.