Агентам

Лариса Булатова призначена CEO туроператора Join UP!

Відома експертка українського рекламного ринку Лариса Булатова стала CEO туроператора Join UP! Дмитро Сєроухов, який обіймав цю посаду раніше, тепер зосередиться на розвитку авіакомпанії SkyUp, що є стратегічним партнером туроператора.

«Ми щиро раді вітати Ларису Булатову в нашій UP Family. Наразі ми оновлюємось, виходимо на новий рівень і зміцнюємо команду. Впевнені, що експертиза Лариси Булатової в управлінні й розуміння сучасних клієнтоорієнтованих бізнес-підходів підсилить позиції Join UP!, — коментує Юрій Альба co-founder Join UP! — Разом із новою CEO туроператор зможе й надалі успішно виконувати свою основну місію — трансформувати тревел-індустрію й створювати можливості подорожувати всім».

До приходу в Join UP! Лариса Булатова протягом 7 років була генеральною директоркою всеукраїнського оператора зовнішньої реклами «Перехід Аутдор» (у складі рекламного холдингу AGL). Декілька років поспіль очолювала Індустріальний комітет зовнішньої реклами України — громадське об’єднання найбільших гравців ринку. На цій посаді брала участь у GR-проєктах, реформі ринку зовнішньої реклами Києва та долучалась до законодавчих ініціатив у Верховній Раді України.

В її портфоліо досвід реструктуризації компаній, розробки та впровадження організаційних моделей і бізнес-процесів, розвитку продажів і комерційної діяльності. Лариса Булатова займалась побудовою регіональної філіальної мережі, придбанням локальних компаній та їх інтеграцією в міжнародний холдинг.

Лариса
Булатова
CEO Join UP!:

Нова галузь для мене – це, звісно, виклик. Приймати виклики — одна з цінностей групи UP Family, яка мені дуже близька особисто. Подорожі — моя пристрасть, що поєднується з роботою.

«Після швидкого збільшення напрямків, турів та офісів настає час сфокусуватись на підвищенні ефективності проєктів, максимально покращити досвід наших клієнтів на всіх етапах взаємодії. Нас чекає систематизація та подальша автоматизація бізнес-процесів, оновлення та розвиток команди, з якою ми будемо втілювати нові амбітні цілі туроператора: виходити на ринки ЄС та інших регіонів».