Агентам

Коментар щодо постраждалих від акули туристів у Єгипті. Оновлено 05.11.2020

Нова інформація щодо стану постраждалих2

Матір з сином досі перебувають у лікарні в Шарм-ель-Шейху на лікуванні. Стан матері задовільний, і найближчим часом її можуть виписати. Синові зробили ще одну операцію – цього разу з пересадки шкіри, він залишається під наглядом лікарів, які поки не дають прогнозів щодо його виписки.

Батько також знаходиться в Шарм-ель-Шейху. Йому безкоштовно продовжили проживання у готелі, забезпечують трансфери до лікарні, надають перекладачів та іншу необхідну допомогу.

Що сталося

У неділю 25 жовтня під час відпочинку в Шарм-ель-Шейху сім’я туристів постраждала від акули. Це відбулося під час занурення на території заповіднику «Рас Мохаммед», де зупинка екскурсійних яхт заборонена. Матір та її 12-річного сина покусала акула. Травми також отримав інструктор, який проводив екскурсію.

За наданою нам приймаючою стороною інформацією, туристи придбали у третіх осіб (не у туроператора чи його партнерів) послугу занурення з аквалангом з екскурсійних яхт. Згідно з інформацією з відкритих джерел, починаючи з 1 листопада 2019 року такі послуги заборонені на курортах Синаю з метою збереження підводної екосистеми.

Спочатку туристи звернулися до гіда у готелі щодо придбання такої екскурсії. Їм відмовили та попередили, що уряд Єгипту заборонив дайвінг з плавальних засобів. Після цього туристи вирішили придбати таку послугу у третіх осіб поза межами готелю, в якому відпочивали.

Що відбувається зараз

Всі постраждалі перебувають у лікарні. За наявною у нас від приймаючої сторони інформацією, їм надається вся необхідна медична допомога. Матір отримала глибокі рани від укусів. Дитина втратила частину руки нижче ліктя. Обоє вже прооперовані.

Наразі ми чекаємо на медичний висновок з лікарні.

Хто оплатить нещасний випадок1

Витрати на надання екстреної допомоги та лікування постраждалих туристів відшкодує уряд Єгипту та українська страхова компанія. Незважаючи на те, що заняття підводним плаванням належить до виключень зі страхових випадків, які зазначені у страховому полісі, страхова компанія, усвідомлюючи складність ситуації, взяла на себе частину витрат на лікування.

Що робить Join UP!

Ми постійно перебуваємо на зв’язку з приймаючою стороною у Єгипті. Щойно з’явиться нова інформація, зможемо повідомити деталі про стан постраждалих.

Ми щиро шкодуємо через настання цієї трагічної надзвичайної ситуації і зі свого боку готові надати підтримку постраждалим для їх повернення до України, щойно на це дадуть дозвіл лікарі.

Закликаємо всіх туристів до обережності і просимо дотримуватися всіх чинних правил країни перебування під час відпочинку.

1 Інформація оновлена 27.10.2020
2 Інформація додана 05.11.2020