• [email protected]
    • +38 (044) 303 9 303
    • (0800) 30 97 97 - звонки бесплатны по всей Украине

Агентам

Коментар Join UP! щодо ситуації в готелі AMC Royal у Єгипті

Туроператор Join UP! підтримує цілодобовий зв’язок з туристами, яких розмістили в іншому готелі після інциденту з отруєнням. Туристи продовжують відпочинок у звичайному режимі, а їхньому здоров’ю нічого не загрожує. Випадків госпіталізації не було, а ті, хто скаржився на своє самопочуття вже отримали допомогу. Ми продовжуємо слідкувати за ситуацією.

Підкреслимо, що туроператор відреагував на ситуацію оперативно: вже 31 жовтня з 9:00 протягом усього дня та наступної доби у зоні ресепшн перебував наш представник, який надавав допомогу туристам. При цьому за цей і в наступні дні скарг до туроператора чи страхової не було.

Інформація щодо госпіталізованих, яку друкують ЗМІ, не стосується українських туристів. Станом на 3.11 лише одна наша співвітчизниця повідомила про погіршення стану здоров’я — їй оперативно викликали швидку та допомогли зафіксувати страховий випадок. Туристка отримала консультацію лікарів і перебуває в готелі, адже ситуація не потребувала госпіталізації.*

Туроператор Join UP! виконує всі свої зобов’язання перед українськими туристами під час інциденту з отруєнням у готелі AMC Royal (Хургада, Єгипет).

  • Ми одразу відправили до готелю представника, який протягом 24 годин перебував у зоні ресепшн і пропонував допомогу.
  • Усім охочим ми одразу надали можливість переїхати до готелю аналогічного класу. Більшість українських туристів погодились на переїзд, але деякі вирішили зачекати, адже готель AMC Royal продовжував працювати. Утім, з 1 листопада 2021 року рішенням Міністерства охорони здоров’я Єгипта робота закладу припинена, тому сьогодні ми перемістили всіх туристів у готель Nubia Aqua Beach 5*.
  • Станом на 1 листопада 2021 року до страхової компанії чи туроператора щодо погіршення стану здоров’я ніхто з туристів не звертався.
  • Ми продовжуємо слідкувати за ситуацією.

Щодо звернення туристки в соціальних мережах, яке пізніше було опубліковано ЗМІ, то вона зверталась лише щодо переїзду в інший готель. Про погіршення стану здоров’я ані нам, ані страховій компанії не повідомляла. Разом із іншими відпочивальниками з України туристка зараз  переїхала до готелю Nubia Aqua Beach 5*.

Ми просимо представників ЗМІ звертатись за офіційним коментарем до пресслужби компанії:

Загальна адреса [email protected]
Senior PR manager Join UP!
Ольга Дідок

+38063 400 76 07

[email protected]

PR manager  Join UP!
Діана Груць

 + 38063 296 19 16

[email protected]


 *Оновлення від 03.11.21