• [email protected]
    • +38 (044) 303 9 303
    • (0800) 30 97 97 - звонки бесплатны по всей Украине

Агентам

Join UP! в умовах воєнного стану: відповіді на найпоширеніші запитання

Війна застала мирних українців у різних місцях й обставинах. Хтось перебував у відпустці, хтось планував подорож. Сьогодні наше життя змінилось: український народ захищає свою свободу та незалежність. Але ми всі чекаємо на Перемогу й відбудову країни. Туроператор Join UP! відповідає на актуальні питання, щодо функціонування туріндустрії в умовах війни й запевняє: всі гроші туристів зберігаються й стануть доступними, як тільки закінчиться воєнний стан.

Що буде з грошима, сплаченими за тур, який не відбувся через воєнні дії?
Ці кошти можна буде використати пізніше. Наразі вони заморожені, але після припинення дії воєнного стану в країні та відновлення операційної діяльності туроператора ними можна буде скористатися для замовлення нових турів.

У мене був запланований тур найближчим часом. Як тепер бути та що буде з грошима?
Через воєнний стан туристична індустрія зупинилась. Проте сплачені кошти будуть збережені. Клієнти зможуть скористатися ними для замовлення нових турів після припинення дії воєнного стану в країні та відновлення операційної діяльності туроператора.

Ми планували подорож заздалегідь. Чи ще є шанс, що тур відбудеться літом/восени?
Наразі діяльність туроператора призупинена, а всі кошти, які були сплачені за тури, заморожені. Утім, ми всі сподіваємось, що Україна вже скоро переможе. Тоді, після припинення дії воєнного стану в країні, ми зможемо відновити операційну діяльність, а коштами можна буде скористатися для замовлення нових турів.

Якщо до запланованого дня вильоту більше 30 днів, чи можна зробити ануляцію без штрафу та повернути гроші?
Ануляцію зробити можна, але гроші стануть доступними після припинення дії воєнного стану в країні та відновлення операційної діяльності туроператора. Використати їх можна буде для оплати іншої заявки.

Чи гарантує туроператор, що тур заморожений і турист зможе його використати, коли ситуація стабілізується, якщо агент не запитує і не виходить на зв’язок?
Потрібно розуміти, що заморожуються не тури, а гроші. Відповідно, туристи зможуть скористатися ними для замовлення нового туру.

Під час бронювання туру на умовах раннього бронювання, ми сплатили 30% вартості, але тур не відбудеться. Чи можна повернути передоплату та анулювати тур?
Ці гроші будуть збережені. Туристи зможуть скористатись ними для придбання нових турів після закінчення воєнного стану та відновлення діяльності туроператора.

Якщо під час бронювання туру сплатили 30%, чи буде штраф за несплату залишку суми?
Штраф нарахований не буде, а кошти будуть збережені. Туристи зможуть скористатись ними для придбання нових турів після закінчення воєнного стану та відновлення діяльності туроператора.

Чи можна звертатися до страхової через невиїзд через війну?
Війна є форс-мажором, а тому не вважається страховим випадком.

Турагент не виходить на зв’язок. Куди звертатися туристу, якщо він став віч-на-віч із проблемою?
Якщо турагент не відповідає, то можна звертатись напряму до Join UP!. Для цього слід написати особисте повідомлення на офіційних сторінках у соцмережах: Facebook  або Instagram.

Чи відшкодує Join UP! кошти, які витрачають туристи, змушені залишатись за кордоном?
Воєнний стан — це форс-мажор, але ми намагаємось опрацьовували з партнерами варіанти безкоштовного проживання, а також спеціальних цін там, де це можливо. Проте туристам потрібно збирати всі документи, що підтверджують додаткові витрати й оформляти рекламації через своїх турагентів.
Join UP! залишається разом із туристами попри всі обставини. Ми завжди виконували взяті на себе зобов’язання відповідно до українського законодавства. Більшість туристів, які на момент початку війни були на курортах у різних частинах світу, були евакуйовані до Європи.

Чи діє медичне страхування для туристів, які застрягли в інших країнах після закінчення туру?
Медична туристична страховка обмежена тим терміном дії, який туристи оформили напередодні подорожі. Проте є можливість її продовжити. Агент/турист може продовжити медичну страховку або через турагенцію, або безпосередньо через страхову компанію.
Контакти страхових у месенджері Viber:

  • СК VUSO +380 (67) 575 07 33;
  • СК Рідна +38(063)873 43 82.

Крім того, у багатьох країнах держава надає лікування українцям на безплатній основі. Для того щоб дізнатись детально слід звертатися за місцем перебування до консульства України.

Агент стверджує, що мій тур анулюють через війну. Що це означає і чому я маю оплачувати щось, якщо ви не надаєте послуги?
Оплачувати на період воєнного стану нічого не потрібно. Всі гроші, що вже були сплачені, заморожені, але будуть доступні після закінчення війни в Україні.