Агентам

INSIDE від Join UP! Як це було

Знаємо, що ви як і ми дуже чекали на туристичну виставку  UITT 2019, яка пройшла наприкінці березня у МВЦ. Цей масштабний захід зібрав туристичні організації та туроператорів з різних країн. Упевнені, що вам з усього розмаїття запам’ятався закритий стенд Join UP! INSIDE – його було важко не помітити, і до речі, тільки за перший день виставки його відвідало понад 1500 гостей.

Що ж, згадаємо разом, як це було?

Join UP! завжди вважали, що до всього варто підходити креативно та нестандартно. Тож участь у профільній туристичній виставці UITT 2019 не стала винятком.

Платформа для обміну інсайтами

Ми уже вкотре створили закритий стенд з окремою реєстрацією і новим концептом. У першу чергу – це платформа для обміну інсайтами з тими, хто прагне успішно вести бізнес. Такий підхід дозволяє гостям комфортно почуватися у вузькому колі впливових гравців туристичного ринку.

На минулих виставках ми представили різні концепти – багато хто досі згадує фантастичний зоряний купол і презентацію концепту Turkey Premium навесні 2017 та тропічний сад Fresh Zone восени того ж року. Потім був Join UP! INSIDE Terminal – коли стенд перетворився на справжній аеропорт – зі своєю зоною Duty Free, Vip Lounge і відтвореним бортом літака SkyUp Airlines. Передостаннього разу гості виставки із захватом відзначили концепт стенду Exclusive. А цього разу лейтмотивом усієї концепції став тренд подорожей та чекінів – Check Point.

За лаштунками

Як народилась така концепція? Вона була для нас такою логічною! Адже ми як ніхто, бачимо, що подорожі стали дуже популярним трендом. При цьому люди не просто подорожують – вони фіксують для себе і всього світу найяскравіші та найцікавіші моменти. Тож, продовжуючи цей тренд та спостерігаючи щоразу більше захоплення подорожами європейськими країнами, ми вирішили поєднати урбаністичну магію європейських міст та найпопулярніші місця для чекінів, що й переросло у концепт стенду INSIDE.

На всіх гостей стенду чекали такі WOW ефекти:

  • Двоповерховий стенд на виставці.
  • Великий екран.
  • Дизайнерську забудову.
  • Улюблені готелі Туреччини та інші літні напрямки, які стають все більш популярними серед туристів.
  • Фантастичну каву від Coffee in Action.
  • Неймовірні фотозони:
    • Insta-зона для друку фото з брендингом inside;
    • Вертолітний майданчик на другому поверсі;
    • Неймовірне графіті в два поверхи заввшки.
  • Вікторини з розіграшами призів – стильних валіз від Have a Rest та спеціальних подарунків від Join UP!

Маріанна Григораш

керівник відділу маркетингу

Цього сезону відбулася п`ята, ювілейна, для нашого стенду INSIDE виставка, яку ми присвятили трендам у сфері відпочинку…

«Як один із найбільших туроператорів ми, безумовно, стежимо за світовими тенденціями, намагаємось завжди бути попереду та задавати тренди. Тож ми працюємо над новим форматом, який будемо раді представити вже восени».

Як все було

Масштабний двоповерховий стенд, який було видно майже з будь-якої точки виставкового залу.  Імітація вертолітного майданчику, де всі бажаючі могли зробити круті моментальні фотографії. Діджей-сети, що створювали настрій, та coffee-point від Coffee in Action – до речі, це ті кавові фанати, яких запросили пригощати кавою в Український Дім в Давосі під час Всесвітнього економічного форуму. Велетенська авторська фотозона у вигляді вуличного графіті, на яку туроператора надихнув ще один популярний тренд, що охопив туристичні міста, і роботи Бенксі, Баскія та інших митців. Біля цього графіті сфотографувались чи не всі, хто відвідав стенд. Постійні розіграші концептуальних подарунків серед тих, хто вгадає найбільш популярні місця. Розіграш валізи Have a Rest – компанії, яка робить smart-валізи… І все це – лише вершина айсбергу, адже, як і завжди, для нас головною метою залишається створення майданчика для обміну інформацією між експертами туристичної сфери, підтримання основних трендів та розвиток галузі.

Повний фотозвіт

Окрім щорічних літніх фаворитів, компанія вирішила додати до переліку країн, представлених на виставці, нові: Туніс, Іспанію, Кіпр, Албанію, Чорногорію, Болгарію та Італію. Таким чином на стенді були представники 26 відомих турецьких готелів та представники інших європейських країн.

Також ми презентували трендовий формат відпочинку Weekend for U, який нещодавно був створений на базі регулярних рейсів SkyUp.

За три дні виставки наш стенд відвідала безліч гостей, зокрема турагенти, представники державної влади, міністерств та приймаючих компаній, преса і лідери думок. Агенти могли поспілкуватися не тільки з представниками готелів та країн – серед гостей на стенді були Іван Ліптуга – президент Національної туристичної організації України та генеральний директор туроператора Join UP! – Дмитро Сєроухов, які розповіли про основні тренди та тенденції у туристичній галузі.

 INSIDE від Join UP! – це приклад того, як важливо відходити від стандартних та звичних форматів, та робити щось незвичне, не втрачаючи при цьому основної мети – створювати та впроваджувати тренди на туристичному ринку України.