Агентам

INSIDE TRAVEL INDUSTRY: Hello Future. Майбутнє вже настало!

03 жовтня – це тепер для нас дата, яку ми готові виділити червоним у календарі та святкувати щороку як початок нової крутої традиції та виходу нашої компанії на новий рівень. «Що ж сталося у цей день?» – ви, скоріше за все, не запитаєте, бо і так знаєте. Адже про наш перший INSIDE TRAVEL INDUSTRY з концептом Hello Future знали абсолютно всі причетні до туристичного ринку України. І не тільки причетні – адже захід охопив дотичні до туризму галузі та світові тренди. Ну що, згадаємо як це було?

INSIDE TRAVEL INDUSTRY: Hello Future у цифрах це:

    • 9 годин виступів (лекцій та панельних дискусій);
    • 9 000 кв. м – загальна площа INSIDE;
    • 25 спікерів;
    • 15 країн-експонентів: Єгипет, Італія, Іспанія, Словаччина, Катар, ОАЕ, Чехія, Грузія, Таїланд, Індонезія, Мальдіви, Занзібар, Китай (о. Хайнань), Кіпр і Шрі-Ланка;
    • 4 основні вектори: «Winter is Coming», «Welcome to Europe», «Arabian world», «Exotic mood»;
    • 100 співробітників, які обслуговували захід;
    • 400 осіб – місткість лекційного залу;
    • 260 кв. м  площа LED екранів (це як площа окремого стенду на виставці);
    • 0 кг паперових роздаткових матеріалів;
    • 100% захвату (за результатами опитування серед тих, хто був на Форумі).

Юрій Альба

співвласник Join UP!

Для нас дуже важливо піднімати тут, в Україні, значущі для світової туристичної індустрії теми.

«Разом з цим важливо запрошувати міжнародних експертів для обміну досвідом. Усе це дозволить інтегрувати українську туристичну галузь у світовий сектор туризму та подорожей. Для цього потрібна взаємодія туристичного сектору та влади. Тож наша спільна мета – зробити індустрію туризму вагомим драйвером розвитку економіки України. Проведення INSIDE TRAVEL INDUSTRY – це наш практичний крок на цьому шляху»

Анна Ковальова

керівник відділу MICE

Коли мене запитують про туристичну освітню платформу INSIDE, що була створена 2017 року як стенд закритого формату в рамках туристичної виставки, а потім переросла в окрему і потужну організацію, про філософію і цінності, що були закладені в проєкт, мені хочеться поділиться з вами ду-у-уже довгою і трепетною історією, яку ми створювали з року в рік, поки 2019-го на світ не народився наш INSIDE Hello Future.

«INSIDE Hello Future – це перша незалежна туристична платформа, яка об’єднала в собі ідею знайомства з майбутнім та ідею усвідомленого туризму, це можливість дізнатися, як будуть розвиватися тренди у сфері туризму. EXPO zone – виставкова зона, де були представлені експонати з більш ніж 15 країн і 30 представників провідних готелів Єгипту. Це була перша туристична виставка, де ми свідомо відмовилися від роздачі будь-яких промоматеріалів на папері на користь digital платформі. Отже, кожен відвідувач, зісканувавши QR-код, міг отримати на свою електронну пошту всю необхідну інформацію про спікерів, експонати та програму INSIDE. Усі стенди об’єднували спільна концепція і футуристичний дизайн, для створення експостендів використовувалися матеріали з вторсировини. Який це мало вигляд? Помилуйтеся!

Лекторій – освітній блок. Ми поставили собі завдання – дати всім без винятку працівникам туристичної сфери можливість почути про тренди та тенденції розвитку профільної галузі з перших вуст – від наших колег, які досліджують цей ринок у своїх країнах. Таким чином у списку наших спікерів з’явилися такі імена, як:

  • Сесіль Пуанян (Франція) з лекцією Travel Future
  • Стефан Нільсон (Швеція) TrendHunter – мисливець за трендами, як називають його колеги

Безумовно, особливий і дуже вагомий внесок в роботу нашої освітньої платформи зробили спікери, які відповідають за розвиток туризму в Україні: Тетяна Шерман, Євгенія Аратовська, Діана Попова, Алла Клименко, а також учасники панельних дискусій, тревелблогери та організатори масових фестивалів. Вони поділилися проєктами і планами на 2020 рік.

Ідея організації свого, окремого, заходу – це щире бажання створити для партнерів і агентів гідну альтернативу для презентації свого продукту і, відповідно, для знайомства з ним. Сучасний виставковий центр, новітні технології, абсолютний комфорт для наших гостей – важливі складові цього заходу. Ми хочемо продемонструвати і довести, що Україна може приймати та організовувати виставкові заходи на найвищому рівні.

Тому вже зараз ми готуємо новий проєкт, з новою концепцією і неймовірною ідеєю!»

Бути в тренді

INSIDE TRAVEL INDUSTRY – це наш перший захід, але у нього вже є цікава передісторія. Кілька років поспіль Join UP! брав участь у туристичній виставці, де був представлений великим закритим стендом. Така собі виставка у виставці. Але нам стало тісно у цьому форматі, а наша експертиза та підхід до розвитку компанії дозволяли планувати щось більш масштабне та глобальне. Так народилась ідея створення Форуму, де ми поєднали виступи світових експертів, представників влади, туроператорів, авіакомпаній, готельєрів, турагентів та іноземних партнерів. Що ж з цього вийшло?

1. Концепція. Темі сингулярності присвячені світові форуми, про це розмірковують у вузьких колах сильних світу цього. Усіх цікавить, що чекає на нас через 30-50 років, до чого призведе технічний прогрес і які навички потрібно мати, щоб утримати свій бізнес на плаву. Тож цього разу ми говорили про майбутнє. Концепт INSIDE так і називався – Hello Future. Ми зазирнули на кілька років вперед, розібрали світові тренди та дізнались, що думають з цього приводу імениті експерти та хедлайнери події.

2. Теми. У лекторії ми зосередились на темі майбутнього, виділивши кілька важливих підтем:

  • Майбутнє та туризм. Своїми прогнозами на початку заходу поділилися:

    • Юрій Іванович Альба – співвласник туроператора Join UP!
    • Дмитро Кулеба – віцепрем’єр-міністр України з питань європейської та євроатлантичної інтеграції.

Якими ж є ці прогнози і спостереження? За дослідженнями, до 2035 року кількість людей, які подорожують, зросте майже вдвічі. Туризм є одним з важливих драйверів світової економіки і становить 10% від світового ВВП. Впровадження безвізу є величезним стимулом для розширення туристичних меж. І якщо 2008 року користуватися безвізом могли лише 23% населення, то вже 2016 року цей показник досяг 42%. Як вам такі цифри і показники? І це тільки верхівка айсбергу! Саме про ці прогнози та перспективи ми говорили на самому початку нашої зустрічі.

А далі обговорювали важливі проблеми, які виникають на стику з туризмом – питання екології та навчання. Саме ці цікаві теми піднімали наші наступні спікери:

  • Тетяна Шерман з ДТЕК академія «Майбутнє України», яка розповіла про соціальну відповідальність та тренди у сфері навчання;
  • Євгенія Аратовська, співзасновниця проекту «Україна без сміття», яка розкрила тему «Туризм та екологія. Взаємозв’язок та взаємодія».
  • Розвиток туризму в Україні. Ще одне мегаважливе питання, яке ми підняли у рамках лекторію. Учасниками дискусії «Розвиток туризму в Україні. Потенціал та виклики» стали:
    • Іван Ліптуга – президент Національної туристичної організації України;
    • Артем Біденко – державний секретар Міністерства інформаційної політики України, Юлія Клименко – перший заступник голови Комітету Верховної Ради з питань транспорту та інфраструктури;
    • Анджей Шафернакер – керівник групи з питань розвитку промисловості та конкурентоспроможності Програми «Конкурентоспроможна економіка України», USAID;
    • Олександр Альба, український лоукостер SkyUp Airlines.

Така дискусія стала чудовою можливістю підняти теми взаємодії влади та провідних компаній туристичної сфери, обговорити бачення проблем та перспектив такої взаємодії з метою подальшого розвитку цієї важливої сфери в Україні.

Враховуючи, що на виставці було багато наших іноземних партнерів, ми не втримались і провели цікавий експеримент – подивилися, що шукають за запитом «Україна» у різних куточках світу, а також запитали у наших гостей про стереотипи та перші асоціації, пов’язані з нашою країною. Це невеличке дослідження дозволило вже зараз ще раз усвідомити важливість промотування України як туристичного напрямку. На завершення ми разом подивились чудовий ролик про Україну від Назара Дороша.

Давайте переглянемо його ще раз:

  • Подорожі як тренд. Ми у Join UP! невпинно стежимо за трендами та самі їх створюємо. Саме тому для нас було важливо обговорити разом тему подорожей як нового тренду. Нові місця, міні-подорожі, вікенди, екотуризм, інста-тури, тематичні подорожі, мандрівки як спосіб змінити життя… про все це, а також про власний досвід подорожей під час дискусії говорили засновниця G-bar Лєра Бородіна, блогер Леонід Мартинчик, блогер Аліса Ілієва та ведучий Нікіта Добринін.

3. Знання. Звісно, що важливою частиною заходу для нас була можливість обміну новинами, трендами, планами, можливість відповісти на всі питання та спілкування між собою представників туристичної сфери. Увесь день працювала експозона, де були представники 15 країн-експонентів: Єгипет, Італія, Іспанія, Словаччина, Катар, ОАЕ, Чехія, Грузія, Таїланд, Індонезія, Мальдіви, Занзібар, Китай (о. Хайнань), Кіпр і Шрі-Ланка. Також учасники могли відвідати семінарні кімнати, де ми зосередились на 4-х векторах:

  • Winter is Coming – найкращі гірськолижні курорти та все про траси, скіпаси та обладнання,
  • Arabian World – східні країни та їхні таємниці,
  • Exotic Mood – подорожі до океану та в екзотичні країни,
  • Welcome to Europe – найкращий путівник Європою.

Усе для того, щоб подорожувати легко та комфортно. А також ми провели лекцію для студентів профільних факультетів. Ну дуже багато знань!

Що ж далі?

Але що ж далі? Звісно – продовжувати розпочате! Тож анонсуємо чудову новину! INSIDE TRAVEL INDUSTRY стає регулярним заходом, який триватиме два-три дні. Наступний форум відбудеться навесні 2020 року. Про деталі – вже скоро! А якщо хочете дізнатися більше про тренди, то зазирайте до нас у новини – вже зовсім скоро ми опублікуємо для вас найцікавіші витяги з виступів спікерів. Майбутнє вже настало, тож долучайтесь до створення трендів разом з Join UP!

Всі фото з заходу ви можете переглянути тут.