Агентам

Форс-мажор та інформування туристів: чия зона відповідальності?

Шановні туристи,

Join UP! турбується про кожного з вас, тому ми постійно працюємо над тим, щоб покращити комунікацію та оперативно інформувати туристів у випадку непередбачуваних ситуацій.

Ми неодноразово наголошували на тому, що основним каналом комунікації з туристами є турагент – компанія, де ви безпосередньо придбали тур. Втім, для покращення сервісу та вчасного сповіщення туристів, Join UP! як туроператор запровадив власне смс-інформування пасажирів у разі затримки рейсів.

Ми проаналізували ваші відгуки за пів року від початку запуску функції та помітили, що відчутна частина туристів не отримувала вищевказаних повідомлень. Це сталося через те, що турагенти не вносили в систему бронювання контакти туристів, лишаючи в ній натомість свої особисті номери телефонів. У такому випадку турист не отримує актуальну інформацію про форс-мажорні обставини, і всю відповідальність за наслідки такого неінформування несе турагент.

Дорогі друзі, Join UP! завжди сповіщає своїх туристів про час та причини затримок у смс-повідомленнях. Якщо ваш рейс затримався, а повідомлення не надійшло, є ймовірність того, що ваш турагент не вніс ваші контакти у систему бронювання, за допомогою якої ми робимо розсилку.

Нагадуємо, що у разі виникнення будь-яких питань ви можете зателефонувати нам на гарячу лінію
+38 (044) 303-99-99, перевірити інформацію самостійно на нашому Онлайн-табло з розкладом рейсів або написати нам у FacebookInstagram та на пошту.

 

З повагою, Join UP!